en nog een FIAT erbij in huize Delta

Alles wat met Fiat te maken heeft.
Gebruikersavatar
chrispino
Membre D'Oro
Berichten: 1451
Lid geworden op: di aug 29, 2006 20:15
Locatie: Emmen
Contacteer:

Bericht door chrispino »

Zo, die staat er weer strak en glimmend op.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Je zou bijna zeggen dat het ee nieuwe is. Joe, kun je aankomende week ook mijn GP niet een keertje onderhanden komen nemen. Dan weet ik zeker dat ie er glimmend bij staat a.s. zaterdag. :D


Afbeelding

Er staat toch echt Joe dat je er NIET mag parkeren. Wat doet Joe, gewoon de auto er neerzetten en een foto-sessie maken. FOEI Joe, had ik nou niet achter je gezocht. :wink:
Afbeelding
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Wowww netjes Joe blinkt als nieuw velgjes ook heel mooi steekt mooi af dat wit. :lol:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
joedelta

Bericht door joedelta »

tonyvandenbroek schreef:Je zou bijna zeggen dat het ee nieuwe is. Joe, kun je aankomende week ook mijn GP niet een keertje onderhanden komen nemen. Dan weet ik zeker dat ie er glimmend bij staat a.s. zaterdag. :D


Afbeelding

Er staat toch echt Joe dat je er NIET mag parkeren. Wat doet Joe, gewoon de auto er neerzetten en een foto-sessie maken. FOEI Joe, had ik nou niet achter je gezocht. :wink:
Sorry meneer agent, ik moest hier gaan staan, want anders stond de zon verkeerd om een foto te maken :D

Ik zou met alle liefde en plezier je GP komen poetsen Tony, maar helaas, ik zou niet weten wanneer. Ik moet de mijne noodgedwongen ook al op vrijdagavond gaan poetsen, want verder heb ik geen tijd.... :? :cry: :wink:
Plaats reactie