Knipperlicht die af en toe weigert

diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Knipperlicht die af en toe weigert

Bericht door diabloNL »

Ik heb heel soms dat mijn linker of rechterknipperlicht niets doet als ik de schakelaar aanzet. Hem uit en opnieuw aanzetten helpt en dan doet hij het weer een hele poos. Ook op het dashboard gebeurt er helemaal niets op dat moment.

Ik heb het ook al eens gehad dat hij niets deed en het spontaan na een seconde of zo wel ging doen.


Iemand deze issue al gezien, of heb ik te maken met een Fiat glitch? :lol:
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
joedelta

Re: Knipperlicht die af en toe weigerd

Bericht door joedelta »

diabloNL schreef:Ik heb heel soms dat mijn linker of rechterknipperlicht niets doet als ik de schakelaar aanzet. Hem uit en opnieuw aanzetten helpt en dan doet hij het weer een hele poos. Ook op het dashboard gebeurt er helemaal niets op dat moment.

Ik heb het ook al eens gehad dat hij niets deed en het spontaan na een seconde of zo wel ging doen.


Iemand deze issue al gezien, of heb ik te maken met een Fiat glitch? :lol:
Ik heb het ook gehad; ook heb ik er last van gehad dat hij op dubbele snelheid ging en bleef knipperen en niet zelf af sloeg.
Mijn dealer heeft het pookje er uit gehad en opnieuw gemonteerd, en het probleem was verdwenen voor een maand of 2, maar toevallig vandaag heb ik weer 1 keer last gehad van het niet direct reageren van de richtingaanwijzer, dus binnenkort maar eens terug, zal toch wel iets zijn dat niet optimaal contact maakt.
diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Re: Knipperlicht die af en toe weigerd

Bericht door diabloNL »

joedelta schreef: Ik heb het ook gehad; ook heb ik er last van gehad dat hij op dubbele snelheid ging en bleef knipperen en niet zelf af sloeg.
Mijn dealer heeft het pookje er uit gehad en opnieuw gemonteerd, en het probleem was verdwenen voor een maand of 2, maar toevallig vandaag heb ik weer 1 keer last gehad van het niet direct reageren van de richtingaanwijzer, dus binnenkort maar eens terug, zal toch wel iets zijn dat niet optimaal contact maakt.
Mijn hele schakelunit is al een keer vervangen doordat hij na een bocht niet afsloeg bij warm weer en omdat het linker knipperlicht zo zwaar aanging dat ik er spierpijn van kreeg.

Bij het aanzetten heb ik wel heel vaak dat hij even snel knipperd voordat hij het normale ritme aanneemt, zeg maar 1 keer dubbel, maar dit heb ik al bij vele GP's gezien op de weg.

Het is alleen vervelend dat hij af en toe niet reageerd. Ik ga er alleen nog niet mee terug aangezien het in totaal misschien vier of vijf keer is gebeurt en ik dus weinig kan laten zien bij de dealer.
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Topictitel met humor 8) :lol: ik zal de foute opmerking laten...
Had ook een GP met allemaal specificaties.
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Re: Knipperlicht die af en toe weigerd

Bericht door hannes »

diabloNL schreef:
joedelta schreef: Ik heb het ook gehad; ook heb ik er last van gehad dat hij op dubbele snelheid ging en bleef knipperen en niet zelf af sloeg.
Mijn dealer heeft het pookje er uit gehad en opnieuw gemonteerd, en het probleem was verdwenen voor een maand of 2, maar toevallig vandaag heb ik weer 1 keer last gehad van het niet direct reageren van de richtingaanwijzer, dus binnenkort maar eens terug, zal toch wel iets zijn dat niet optimaal contact maakt.
Mijn hele schakelunit is al een keer vervangen doordat hij na een bocht niet afsloeg bij warm weer en omdat het linker knipperlicht zo zwaar aanging dat ik er spierpijn van kreeg.

Bij het aanzetten heb ik wel heel vaak dat hij even snel knipperd voordat hij het normale ritme aanneemt, zeg maar 1 keer dubbel, maar dit heb ik al bij vele GP's gezien op de weg.

Het is alleen vervelend dat hij af en toe niet reageerd. Ik ga er alleen nog niet mee terug aangezien het in totaal misschien vier of vijf keer is gebeurt en ik dus weinig kan laten zien bij de dealer.
dat doet de mijne ook altijd :? ..........voor de rest hier nog geen problemen mee, ff afkloppen :)
joedelta

Re: Knipperlicht die af en toe weigerd

Bericht door joedelta »

hannes schreef:
diabloNL schreef:
joedelta schreef: Ik heb het ook gehad; ook heb ik er last van gehad dat hij op dubbele snelheid ging en bleef knipperen en niet zelf af sloeg.
Mijn dealer heeft het pookje er uit gehad en opnieuw gemonteerd, en het probleem was verdwenen voor een maand of 2, maar toevallig vandaag heb ik weer 1 keer last gehad van het niet direct reageren van de richtingaanwijzer, dus binnenkort maar eens terug, zal toch wel iets zijn dat niet optimaal contact maakt.
Mijn hele schakelunit is al een keer vervangen doordat hij na een bocht niet afsloeg bij warm weer en omdat het linker knipperlicht zo zwaar aanging dat ik er spierpijn van kreeg.

Bij het aanzetten heb ik wel heel vaak dat hij even snel knipperd voordat hij het normale ritme aanneemt, zeg maar 1 keer dubbel, maar dit heb ik al bij vele GP's gezien op de weg.

Het is alleen vervelend dat hij af en toe niet reageerd. Ik ga er alleen nog niet mee terug aangezien het in totaal misschien vier of vijf keer is gebeurt en ik dus weinig kan laten zien bij de dealer.
dat doet de mijne ook altijd :? ..........voor de rest hier nog geen problemen mee, ff afkloppen :)
Dat komt doordat de richtingaanwijzer dat standje ertussen heeft voor het 1 x knipperen. Het knipperen heeft een bepaald ritme en als de contactjes voor het 1 x knipperen en het continue knipperen niet volgens dat ritme geactiveerd worden (afhankelijk van de druk/snelheid die je zelf uitoefend bij het bewegen van het pookje) zal hij even "overslaan", wat de eerste snelle knipper tot gevolg heeft.
diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Bericht door diabloNL »

Na vier keer is het wel duidelijk Joe! :lol:
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
joedelta

Bericht door joedelta »

diabloNL schreef:Na vier keer is het wel duidelijk Joe! :lol:
sorry :oops: de server geageerde niet meer en de browser was het daar niet mee eens....ik heb de posts verwijderd. :wink:
Gebruikersavatar
Sappel
Avere Una Vita
Berichten: 3767
Lid geworden op: zo aug 27, 2006 8:31
Locatie: Enschede

Bericht door Sappel »

diabloNL schreef:Na vier keer is het wel duidelijk Joe! :lol:

LOL, koel dat je het gezien hebt Diablo ;)
bartike
Membre D'Oro
Berichten: 1384
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 18:59
Locatie: Kapellen ->Belgium

Bericht door bartike »

buxol schreef:Topictitel met humor 8) :lol: ik zal de foute opmerking laten...
was net het zelfde aan't denken :P
Afbeelding
Koen
Nuovo Arrivato
Berichten: 87
Lid geworden op: vr aug 18, 2006 9:46
Locatie: Sint-Truiden
Contacteer:

Bericht door Koen »

mijn knipperlicht werkt ook niet altijd, volgens mij slecht contact aan het hendeltje. Ga volgende week eens naar de dealer, moet toch op onderhoud.
1.9JTD sport 130pk
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Mijn knippericht doet het AF en TOE... (om maar van de foute opmerkingen te spreken).


Nee, zonder gekheid, Geen enkel probleem...


Hij doet het wel niet wel niet wel niet wel niet.... :roll:
Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

tonyvandenbroek schreef:Mijn knippericht doet het AF en TOE... (om maar van de foute opmerkingen te spreken).


Nee, zonder gekheid, Geen enkel probleem...


Hij doet het wel niet wel niet wel niet wel niet.... :roll:
:lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

joedelta schreef:
tonyvandenbroek schreef:Mijn knippericht doet het AF en TOE... (om maar van de foute opmerkingen te spreken).


Nee, zonder gekheid, Geen enkel probleem...


Hij doet het wel niet wel niet wel niet wel niet.... :roll:
:lol: :lol: :lol: :lol:
je kon er op wachten...Bux heeft het NET niet gedaan, Bartike TWIJFELDE.. Ik dacht, waarom ook niet!
Afbeelding
bartike
Membre D'Oro
Berichten: 1384
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 18:59
Locatie: Kapellen ->Belgium

Bericht door bartike »

:P
Afbeelding
Plaats reactie