Foto's electrisch schuifdak

Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Re: Skydome en binnenruimte

Bericht door Señor Sjon »

julesvdven schreef:Ben vandaag even bij de dealer geweest om het skydome te bekijken. Het is zeker erg mooi. Wat me wel opviel is dat je hoofdruimte minder wordt. Dit kan een probleem zijn als je lang bent. Ben zelf 1.80m en houd met de stoel in de laagste positie echt niet meer dan 2 cm over!
Bijna elk schuifdak heeft dat nadeel. Dat is voor mij dus te weinig hoofdruimte. Ik wil niet met m'n nek in de laagste stand zitten. :P
Gebruikersavatar
Edu
Nuovo Arrivato
Berichten: 148
Lid geworden op: vr mar 17, 2006 1:06
Locatie: Amstelveen

Bericht door Edu »

Dan rijd je toch gewoon continue met je dak open ? :roll:
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Haha ja wat doe je nou moeilijk over ruimte, haha. Nee hoor begrijp wel wat je bedoeld, maar hoe kan dat dan? Dat die ruimte minder wordt?? Ik vind het grootste nadeel dat het niet in een keer doorloopt van voor naar achter. Dan had hij zelfs niet open gehoeven. Nu heb je echt twee van die compartimenten
GP Emotion 120MJ (5d) - 17" 15 spaak LM - Zijskirts - Spoiler - Uitlaatsierstuk - Getinte achterruiten - Chemical Grey: Bring it on!
Gebruikersavatar
Edu
Nuovo Arrivato
Berichten: 148
Lid geworden op: vr mar 17, 2006 1:06
Locatie: Amstelveen

Bericht door Edu »

Nou, ik heb dat open dak genomen OMDAT hij open kan. Anders had ik hem zeker niet genomen. En in mijn Stilo heb ik ook geen tussenbalk zeg maar. Maar ik vind het in dit geval helemaal geen probleem.
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Bericht door LaTiNo »

De stilo heeft van die lammellen zodat je ook geen 'tussenschotje' hebt en het dak toch open kan.
Zou het technisch niet betrouwbaar zijn ofzo dat ze daar vanaf zijn gestapt?
Gebruikersavatar
Edu
Nuovo Arrivato
Berichten: 148
Lid geworden op: vr mar 17, 2006 1:06
Locatie: Amstelveen

Bericht door Edu »

Ik heb 3 keer gehad dat de sensor die de boel regeld stuk ging. Gelukkig had ik 2 jaar garantie op dat dak. Gelukkig ging hij stuk, elke keer als ik het dak net dicht had.
Dennis
Nuovo Arrivato
Berichten: 74
Lid geworden op: wo mar 29, 2006 18:31
Locatie: Numansdorp

Bericht door Dennis »

Nou ik vind het helemaal top, dat moet ik nou echt hebben.....ik ff blij dat ik maar 1.80 ben hehe
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Nee ik vind het ook echt heel vet, maar het hij nog veel vetter kunnen wezen als er geen middenstuk nog zat en uit een geheel bestond (wel 2 stukken glas) en dat het voorste gedeelte gewoon open kon!
GP Emotion 120MJ (5d) - 17" 15 spaak LM - Zijskirts - Spoiler - Uitlaatsierstuk - Getinte achterruiten - Chemical Grey: Bring it on!
Plaats reactie