Geef je dealer een rapportcijfer
Re: Geef je dealer een rapportcijfer
fiatdealer GHV, Oostrum.
Verkoop: 9
Aflevering:9
Aftersale:9
WerKplaats:9
Motivatie: Verkoop geeft de klant het gevoel, dat deze belangrijk is, en de klant het gevoel heeft dat er ook een voordeel voor hem in zit. Niet voor niets mijn 6e FIAT gekocht bij deze dealer.
Aflevering: in overleg, alles prima geregeld.
Aftersales & werkplaats: altijd alles in goed overleg, je krijgt na een bezoek aan de werkplaats altijd een mail, met de vraag of alles na tevredenheid is gegaan.
Leenauto, of leenfiets beschikbaar.
Kortom, deze dealer stelt de klant centraal, en heeft ervaren mensen in dienst, die weten waarover ze praten.Liever een kleine betrokken dealer die je persoonlijk kent, dan een mega dealer waar je een anoniem nummer bent.
Verkoop: 9
Aflevering:9
Aftersale:9
WerKplaats:9
Motivatie: Verkoop geeft de klant het gevoel, dat deze belangrijk is, en de klant het gevoel heeft dat er ook een voordeel voor hem in zit. Niet voor niets mijn 6e FIAT gekocht bij deze dealer.
Aflevering: in overleg, alles prima geregeld.
Aftersales & werkplaats: altijd alles in goed overleg, je krijgt na een bezoek aan de werkplaats altijd een mail, met de vraag of alles na tevredenheid is gegaan.
Leenauto, of leenfiets beschikbaar.
Kortom, deze dealer stelt de klant centraal, en heeft ervaren mensen in dienst, die weten waarover ze praten.Liever een kleine betrokken dealer die je persoonlijk kent, dan een mega dealer waar je een anoniem nummer bent.
Rij nooit harder....dan je beschermengel vliegen kan.....
- tnx
- Senior Stato
- Berichten: 692
- Lid geworden op: zo jan 11, 2009 19:32
- Locatie: nieuwkoop + oosterend
- Contacteer:
Re: Geef je dealer een rapportcijfer
.) voor de 2x een auto gekocht bij autowinkel woerdentnx schreef:autowinkel woerden
in het al gemeen een dikke 8
weer goed geholpen met dank aan maurice .cijfer weer een dikke 8 .)
Evo Racing wit 105 pk
- eldjloco
- Nuovo Arrivato
- Berichten: 45
- Lid geworden op: ma jun 16, 2008 14:14
- Locatie: Vlaardingen
- Contacteer:
Re: Geef je dealer een rapportcijfer
Otten Breda, geleverd GP 1.4 T-Jet Sport mei 2008 tot mei 2012, verkoop 10, werkplaats 10, schadeafdeling 10+, aftersales, receptie en service 10+.
Fivan Maassluis, Punto 2012 1.3 M-Jet easy, 24 mei 2012 tot heden, verkoop 8, werkplaats 7, schadeafhandeling 1, aftersales -1, receptie 8, service niet meer meetbaar in de min.
Fivan Maassluis, Punto 2012 1.3 M-Jet easy, 24 mei 2012 tot heden, verkoop 8, werkplaats 7, schadeafhandeling 1, aftersales -1, receptie 8, service niet meer meetbaar in de min.
Ik weet niet alles beter, dat lijkt maar zo voor diegene die (nog) minder weten. LOL
-
- Junior Stato
- Berichten: 475
- Lid geworden op: zo okt 10, 2010 22:43
- Locatie: Hellevoetsluis
Re: Geef je dealer een rapportcijfer
Savali.... 10 + !
Vandaag heeft Ronald het een en ander opgelost en 2 uur werk gehad..
op de vraag wat kost het...
antwoord service van de zaak!...
Terwijl hij eigenlijk het gepruts van anderen heeft verholpen Klasse!
nooit meer ergens anders aan mn Punto laten sleutelen voortaan.!
Ronald .. nogmaals Harstikke bedankt voor de service! TOP.
Vandaag heeft Ronald het een en ander opgelost en 2 uur werk gehad..
op de vraag wat kost het...
antwoord service van de zaak!...
Terwijl hij eigenlijk het gepruts van anderen heeft verholpen Klasse!
nooit meer ergens anders aan mn Punto laten sleutelen voortaan.!
Ronald .. nogmaals Harstikke bedankt voor de service! TOP.
Re: Geef je dealer een rapportcijfer
Voor mij is tiems & nijboer rapport cijfer : 9
Heb er nu 4 auto's vandaan de service is altijd goed
garage 9
verkoop 10
personeel is altijd vriendelijk
de koffie en chocomel staat altijd klaar.
voor mij is deze dealer uit emmeloord een aanrader.
Heb er nu 4 auto's vandaan de service is altijd goed
garage 9
verkoop 10
personeel is altijd vriendelijk
de koffie en chocomel staat altijd klaar.
voor mij is deze dealer uit emmeloord een aanrader.
Re: Geef je dealer een rapportcijfer
lekenne in Belgie begon met een 9 maar is bij mij naar een 4 gezakt,
als ze iets stukmaken plakken ze het met doorschijnende siliconen of de snor zelfs met zwarte siliconen omdat ze geen zin hadden om de bijgeleverde vijsjes te gebruiken.
OF als ze een onderhoud doen je xenon af te koppelen en de dop van koelvloeistof niet terugplaatsen.
OF met je auto tegen de brug rijden zodat ze moeten herspuiten
als ze iets stukmaken plakken ze het met doorschijnende siliconen of de snor zelfs met zwarte siliconen omdat ze geen zin hadden om de bijgeleverde vijsjes te gebruiken.
OF als ze een onderhoud doen je xenon af te koppelen en de dop van koelvloeistof niet terugplaatsen.
OF met je auto tegen de brug rijden zodat ze moeten herspuiten
Life is better on 2 wheels
- Rudabroda
- Moderatore
- Berichten: 1019
- Lid geworden op: zo sep 28, 2014 20:27
- Locatie: Q'onoS
- Contacteer:
Re: Geef je dealer een rapportcijfer
Kan hier niets aan toevoegen.. In 1 woord gewoon geweldig.v200 schreef:fiatdealer GHV, Oostrum.
Verkoop: 9
Aflevering:9
Aftersale:9
WerKplaats:9
Motivatie: Verkoop geeft de klant het gevoel, dat deze belangrijk is, en de klant het gevoel heeft dat er ook een voordeel voor hem in zit. Niet voor niets mijn 6e FIAT gekocht bij deze dealer.
Aflevering: in overleg, alles prima geregeld.
Aftersales & werkplaats: altijd alles in goed overleg, je krijgt na een bezoek aan de werkplaats altijd een mail, met de vraag of alles na tevredenheid is gegaan.
Leenauto, of leenfiets beschikbaar.
Kortom, deze dealer stelt de klant centraal, en heeft ervaren mensen in dienst, die weten waarover ze praten.Liever een kleine betrokken dealer die je persoonlijk kent, dan een mega dealer waar je een anoniem nummer bent.
ॐ मणि पद्मे हूँ (oṃ maṇi padme hūṃ)
Re: Geef je dealer een rapportcijfer
AutoWinkel IJsselstein:
Werkplaats: 7
Servicebereidheid: 9
Ik ben hier sinds ik mijn Grande Punto heb 2x langsgeweest. De eerste keer om de thermostaat te laten vervangen en vorige week voor een grote beurt plus nieuwe D-riem en waterpomp.
Als leenauto de eerste keer een nagelnieuwe Panda meegekregen, later ingeruild tegen een 500L Trekking (auto van de directie). Auto moest iets langer blijven staan dan op voorhand gedacht en ik kreeg last van mijn rug in de Panda. Ik keek er dus tegenop om naar 2x Antwerpen te moeten gaan met de Panda, men vond het geen probleem.
Vorige week dezelfde Panda meegekregen, blijkbaar moesten de stoelen even 'ingezeten' worden, want nu had ik nergens last van.
De reden waarom de werkplaats een 7 krijgt is als volgt:
Eerste keer gaf ik opdracht om de thermostaat te vervangen, dit hadden ze gedaan maar per ongeluk hadden ze de metalen pijp van de uitlaat naar de turbo verbogen waardoor deze niet meer luchtdicht aansloot. Dit rook je gelijk in het interieur en bijna geen vermogen. Ze zeiden dat ze proefgereden hadden maar dit hadden ze gelijk moeten merken. Werd wel netjes kosteloos gerepareerd en ik heb ook de leenauto maar een dag hoeven te betalen. Ik ben de auto wel 5 (!) dagen kwijt geweest.
Afgelopen dinsdag de auto gebracht voor een grote beurt en het vervangen van de distributieriem en waterpomp. Ook had ik de klacht dat bij het licht aanraken van het rempedaal vaak de ABS en ESP uitschakelde. Uiteindelijk bleek de remlichtschakelaar de boosdoener, maar ook deze keer ben ik mijn auto weer 3 dagen kwijt geweest.
Conclusie: Men gaat netjes te werk en is servicegericht, alleen zouden de reparaties in iets minder tijd gerepareerd mogen worden.
Werkplaats: 7
Servicebereidheid: 9
Ik ben hier sinds ik mijn Grande Punto heb 2x langsgeweest. De eerste keer om de thermostaat te laten vervangen en vorige week voor een grote beurt plus nieuwe D-riem en waterpomp.
Als leenauto de eerste keer een nagelnieuwe Panda meegekregen, later ingeruild tegen een 500L Trekking (auto van de directie). Auto moest iets langer blijven staan dan op voorhand gedacht en ik kreeg last van mijn rug in de Panda. Ik keek er dus tegenop om naar 2x Antwerpen te moeten gaan met de Panda, men vond het geen probleem.
Vorige week dezelfde Panda meegekregen, blijkbaar moesten de stoelen even 'ingezeten' worden, want nu had ik nergens last van.
De reden waarom de werkplaats een 7 krijgt is als volgt:
Eerste keer gaf ik opdracht om de thermostaat te vervangen, dit hadden ze gedaan maar per ongeluk hadden ze de metalen pijp van de uitlaat naar de turbo verbogen waardoor deze niet meer luchtdicht aansloot. Dit rook je gelijk in het interieur en bijna geen vermogen. Ze zeiden dat ze proefgereden hadden maar dit hadden ze gelijk moeten merken. Werd wel netjes kosteloos gerepareerd en ik heb ook de leenauto maar een dag hoeven te betalen. Ik ben de auto wel 5 (!) dagen kwijt geweest.
Afgelopen dinsdag de auto gebracht voor een grote beurt en het vervangen van de distributieriem en waterpomp. Ook had ik de klacht dat bij het licht aanraken van het rempedaal vaak de ABS en ESP uitschakelde. Uiteindelijk bleek de remlichtschakelaar de boosdoener, maar ook deze keer ben ik mijn auto weer 3 dagen kwijt geweest.
Conclusie: Men gaat netjes te werk en is servicegericht, alleen zouden de reparaties in iets minder tijd gerepareerd mogen worden.
Re: Geef je dealer een rapportcijfer
Jullie gaan allemaal naar een autodealer? Ik moet zeggen dat ik daar eigenlijk helemaal geen ervaring mee heb.. koop mijn auto eigenlijk altijd online. Komen soms best mooie aanbiedingen voorbij Heb sinds kort dan een GP, en was vantevoren ook nog aan het twijfel of ik geen Dacia Sandero zou kopen (wat eigenlijk toch wel een hele andere auto is) omdat ik daar een mooie aanbieding op autoscout van had gezien. Uiteindelijk ben ik toen toch voor de GP gegaan, maar ook via autoscout. Ga altijd al die occasion websites helemaal af en dat geef ik een 9!
- Rudabroda
- Moderatore
- Berichten: 1019
- Lid geworden op: zo sep 28, 2014 20:27
- Locatie: Q'onoS
- Contacteer:
Re: Geef je dealer een rapportcijfer
Zonder heel bijdehand te willen doen: Het is immers de naam van dit topic.
En of iedereen teruggaat naar de dealer waar haar of zijn Fiat vandaan komt waag ik te betwijfelen, maar ik heb wel een wedervraag.
Doe je het onderhoud zelf of heb je een beun?
En of iedereen teruggaat naar de dealer waar haar of zijn Fiat vandaan komt waag ik te betwijfelen, maar ik heb wel een wedervraag.
Doe je het onderhoud zelf of heb je een beun?
ॐ मणि पद्मे हूँ (oṃ maṇi padme hūṃ)
Re: Geef je dealer een rapportcijfer
Haha, geen probleem hoor Onderhoud wordt door mijn broer gedaan - die zit in het vakRudabroda schreef:Zonder heel bijdehand te willen doen: Het is immers de naam van dit topic.
En of iedereen teruggaat naar de dealer waar haar of zijn Fiat vandaan komt waag ik te betwijfelen, maar ik heb wel een wedervraag.
Doe je het onderhoud zelf of heb je een beun?
- Rudabroda
- Moderatore
- Berichten: 1019
- Lid geworden op: zo sep 28, 2014 20:27
- Locatie: Q'onoS
- Contacteer:
Re: Geef je dealer een rapportcijfer
Kijk.. Dat is goed geregeld.
ॐ मणि पद्मे हूँ (oṃ maṇi padme hūṃ)
Re: Geef je dealer een rapportcijfer
Afgelopen week een zeer goede ervaring met Auto Palace Zwolle-Marslanden gehad.
Helaas betrof het voor mij een pechgeval doordat de drukgroep van de koppeling kapot was.
Vooraf een indicatie gekregen van €750,- incl. koppelingsplaten of €610,- excl. koppelingsplaten.
4 dagen later de auto kunnen ophalen en mooi €750,19 kunnen betalen. Dat is wel het nadeel van een pechgeval, alle geplande afspraken gaan voor en er moesten ook nog wat onderdelen besteld worden dus dan duurt het wat langer.
Daarbij had ik een melding op het dashboard (foutcode "P2453 - Differential pressure sensor signal"), dit bleek gewoon een kapot slangetje te zijn. Waar ze bij het Motorhuis in Gouda in november 2012 een gehele nieuwe leidingset à €90,- (in 2015 kost die set €118,-) moesten monteren pakken ze in Zwolle gewoon een universeel slangetje van de rol.
Algehele indruk is vriendelijk personeel, goede service en bovenal zeer prettig ervaren dat ze ook graag met je meedenken.
Een prijsindicatie is zoals gebleken geen natte vinger werk bij hun dus daarvoor een dikke +
Voor de geïnteresseerden Auto Palace Zwolle - Marslanden is te vinden op:
Nikolaus Ottostraat 11
8013 NG Zwolle
Ik heb alleen ervaring met de werkplaats dus vandaar ook maar één rapportcijfer, namelijk een: 8.5
Helaas betrof het voor mij een pechgeval doordat de drukgroep van de koppeling kapot was.
Vooraf een indicatie gekregen van €750,- incl. koppelingsplaten of €610,- excl. koppelingsplaten.
4 dagen later de auto kunnen ophalen en mooi €750,19 kunnen betalen. Dat is wel het nadeel van een pechgeval, alle geplande afspraken gaan voor en er moesten ook nog wat onderdelen besteld worden dus dan duurt het wat langer.
Daarbij had ik een melding op het dashboard (foutcode "P2453 - Differential pressure sensor signal"), dit bleek gewoon een kapot slangetje te zijn. Waar ze bij het Motorhuis in Gouda in november 2012 een gehele nieuwe leidingset à €90,- (in 2015 kost die set €118,-) moesten monteren pakken ze in Zwolle gewoon een universeel slangetje van de rol.
Algehele indruk is vriendelijk personeel, goede service en bovenal zeer prettig ervaren dat ze ook graag met je meedenken.
Een prijsindicatie is zoals gebleken geen natte vinger werk bij hun dus daarvoor een dikke +
Voor de geïnteresseerden Auto Palace Zwolle - Marslanden is te vinden op:
Nikolaus Ottostraat 11
8013 NG Zwolle
Ik heb alleen ervaring met de werkplaats dus vandaar ook maar één rapportcijfer, namelijk een: 8.5
Laatst gewijzigd door ing_BRW op ma feb 09, 2015 23:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Geef je dealer een rapportcijfer
AutoMondo Goes: 4
Eerst: 2010 GP 1.3 MJET 85 3D/Exotica Red nu: 2012 Punto Evo MultiAir Turbo Sport 135 pk Vanaf april 2015: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair Turbo TCT Distinctive
Re: Geef je dealer een rapportcijfer
Bochane (Renault) Ijsseloord, Arnhem.
Ik heb daar vorige week mijn Fiat Punto Evo MyLife gekocht en waren erg schappelijk.
Is 2x grondig gepoetst nadat ik tijdens de proefrit niet tevreden was.
Zonder pardon kwamen er nieuwe banden onder en na het vragen wat luxe kentekenplaten kosten (1 dag voor oplevering) werden deze ook kosteloos erop gezet.
Tot nog toe prima service!
Ik geef ze een 8.
Ik heb daar vorige week mijn Fiat Punto Evo MyLife gekocht en waren erg schappelijk.
Is 2x grondig gepoetst nadat ik tijdens de proefrit niet tevreden was.
Zonder pardon kwamen er nieuwe banden onder en na het vragen wat luxe kentekenplaten kosten (1 dag voor oplevering) werden deze ook kosteloos erop gezet.
Tot nog toe prima service!
Ik geef ze een 8.
Current: Punto Evo M-jet 1.3 63kw '11 - Nero Provocatore
ex:_____ Ibiza 6L Cupra 1.8 20VT 132kw '08 - Candy White
ex:_____ Ibiza 6L Cupra 1.8 20VT 132kw '08 - Candy White