Geef je dealer een rapportcijfer

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Gebruikersavatar
Maxximum
Membre D'Oro
Berichten: 1553
Lid geworden op: do feb 21, 2008 13:20
Locatie: NL, Sint Jansteen

Bericht door Maxximum »

Misschien was het mijn serieuze en zakelijke voorkomen dat de zaken vergemakkelijkte? ;-)
GP 1.4 T-Jet 16V Sport 120 - Crossover Black metallic - Cruise-control - Privacy glass
Afbeelding
CHECK MY GP PICTURES! @ PERSONAL TOPIC
Bill Gates (MicroSoft) schreef:If you can't make it good, at least make it look good
Rob84
Senior Stato
Berichten: 826
Lid geworden op: di nov 13, 2007 17:57
Locatie: Wieringerwerf

Bericht door Rob84 »

Falco Schagen zit nu op de 7, krijg 3 juli mijn nieuwe stuur, hebben ze vandaag netjes over gebeld.

Als je hem er ook nog goed in zetten kan het zomaar een 8 worden :D

Moet niet gekker worden...
I've joined the dark side...
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Bericht door swans »

Maxximum schreef:Misschien was het mijn serieuze en zakelijke voorkomen dat de zaken vergemakkelijkte? ;-)

je reed in een opel tony wilde je vast uit je lijden verlossen!
(dit is een grapje!)
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Bericht door swans »

@ maxximum:
zag net dat keijzer officieel geen fiat dealer meer is... kan je nog wel voor garantie gevallen etc terecht dan?
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Gebruikersavatar
Edwin
Nuovo Arrivato
Berichten: 141
Lid geworden op: za jul 26, 2008 19:06

Bericht door Edwin »

Gebr Haaker te badhoevedorp
Rapportcijfer: 9

Zie toelichting in nieuw geopend topic.
GP Mjet Sport 110 by Squadra - Exotica RedAfbeelding
Afbeelding
Walter
Nuovo Arrivato
Berichten: 46
Lid geworden op: vr mar 14, 2008 21:47

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Bericht door Walter »

Fiat Schagen (FALCO):
Verkoper: 1 (Vooral omdat die knaap mij 3x doordeweeks na 19:00 uur 's avonds heeft gebeld en nog 2x op een zondag heeft gebeld, en dat allemaal om een auto aan te smeren...Helaas voor je, weer een klant minder!)
Monteurs: 8,5

Fiat Den Helder (FALCO):
Verkoper: Geen ervaring mee
Monteurs: 9 ("Mocht u vanmiddag tijd hebben, dan zorg ik dat het materiaal er is en word het kostenloos gemonteerd")

Fiat Bruin van Kesteren, Heerhugowaard:
Verkoper: 9 ("Neem nog een bakkie, je kan nog lang genoeg genieten van je GP!!")
Monteurs: 8,5
noname87
Junior Stato
Berichten: 369
Lid geworden op: do jul 03, 2008 11:09

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Bericht door noname87 »

Fivan Utrecht 6
Marcel A
Nuovo Arrivato
Berichten: 21
Lid geworden op: ma jul 31, 2006 21:09
Locatie: Baarn

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Bericht door Marcel A »

Lettenmeijer Baarn: 7,5
Groet, Marcel
Gebruikersavatar
Gios
Junior Stato
Berichten: 365
Lid geworden op: di jan 22, 2008 1:38

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Bericht door Gios »

Cijfer geven is wel aardig, maar ik mis de verklaringen waarom.
Mito 1.3 Jtd - Bianco spino - Nav - Bose - 115 pk by Savali
Gebruikersavatar
tiop86
Nuovo Arrivato
Berichten: 132
Lid geworden op: di sep 02, 2008 10:20

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Bericht door tiop86 »

Zwaan Maarssen = 7

Vriendelijke verkoper(stefan),nam de tijd etc, aan hem ook niks aan te merken.
Zijn collega daarentegen, die was er bij de aflevering, weinig verstand van zaken. Heeft gewoon 1 week geduurd voordat mijn vorige auto was gevrijwaard !!! nadat ik ben gaan bellen, reageert ook niet op email

Aflevering was redelijk netjes, niet alles gecontroleerd bleek, zat namelijk nog plastic ahtas achter mijn stoel :?
voor de rest wel goed schoon, nieuwe banden,lak bijgewerkt etc

Wanneer dit allemaal goed was gegaan volgens afspraak dan was het cijfer hoger geweest..

Je kan hier best heengaan, vraag wel naar Stefan.
geen gp-er meer
JoVe

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Bericht door JoVe »

8) FALCO Beverwijk 7.2

-verkoper 8+ heeft uitgebreid mijn mobile telefoon geinstalleerd in het B&M systeem.
-werkplaatsservice valt ietsje tegen. Banden probleem (trillen) niet tevreden over de uitkomst.
-receptie 8


___________________________________________________________________________________
GP 1.4 8v Edizione Blue&Me Exotica Red 5 drs.
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Bericht door hannes »

off topic

ik denk dat dealers nu beter hun best zullen gaan doen om klanten tevreden te stellen anders verkopen ze straks nog geen nieuwe auto meer.
werd ook eens tijd :wink:
Gebruikersavatar
ripeba
Junior Stato
Berichten: 364
Lid geworden op: zo aug 17, 2008 11:11

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Bericht door ripeba »

Autobedrijf Lennaerts Roermond

Verkoop (en aflevering): 9
Duidelijke en uitgebreide uitleg vooraf. Geen probleem over proefrit. Goede onderhandelingsmogelijkheden.
Toen nieuwe auto gearriveerd was werd gelijk gebeld of er interesse bestond om auto alvast te komen bekijken (wat ik ook gedaan heb).
Ook bij aflevering werd de tijd genomen om alles duidelijk uit te leggen. Verkoper zag hierbij dat menu Blue&Me niet juist was. Werd gelijk naar gekeken maar kon niet direct opgelost worden.
Werkplaats: 8,5
N.a.v. probleempje met B&M werd afspraak gemaakt om auto te brengen (kon na 17.00 uur). Kreeg (volgetankte) leenauto mee. Gebeld toen auto klaar was. Probleem was opgelost, dit in tegenstelling tot andere forumleden waarbij hun dealer ditzelfde probleem nog niet verholpen heeft. Geen kosten voor leenauto. Als het zo met toekomstige reparaties c.q. beurten gaat ben ik dik tevreden.
Receptie: 7,5
Deze is niet altijd bemand. Als verkopers bezig zijn en een klant komt binnen heeft deze niet altijd een aanspreekpunt.
Wanneer er wel medewerkers staan word je ook vriendelijk te woord gestaan.

Samengevat een dikke 8 dus en dat vind ik een prima cijfer voor een garage!!!
Tot 6-7-2012: FIAT GRANDE PUNTO 1.4 T-JET 16V SPORT 120, 2008, Crossover Black, Take Off lm-velgen/Dezent A lm-velgen, cruise control en parkeersensoren
Nu: Hyundai I30 1.6 GDI i-Vision Aqua Blue
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Bericht door tonyvandenbroek »

Zoals ik al eerder aan gaf, hebben ze bij Lennaerts de zaakjes goed voor elkaar.

Niet alleen in Roermond, maar ook Beesel, en Venlo. Binnenkort ook in Weert. Ook mijn GP komt van Lennaerts Roermond, en ben nog steeds uitermate tevreden klant daar. Alles wat jij hierboven schrijft kan ik alleen maar beamen. Ik schrijf dit niet alleen omdat mijn GP daar vanaf komt, maar ik lees meerdere GOEDE berichten over deze dealer. Mijn volgende GP kot dan ook zeker wederom bij Lennaerts uit de showroom. Alleen denk ik dat het de volgende keer misschien in Weert zal zijn.
Scheelt me toch een dikke 20km (enkele reis). Tenzij ze in Roermond een heel goed bod gaan doen :wink:
Afbeelding
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Bericht door swans »

nu de mercedes dealer ook het dealer schap over fiat heeft gekregen hier (terneuzen) ga ik daar binnenkort eens kijken.....
ik w8 nog steeds op een belletje, dagevos is dus met 1 puntje gezakt
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Plaats reactie