Pagina 6 van 10

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Geplaatst: ma jan 19, 2009 19:12
door vinnie1985
Auto Biermans BV Maastricht

ik geef de hem een 9

altijd vriendelijk
goede service
geeft goed advies

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Geplaatst: ma jan 19, 2009 19:29
door Giovanni Tutore
Tjonge Hannes, je kunt het toch maar treffen. Maar met elk verhaal erbij. Ik begrijp nu echt helemaal niet meer dat die figuren nog bestaan.

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Geplaatst: wo feb 25, 2009 20:47
door puntosport
een hele vette 10 voor fiat JOREN te Hillegom.

Waarom? lees dit maar, http://forum.grandepuntoclub.nl/viewtop ... f=8&t=4388

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Geplaatst: vr feb 27, 2009 21:45
door tnx
autowinkel woerden

in het al gemeen een dikke 8

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Geplaatst: vr mar 06, 2009 12:37
door Nick85
Auto bergrijf Lennaerts Roermond

Werkplaats onderhoud: 8
Verkoop: 8.5
Aflevering (uitleg): 9

IK ben zeer tevreden over deze dealer

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Geplaatst: vr mar 06, 2009 15:00
door jeroengt
auto kuyer veenendaal 8
ik wordt daar altijd erg goed geholpen

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Geplaatst: do mar 12, 2009 20:23
door ripeba
ripeba schreef:
tonyvandenbroek schreef:
Lennaerts blijft voor mijn een TOP dealer.
Ben het volledig met je eens Tony, Lennaerts heeft (in de korte periode dat ik er ervaring mee heb) een erg betrouwbare indruk gemaakt en verdient het predicaat TOP dealer volledig. Dit ondanks mijn 7,5 voor het onderdeel receptie, hetgeen ik overigens best nog een heel goed cijfer vind, maar misschien ben ik wel zuiniger met hoge cijfers geven dan anderen hier op het forum. Ik geef trouwens een 9 voor de verkoop en 8,5 voor de werkplaats.
Ik vind de motivering c.q. het verhaal achter het cijfer veel belangrijker dan alleen een 7 of een 8. Zoals ik al eerder schreef, mijn bevinding kan een incident zijn geweest, zo ja, zal ik een volgende keer ook niet nalaten dit te melden. Zo niet is mijn bevinding toch misschien een aandachtspunt waar de dealer zijn voordeel mee kan behalen. Ik hoop hiermee de nodige duidelijkheid verschaft te hebben.
Beloofd is beloofd.
Deze week bij dealer geweest en ik kan nu mijn oordeel over de receptie met een gerust hard aanpassen, de 7,5 wordt een 8,5. Balie was bemand en je wordt keurig te woord gestaan met duidelijke uitleg over wat met auto gebeurd is. Monteur werd er nog bij gehaald.
Prima service dus.

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Geplaatst: wo jun 10, 2009 14:43
door Rjdielemans
Falco Denhelder

Verkoop= 9 omdat ze er wel zijn maar zich niet opdringen als je vervolgens aangeeft dat je intresse hebt nemen ze uitgebreid de tijd voor je kopje koffie erbij neem rustig de tijd beslis vandaag nog maar niet denk goed na je koopt niet elke dag een nieuwe auto dat is wat de verkoper zei (edwin bedankt)Ben daar in totaal voor dat ik de auto kocht 3x geweest we hebben zelf besloten en er is niks opgedwongen ... In deze 3 keer dat we daar geweest zijn zijn we elke keer keurig behandeld en geen enkele keer ook maar het gevoel gehad dat we overkwamen als zeuren ofzo ...

Aflevering=7,5 dit cijfer bazeer ik op het feit dat de auto zeer stoffig was de ramen vet en de stickerafdrukken van het transport op de deur en de achterklep er nog steeds zaten het is geen ramp maar het zijn net de punje's op de I (aan de andere kant ben ik wel heel blij dat ze haar niet door de krasstraat hebben gegooid dat had ik nog veel erger gevonden

Werkplaats = onbekend ik ben daar nog niet geweest moet vrijdag voor een sofware update en wat informatie maar mijn eerste indrukken van deze fiat dealer zijn zeer goed ook van de mensen om me heen hoor ik zeer goede resultaten over de fiat Denhelder dus ik neem aan dat het dan waarschijnlijk een van de weinige Falco dealers is die wel goed is (tenminste als je de meeste recenties leest over Falco moet je het maar net treffen ) en dat hebben we !!

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Geplaatst: wo jun 10, 2009 15:23
door ElSjiepo
Eerste dealer waar ik kwam met mijn GP was Autodrome Groningen voor de eerste beurt en een tik bij het rechter voorwiel. Waardeloze dealer, receptie niet bemand, kreeg een GP 1.4 8v mee als leenauto (nouja, huurauto, voor 22 eu per dag), wat op zich een prima auto was. Uiteraard nadat ik een kwartier had gewacht voordat er een receptiemedewerker beschikbaar was. Weinig vriendelijk was de beste man 'geef je sleutel maar, dit is de sleutel van je leenauto, die staat voor de deur. We bellen wel.'. En inderdaad, 's middags belde de beste man met als oplossing voor de tik 'nieuwe veren, nieuwe schokdempers, wat bevestigingsmateriaal, 3 uurtjes sleutelen, 490eu (ofzoiets)'. Besloten om een second opinion te vragen bij een andere dealer, dus de auto meegenomen. Thuis er eens naar gekeken met m'n pa en schoonvader (heeft een eigen garage gehad, dus enige kennis van zaken was paraat) en zonder enige kosten is de tik al 10.000km spoorloos... Kortom: receptie: 5, monteurs 3. Die snappen er blijkbaar helemaal niks van... Ohja, deze dealer is inmiddels failliet (en dat lijkt me niet meer dan terecht).

Tweede dealer is Falco Alkmaar. Eerst een keertje geweest voor een proefrit, geen probleem, zelfs een showroommodel omgetoverd tot demo-auto, speciaal voor mij (helaas stond ie nog in transportmodus, dus geen radio e.d.). Verkoper was vriendelijk en zeker niet opdringerig. Al met al krijgt de verkoop dus een 7,5.

Afgelopen zaterdag geweest voor een technische storing, aldus de boordcomputer. Direct geholpen en na een minuut of 20 kreeg ik de sleutel terug met de mededeling 'er moest even een update op het motormanagement, hij is weer klaar en het lampje is uit. Er zijn geen kosten voor u.'. En inderdaad, het lampje was uit en ik reed weg zonder iets te betalen. Prima natuurlijk, ware het niet dat binnen 15km het lampje weer brandde. Morgen gaat ie weer terug, dus daarna zal ik m'n oordeel aanpassen. Voorlopig hou ik het op op een 5 voor de monteurs.

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Geplaatst: wo jun 10, 2009 17:36
door Bennie
tnx schreef:autowinkel woerden

in het al gemeen een dikke 8
Ook ik moest hier nog een reactie neer zetten. En dat gaat ook over deze dealer.

Wat betrefd de after sales voor mij een dikke 9,5.
Er is perfect voor mn GP gezorgd de laatste keer, ze mocht zelfs binnen overnachten!

Over de afdeling verkoop kan ik nog niets melden, daar heb ik nog geen ervaring mee.

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Geplaatst: do jun 11, 2009 16:46
door ElSjiepo
ElSjiepo schreef:Eerste dealer waar ik kwam met mijn GP was Autodrome Groningen voor de eerste beurt en een tik bij het rechter voorwiel. Waardeloze dealer, receptie niet bemand, kreeg een GP 1.4 8v mee als leenauto (nouja, huurauto, voor 22 eu per dag), wat op zich een prima auto was. Uiteraard nadat ik een kwartier had gewacht voordat er een receptiemedewerker beschikbaar was. Weinig vriendelijk was de beste man 'geef je sleutel maar, dit is de sleutel van je leenauto, die staat voor de deur. We bellen wel.'. En inderdaad, 's middags belde de beste man met als oplossing voor de tik 'nieuwe veren, nieuwe schokdempers, wat bevestigingsmateriaal, 3 uurtjes sleutelen, 490eu (ofzoiets)'. Besloten om een second opinion te vragen bij een andere dealer, dus de auto meegenomen. Thuis er eens naar gekeken met m'n pa en schoonvader (heeft een eigen garage gehad, dus enige kennis van zaken was paraat) en zonder enige kosten is de tik al 10.000km spoorloos... Kortom: receptie: 5, monteurs 3. Die snappen er blijkbaar helemaal niks van... Ohja, deze dealer is inmiddels failliet (en dat lijkt me niet meer dan terecht).

Tweede dealer is Falco Alkmaar. Eerst een keertje geweest voor een proefrit, geen probleem, zelfs een showroommodel omgetoverd tot demo-auto, speciaal voor mij (helaas stond ie nog in transportmodus, dus geen radio e.d.). Verkoper was vriendelijk en zeker niet opdringerig. Al met al krijgt de verkoop dus een 7,5.

Afgelopen zaterdag geweest voor een technische storing, aldus de boordcomputer. Direct geholpen en na een minuut of 20 kreeg ik de sleutel terug met de mededeling 'er moest even een update op het motormanagement, hij is weer klaar en het lampje is uit. Er zijn geen kosten voor u.'. En inderdaad, het lampje was uit en ik reed weg zonder iets te betalen. Prima natuurlijk, ware het niet dat binnen 15km het lampje weer brandde. Morgen gaat ie weer terug, dus daarna zal ik m'n oordeel aanpassen. Voorlopig hou ik het op op een 5 voor de monteurs.
Nou, m'n GP schijnt het weer te doen. De monteur van zaterdag was vergeten de boordcomputer ook te resetten na de motormanagement-update, waardoor de melding terugkwam. Chef werkplaats heeft 'm vandaag helemaal gefixt als het goed is, komt de melding wel weer terug, even bellen en dan zullen ze Fiat Nederland bellen hierover, is mij beloofd. Kosten waren wederom lekker laag; er hoefde niks te worden betaald. :D Al met al wil ik van het cijfer voor de monteurs op een 5 houden, omdat het mij redelijk normaal lijkt dat je een reset correct en compleet uitvoert, als dat je vak is. Service vind ik wel goed, dus die krijgt een 8.

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Geplaatst: ma jul 27, 2009 11:17
door rsh_scuderia
Ik heb mijn GP in onderhoud bij de dealer in Almere; Fiat Falco Almere

Receptie : 8
Altijd vriendelijk, nemen de tijd voor je. Leggen uit wat er aan de hand kan zijn.
Verkoop : 9
Bij de oriëntatie op de GP in de lease langs geweest. Ik kreeg de demo mee zonder al te veel gedoe. Spulletjes meegekregen voor thuis met een fijne uitleg. geen gepush. Bij de reparatie van kleine schade zeer netjes te woord gestaan over de Delta die ik misschien kan gaan rijden binnenkort. Op dezelfde manier.
Monteur : 9
Onderhoudsbeurt verliep goed. nieuwe Blue&Me zeer snel gerepareerd. Schade van een steentje snel geklaard. En aangegeven dat mijn airco pomp wellicht vervangen moet worden. Geen al te rare dingen dus.

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Geplaatst: di aug 04, 2009 17:01
door ExTaxi
wat moet ik hier nou voor cijfer geven??

Goedemiddag, Fiat Amsterdam

Goedemiddag, ik heb een rood knipperend lampje op mijn dashboard dat ik zsm olie moet verversen, wanneer zou dat kunnen?"

Volgende maand meneer.........

WTF!!! :-S

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Geplaatst: di aug 04, 2009 17:29
door Spanky
Fiat garage Bruyninx Genk
2/10

Nooit uitleg.
Ongelooflijk hoge rekeningen (laatste was zogezegd klein onderhoud 612.14€)
Onvriendelijk
Volgende maand weg daar

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Geplaatst: di aug 04, 2009 19:04
door tonyvandenbroek
Klein onderhoud van een dikke zeshonderd euro......Dat noem ik geen klein onderhoud meer. Al mijn 3 beurten samen komen nog niet aan dit bedrag. Hoe komen ze erbij.....
Terrecht dat je dealer een TWEE krijgt.