speling in schokbreker
speling in schokbreker
hallo,
zoals jullie misschien al ergens hadden gelezen,voel ik bij het linker voorwiel een speling in het wiel.
als de auto langere tijd stil heeft gestaan en er nog niet in is gereden,dan voel ik dus een speling als ik het wiel bij de band vastpak en op en neer beweeg.
bij de dealer hebben ze dat ook geconstateerd, en blijkt het van de schokbreker af te komen.
ook een auto in de showroom had dit probleem.
dit is door fiat nederland neergelegd bij de schokbrekerfabrikant.
de klacht is gek genoeg alleen bij een aantal limburgse dealers bekent
wie heeft hier ook last van bij zijn gp.
mijn auto is een gp 1.4 8v gebouwd in december 2006.
zoals jullie misschien al ergens hadden gelezen,voel ik bij het linker voorwiel een speling in het wiel.
als de auto langere tijd stil heeft gestaan en er nog niet in is gereden,dan voel ik dus een speling als ik het wiel bij de band vastpak en op en neer beweeg.
bij de dealer hebben ze dat ook geconstateerd, en blijkt het van de schokbreker af te komen.
ook een auto in de showroom had dit probleem.
dit is door fiat nederland neergelegd bij de schokbrekerfabrikant.
de klacht is gek genoeg alleen bij een aantal limburgse dealers bekent
wie heeft hier ook last van bij zijn gp.
mijn auto is een gp 1.4 8v gebouwd in december 2006.
Thanks! Dan wacht ik even tot na de vervanging van het stuurhuis om te horen of ik nog geklapper heb.joedelta schreef:zoiets kan natuurlijk ook geklapper of gebonk veroorzaken....(voor de mensen die na de stuurhuismodificatie nog steeds wat horen/voelen aan het onderstel)diabloNL schreef:Merk je zoiets ook bij het rijden?
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
- Scooterguy
- Junior Stato
- Berichten: 251
- Lid geworden op: zo feb 12, 2006 23:59
- Locatie: Kwaadmechelen(B)
- Contacteer:
gewoon op de grond laten staan.diabloNL schreef:Maar als ik het wil controleren dan moet ik de band omhoog proberen te drukken terwijl hij gewoon op de grond staat. Of moet je hem opkrikken?
niet er mee rijden, de band vast pakken zoals je je autostuur vast pakt (tien voor twee)
en dan flink heen en weer duwen.
je voelt het ook door de spiraalveer vast te pakken met bijde handen en flink van voor naar achter duwen , niet van onder naar boven.
je voelt dan een speling alsof je wielbouten los zitten.
je voelt tijdens het rijden soms een lichte rammel.