Dank je Bart, "Keeping the Dream Alive" heet dat....bartike schreef:maar dan nog past datjoedelta schreef:Klopt Chris. De Bravo heeft de gebruikelijke FIAT steek net als de Stilo. De GP heeft de steek die bij slOpel schijnbaar normaal is.chrispino schreef:Volgens mij is dat een andere steek.Sappel schreef:Hmmm, vind die 18" velgen wel mooi, die passen goed onder een verlaagde 5-drs chemical grey......
De Nieuwe Bravo
-
- Membre D'Oro
- Berichten: 1384
- Lid geworden op: ma mar 06, 2006 18:59
- Locatie: Kapellen ->Belgium
youre welcomeSappel schreef:Dank je Bart, "Keeping the Dream Alive" heet dat....bartike schreef:maar dan nog past datjoedelta schreef:Klopt Chris. De Bravo heeft de gebruikelijke FIAT steek net als de Stilo. De GP heeft de steek die bij slOpel schijnbaar normaal is.chrispino schreef:Volgens mij is dat een andere steek.Sappel schreef:Hmmm, vind die 18" velgen wel mooi, die passen goed onder een verlaagde 5-drs chemical grey......
met spring bouten past dat perfect
en @ iedereen :begin hier nu niet van dat is niet veilig enzo, want dat is het wel
een spring bouten kan een speling van ongeveer3mm opvangen rondomrond van de bout en kan nog perfect vast gezet worden zonder er enig gevaar komt bij te kijken
uuuuuuhBennink schreef:Mooie wagen. Stond op die plek niet eerste een 157 wagon?
Maar ik kwam m op de Rai ook tegen, echt een schitterende wagen. Denk dat dit wel een goede opvolger van mijn lease-GP wordt
Al geef ik toe dat je voor de prijs van een basisversie de Bravo Sport hebt.
GP 1.4 16v Sport --> Evo 1.3 Multijet Dynamic
Een leuke 1 serie heb je voor een kleine 900 euro in de maand... een leuke bravo heb je voor minder. Dus ik denk dat ik eerst voor een mooie bravo ga en als ik later groot ben en veel verdien een dikke BMW ga rijden
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Absoluut mooie wagen. Maar om de prestaties op peil te houden moet je wel wat zwaardere motorisering hebben. Dat betekent dus de 150pk diesel en die zal in NL niet goedkoop zijn... Benzine versies gaan nog niet verder dan 90pk, een aanfluiting in de compacte middenklasse!
Wachten dus op de 1.4 Turbo's van 120 en 150pk...
Wachten dus op de 1.4 Turbo's van 120 en 150pk...
DR_DRE goes Chemical Grey met 88kW
-
- Membre D'Oro
- Berichten: 1763
- Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
de 150 pk JTD sport kost 30k! Dat valt mee met de concurrentieDR_DRE schreef:Absoluut mooie wagen. Maar om de prestaties op peil te houden moet je wel wat zwaardere motorisering hebben. Dat betekent dus de 150pk diesel en die zal in NL niet goedkoop zijn... Benzine versies gaan nog niet verder dan 90pk, een aanfluiting in de compacte middenklasse!
Wachten dus op de 1.4 Turbo's van 120 en 150pk...
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
Maar ik ben maandag even langs de dealer geweest en ze hadden daar een mooie 1.4 16v dynamic staan in donkergrijs (Mica?). Mooie velgjes eronder (geloof 17inch, die ook bijna op de GP Sport zitten). De wagen ziet er echt goed uit. Mooi dashboard, maar geen LCD scherm erin, maar een 'normale' radio. Lekker stuurtje, mooie stoelen helemaal goed eigenlijk.
Maar toch zou ik het sportpakket erop willen hebben. Uitlaatje eronder, skirts en spoilers... Maar was een afknapper was, was het blue&me systeem, dat de aansluiting direct achter de versnelling heeft zitten en zonder afdekkapje zodat het ALTIJD IN HET ZICHT LIGT.... echt te jammer, ziet er toch slordig uit.
Op de autorai ook al gezien, maar daar was het redelijk druk. En hier kon ik op mijn gemak kijken Doe maarrrrrr: een 150pk sport..... broembroem!
Maar toch zou ik het sportpakket erop willen hebben. Uitlaatje eronder, skirts en spoilers... Maar was een afknapper was, was het blue&me systeem, dat de aansluiting direct achter de versnelling heeft zitten en zonder afdekkapje zodat het ALTIJD IN HET ZICHT LIGT.... echt te jammer, ziet er toch slordig uit.
Op de autorai ook al gezien, maar daar was het redelijk druk. En hier kon ik op mijn gemak kijken Doe maarrrrrr: een 150pk sport..... broembroem!
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
- buxol
- Avere Una Vita
- Berichten: 4165
- Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
- Locatie: Alphen a/d Rijn
Niet stiekum een 2e usb in het handschoenenvakje? Want die aansluiting achter de versnellingspook is inderdaad een misser.Bennink schreef:...Maar was een afknapper was, was het blue&me systeem, dat de aansluiting direct achter de versnelling heeft zitten en zonder afdekkapje zodat het ALTIJD IN HET ZICHT LIGT.... echt te jammer, ziet er toch slordig uit...
Had ook een GP met allemaal specificaties.
- Señor Sjon
- Membre D'Oro
- Berichten: 1343
- Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
- Locatie: Hellevoetsluis
Jep, maar hoe vaak haal je hem uit het dashboardkastje? Bij de bravo moet je hem continu verwijderen ivm het dievengilde.Mathijs schreef:Het is misschien niet een hele mooie oplossing -die USB-aansluiting achter de versnellingspook- het is wel een hele praktische oplossing van Fiat. In de Bravo zie je tenminste waar je hem insteekt, in de Grande Punto moet je helemaal in het dashboardkastje kijken om de USB-stick e.d aan te sluiten
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders.
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders.
Señor Sjon schreef:Jep, maar hoe vaak haal je hem uit het dashboardkastje? Bij de bravo moet je hem continu verwijderen ivm het dievengilde.Mathijs schreef:Het is misschien niet een hele mooie oplossing -die USB-aansluiting achter de versnellingspook- het is wel een hele praktische oplossing van Fiat. In de Bravo zie je tenminste waar je hem insteekt, in de Grande Punto moet je helemaal in het dashboardkastje kijken om de USB-stick e.d aan te sluiten
In de GP vind ik het best wel makkelijk je hebt geen snoertje die in de weg zit en wat de aansluiting betreft,je hoeft niet helemaal in het kastje te duiken om hem aan te sluiten.
Tenminste dat is mijn ervaring.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).