hinderlijk trillen bij 60 km/h

ptanl
Berichten: 6
Lid geworden op: do apr 19, 2007 18:54

Bericht door ptanl »

ineke schreef:Ik hoop voor je dat het snel opgelost zal worden.

denk dat we maar een nieuwe gaan bestellen :wink:
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Je hebt iig nog garantie er op ik zou even afwachten wat de dealer te zeggen heeft.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
ptanl
Berichten: 6
Lid geworden op: do apr 19, 2007 18:54

Bericht door ptanl »

ineke schreef:Je hebt iig nog garantie er op ik zou even afwachten wat de dealer te zeggen heeft.
Het is een dealer in oisterwijk waar ze er alles aan doen om het probleem te achterhalen. Ik heb er alle vertrouwen in dat het opgelost gaat worden.
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Ja dat denk ik ook wel bij Spoormakers wordt je heel netjes geholpen.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gebruikersavatar
fra-boy
Senior Stato
Berichten: 748
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 20:44
Locatie: Groningen

Bericht door fra-boy »

diabloNL schreef:Nee geen last van. Wel fluit/piept de mijne als ik precies 80 rij.
Diablo dat is je Turbo!
Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic, Glory White, Cool and Blue, Interscope, Leren stuurwiel, Dynamic + pakket, rood interieur. Voorheen: Witte GP Sport 1.4. T-jet
Gebruikersavatar
fra-boy
Senior Stato
Berichten: 748
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 20:44
Locatie: Groningen

Bericht door fra-boy »

Nee even zonder gekheid: ik heb vandaag een leenauto mee van de dealer (een 'standaard' GP, niets bijzonders) en deze tril bij 65 km uur. En volgens mij is het het sort trilling waar weinig aan te doen (tenzij het 'm zit in de onbalans van de wielen) want het lijkt verdacht veel op resonantie, iets wat ik wel eerder heb meegemaakt in auto's :cry:

Toch wel chique kleur trouwens, dat grijs (maar het blijft wel wat saai....)

Mijn auto heeft een afwijking naar rechts. En daar hou ik niet van als linkspoot :lol: Hij staat nu voor 2 dagen bij de dealer, volgens mij gaan ze andere wielen uitproberen. Ik zelf denk dat er iets mis is met de stuurinrichting, het stuur centreert gewoon niet goed. Zal wel weer een lange affaire worden :?
Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic, Glory White, Cool and Blue, Interscope, Leren stuurwiel, Dynamic + pakket, rood interieur. Voorheen: Witte GP Sport 1.4. T-jet
diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Bericht door diabloNL »

fra-boy schreef:
diabloNL schreef:Nee geen last van. Wel fluit/piept de mijne als ik precies 80 rij.
Diablo dat is je Turbo!
Was het maar zo! :lol:
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
Plaats reactie