Mijn nieuwe GP die ik komende vrijdag (07-04-06) ophaal

Patrick
Junior Stato
Berichten: 436
Lid geworden op: do mar 09, 2006 20:25
Locatie: Rotterdam

Mijn nieuwe GP die ik komende vrijdag (07-04-06) ophaal

Bericht door Patrick »

<old>Hij staat al bij de dealer maar zit dus nog vast aan 7 weken lease van de huidige Punto (2002 1.9JTD)<old>

Tja als je toch aan je aantal km's van het contract zit dan lever ik hem maar mooi in zodat ik met het moois hieronder kan rondrijden :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

dat die 7 weken erg snel voorbij mogen zijn :D
Laatst gewijzigd door Patrick op ma apr 03, 2006 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.
joedelta

Bericht door joedelta »

mmmmmmm....mooie kleur!!! :D :D :D

heb je er al in mogen zitten? :wink:
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Bericht door LaTiNo »

Dat lijkt me echt frustrerend!
Sterkte met het wachten! :)
Patrick
Junior Stato
Berichten: 436
Lid geworden op: do mar 09, 2006 20:25
Locatie: Rotterdam

Bericht door Patrick »

valt echter toch mee, zat blijkbaar met huidige auto toch aan max km obv leasecontract: dus nu haal ik hem 7 APRIL al op bij de dealer!! helemaal geweldig natuurlijk!! :cool:
JezzaNL
Nuovo Arrivato
Berichten: 79
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 16:11
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door JezzaNL »

Patrick schreef:valt echter toch mee, zat blijkbaar met huidige auto toch aan max km obv leasecontract: dus nu haal ik hem 7 APRIL al op bij de dealer!! helemaal geweldig natuurlijk!! :cool:
Super.. Gefeliciteerd... Ik wacht nog steeds.. en tel af.. en af.. :D

Veel plezier er mee in ieder geval! En laat ons even weten wat je van de 16V motor vind... Denk dat je een van de eerste bent die er mee rijdt...
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Lucky You, ik nog 2 weken wachten!
joedelta

Bericht door joedelta »

Ik kan blijven staren naar je foto's.:shock: ..die van mij wordt bijna hetzelfde (alleen de 17"velgen en skirts ontbreken nog), hij zou er over een week of twee moeten zijn.
Gebruikersavatar
Romeodelta
Senior Stato
Berichten: 720
Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Romeodelta »

:lol: :D :o :lol: Hahahhahhahaahah!
Ja hoor Het gaat gebeuren.....gisteren stuurde mijn vrouw een mailtje naar onze verkoper.....mailt hij gelijk terug dat er net een trailer met auto's is voor komen rijden.....met onze GP. Eind deze week of begin volgend week rijd ik in mijn GP 16v
joedelta

Bericht door joedelta »

Romeodelta schreef::lol: :D :o :lol: Hahahhahhahaahah!
Ja hoor Het gaat gebeuren.....gisteren stuurde mijn vrouw een mailtje naar onze verkoper.....mailt hij gelijk terug dat er net een trailer met auto's is voor komen rijden.....met onze GP. Eind deze week of begin volgend week rijd ik in mijn GP 16v
gefeliciteerd!!! (wanneer was ie ook weer besteld?)

wel eerst foto's maken en plaatsen en dan pas gaan rijden hè?! :wink:
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

@RomeoDelta

Bij welke dealer heb je besteld? Mijn dealer, in Purmerend, heeft me verzekerd dat hij er vrijdag is en woensdag klaar is.. Owee als het niet zo is.
Gebruikersavatar
Romeodelta
Senior Stato
Berichten: 720
Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Romeodelta »

:arrow: Op 17 december zijn we bij de dealer geweest en hebben de koop gesloten. De dealers konden hun opdrachten voor de cedicivalvolve bij de fabriek neerleggen.... deze gingen pas in februari produceren.
Op 17 maart hoorde ik van de dealer dat de auto op transport ging. Hij is dus 2 1/2 week onderweg geweest. Stel dat de GP in begin februari gemaakt is dan komt dat van 10 weken wel uit. Mijn dealer zit in Maassluis ZH. Dit is de derde nieuwe auto die ik daar koop. Ben er telkens tevreden weggegaan na een koop ( hij zit af en toe ook op deze site...en leest dus mee ssst) dus ben tevreden met m'n dealer. :P
Patrick
Junior Stato
Berichten: 436
Lid geworden op: do mar 09, 2006 20:25
Locatie: Rotterdam

Bericht door Patrick »

@RomeoDelta

goed nieuws!! Eindelijk wat meer GP's op de weg, want persoonlijk kom ik ze nog weinig tegen, maar ik denk dan ook dat het overgrote merendeel toch liever de 1.4. 16v rijdt dan de 1.2 of de 1.4 8v :D ;)
joedelta

Bericht door joedelta »

Romeodelta schreef::arrow: Op 17 december zijn we bij de dealer geweest en hebben de koop gesloten. De dealers konden hun opdrachten voor de cedicivalvolve bij de fabriek neerleggen.... deze gingen pas in februari produceren.
Op 17 maart hoorde ik van de dealer dat de auto op transport ging. Hij is dus 2 1/2 week onderweg geweest. Stel dat de GP in begin februari gemaakt is dan komt dat van 10 weken wel uit. Mijn dealer zit in Maassluis ZH. Dit is de derde nieuwe auto die ik daar koop. Ben er telkens tevreden weggegaan na een koop ( hij zit af en toe ook op deze site...en leest dus mee ssst) dus ben tevreden met m'n dealer. :P
even zeiken: 't is Sedicivalvole :wink:
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

nou voor de meesten van jullie schiet het al op
voor mij zal het nog wel even duren heb hem pas op 22 maart besteld en ben benieuwd wanneer mijn bolide geleverd zal worden.

zou de wachttijd langer zijn afhankelijk hoe later je hem besteld want de verkopen zijn enorm van de gp

heeft iemand enig idee wat de productie capaciteit van de fabriek (en) die de gp bouwt is?

en ik hoop natuurlijk dat degene die hem binnenkort krijgen alle in en outs met ons delen
joedelta

Bericht door joedelta »

hannes schreef:nou voor de meesten van jullie schiet het al op
voor mij zal het nog wel even duren heb hem pas op 22 maart besteld en ben benieuwd wanneer mijn bolide geleverd zal worden.

zou de wachttijd langer zijn afhankelijk hoe later je hem besteld want de verkopen zijn enorm van de gp

heeft iemand enig idee wat de productie capaciteit van de fabriek (en) die de gp bouwt is?

en ik hoop natuurlijk dat degene die hem binnenkort krijgen alle in en outs met ons delen
de productiecapaciteit ben ik nog niet achter, ik weet alleen dat er twee fabrieken zijn die de GP produceren: Mirafiori (maakt ook de huidige Punto, de MPV?s van FIAT en Lancia en bijvoorbeeld de Lancia Thesis en de Alfa 166), en Melfi (die maakt alleen GP's).
Plaats reactie