Mijn nieuwe GP die ik komende vrijdag (07-04-06) ophaal

LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Bericht door LaTiNo »

Patrick schreef:valt echter toch mee, zat blijkbaar met huidige auto toch aan max km obv leasecontract: dus nu haal ik hem 7 APRIL al op bij de dealer!! helemaal geweldig natuurlijk!! :cool:
Kijk, DAT is nou goed nieuws! :D
Patrick
Junior Stato
Berichten: 436
Lid geworden op: do mar 09, 2006 20:25
Locatie: Rotterdam

Bericht door Patrick »

Gister dus opgehaald en oh wat ik ben ik blij!

Sowieso dat ie natuurlijk al prachtig oogd, maar hij rijdt ook prima! Lekker vlotjes, goed ook bij het inhalen op de snelweg, ik vond hem bij 120/130 op de snelweg lekker rustig (geluid van de moter).
Regensensor kon vandaag gelijk goed aan de bak want hier in het zuidwesten (zowel roosendaal als breda) kwam het soms met bakken uit de hemel!
Parkeersensoren achter doen ook goed hun werk.
De volautomatische airco doet het prima!, stoelen zitten goed en het elektrisch snufje voor de lendesteunen was ook een uitkomst!
Bak schakeld prima zonder moeite en ben helemaal blij met de armsteun!
Stuur ligt prima in de hand!
Wat me ook opviel was het ruime blikveld wat de spiegels bieden, moest ik in de vorige punto nogwel eens zelf achteromkijken, nu heb ik breed beeld! :)

Dit worden 4 fijne jaren! :)
joedelta

Bericht door joedelta »

Patrick schreef:Gister dus opgehaald en oh wat ik ben ik blij!

Sowieso dat ie natuurlijk al prachtig oogd, maar hij rijdt ook prima! Lekker vlotjes, goed ook bij het inhalen op de snelweg, ik vond hem bij 120/130 op de snelweg lekker rustig (geluid van de moter).
Regensensor kon vandaag gelijk goed aan de bak want hier in het zuidwesten (zowel roosendaal als breda) kwam het soms met bakken uit de hemel!
Parkeersensoren achter doen ook goed hun werk.
De volautomatische airco doet het prima!, stoelen zitten goed en het elektrisch snufje voor de lendesteunen was ook een uitkomst!
Bak schakeld prima zonder moeite en ben helemaal blij met de armsteun!
Stuur ligt prima in de hand!
Wat me ook opviel was het ruime blikveld wat de spiegels bieden, moest ik in de vorige punto nogwel eens zelf achteromkijken, nu heb ik breed beeld! :)

Dit worden 4 fijne jaren! :)
Klinkt allemaal erg fijn...ik moet nog een paar dagen wachten en dan kan ik ook gaan kroezun...hopelijk dan al met de 17"velgen eronder.
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

Patrick schreef:Gister dus opgehaald en oh wat ik ben ik blij!

Sowieso dat ie natuurlijk al prachtig oogd, maar hij rijdt ook prima! Lekker vlotjes, goed ook bij het inhalen op de snelweg, ik vond hem bij 120/130 op de snelweg lekker rustig (geluid van de moter).
Regensensor kon vandaag gelijk goed aan de bak want hier in het zuidwesten (zowel roosendaal als breda) kwam het soms met bakken uit de hemel!
Parkeersensoren achter doen ook goed hun werk.
De volautomatische airco doet het prima!, stoelen zitten goed en het elektrisch snufje voor de lendesteunen was ook een uitkomst!
Bak schakeld prima zonder moeite en ben helemaal blij met de armsteun!
Stuur ligt prima in de hand!
Wat me ook opviel was het ruime blikveld wat de spiegels bieden, moest ik in de vorige punto nogwel eens zelf achteromkijken, nu heb ik breed beeld! :)

Dit worden 4 fijne jaren! :)
klinkt super, maar heb een vraagje.

de 6 de versnelling is dat een soort overdrive of heeft de GP dan nog voldoende power om te versnellen?
Patrick
Junior Stato
Berichten: 436
Lid geworden op: do mar 09, 2006 20:25
Locatie: Rotterdam

Bericht door Patrick »

naar mijn idee zeker geen overdrive....in zijn 6 en boven de 3000 ga ie wel plots heel vlot vooruit :)
Nou ben ik de afgelopen jaren wel een diesel (1.9JTD) gewend dus ben misschien niet de beste om de prestaties van de 1.4 16v met 6-bak te omschrijven....;) :lol:
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

De 6de versnelling is dus niet alleen voor het brandstof verbruik, wat deze wel is in de Opel Astra Station!
GP Emotion 120MJ (5d) - 17" 15 spaak LM - Zijskirts - Spoiler - Uitlaatsierstuk - Getinte achterruiten - Chemical Grey: Bring it on!
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

Patrick schreef:naar mijn idee zeker geen overdrive....in zijn 6 en boven de 3000 ga ie wel plots heel vlot vooruit :)
Nou ben ik de afgelopen jaren wel een diesel (1.9JTD) gewend dus ben misschien niet de beste om de prestaties van de 1.4 16v met 6-bak te omschrijven....;) :lol:
met andere woorden 8) perfect 8) dan heb je tenminste wat aan een extra versnelling :lol:
Plaats reactie