En alles was rood

Gebruikersavatar
yugoslabio
Nuovo Arrivato
Berichten: 35
Lid geworden op: di aug 29, 2006 21:12

En alles was rood

Bericht door yugoslabio »

Ja dacht vanmiddag even men auto te starten na het starten gaf hij een storing over men airbag. En alles stond op rood zelfs men radio deed het niet daar stond ook iets van een storing in het display. Men dealer gebeld probleem uitgelegt hij zegt is niet schadelijk maar hij moet uitgelezen worden dus ik zeg gelijk ik kom eraan, dit was om 16.30 ze werken tot 17.00 en ik stond op 5 min afstand rijden. Hij had het te druk !!! ik moest de Fiat service bellen !!!! IK WAS WEL PIST maar toch de service gebeld en die waren naar men huis gekomen netjes alleen toen ik het wou laten zien , was de storing er niet meer lullig maar waar. Moet nou alsnog naar men dealer want de anwb kon hem niet helemaal uitlezen. Iemand al dit probleem gehad en zo ja wat was het
1.2 Sportsound
Black Mettalic/Tear Drops
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Ik had dat een tijdje terug ook maar bij de garage waar ik ging doen daar niet moeilijk over vlak voor sluitings tijd.

Ze hadden hem toen ook uitgelezen wat ze gedaan weet ik niet maar hij deed het weer,alleen bij mij dat de GP allerlei storingen aan gaf deed de verlichting het zelfs niet meer. Ik kon hem nog wel starten dat was het enige wat het nog deed. Het was een storing in het motor manegement, maar die storing bleef maar aanhouden dus zij konden dan gelijk zien waar het aan lag.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gebruikersavatar
yugoslabio
Nuovo Arrivato
Berichten: 35
Lid geworden op: di aug 29, 2006 21:12

Bericht door yugoslabio »

ineke schreef:Ik had dat een tijdje terug ook maar bij de garage waar ik ging doen daar niet moeilijk over vlak voor sluitings tijd.

Ze hadden hem toen ook uitgelezen wat ze gedaan weet ik niet maar hij deed het weer,alleen bij mij dat de GP allerlei storingen aan gaf deed de verlichting het zelfs niet meer. Ik kon hem nog wel starten dat was het enige wat het nog deed. Het was een storing in het motor manegement, maar die storing bleef maar aanhouden dus zij konden dan gelijk zien waar het aan lag.
Bij mij dee er ook weing men kilometer teller en toereteller ook niet zelfs men knipperlichten niet snap er niets van ben weer een beetje klaar met men dealer zolas je wel eens vaker hebt geleszen
1.2 Sportsound
Black Mettalic/Tear Drops
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

yugoslabio schreef:
ineke schreef:Ik had dat een tijdje terug ook maar bij de garage waar ik ging doen daar niet moeilijk over vlak voor sluitings tijd.

Ze hadden hem toen ook uitgelezen wat ze gedaan weet ik niet maar hij deed het weer,alleen bij mij dat de GP allerlei storingen aan gaf deed de verlichting het zelfs niet meer. Ik kon hem nog wel starten dat was het enige wat het nog deed. Het was een storing in het motor manegement, maar die storing bleef maar aanhouden dus zij konden dan gelijk zien waar het aan lag.
Bij mij dee er ook weing men kilometer teller en toereteller ook niet zelfs men knipperlichten niet snap er niets van ben weer een beetje klaar met men dealer zolas je wel eens vaker hebt geleszen


Dat was precies het zelfde als wat ik had, vanaf die tijd nergens geen last mee gehad. Maar ik zou er toch maar mee terug gaan naar de dealer.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gebruikersavatar
yugoslabio
Nuovo Arrivato
Berichten: 35
Lid geworden op: di aug 29, 2006 21:12

Bericht door yugoslabio »

ineke schreef:
yugoslabio schreef:
ineke schreef:Ik had dat een tijdje terug ook maar bij de garage waar ik ging doen daar niet moeilijk over vlak voor sluitings tijd.

Ze hadden hem toen ook uitgelezen wat ze gedaan weet ik niet maar hij deed het weer,alleen bij mij dat de GP allerlei storingen aan gaf deed de verlichting het zelfs niet meer. Ik kon hem nog wel starten dat was het enige wat het nog deed. Het was een storing in het motor manegement, maar die storing bleef maar aanhouden dus zij konden dan gelijk zien waar het aan lag.
Bij mij dee er ook weing men kilometer teller en toereteller ook niet zelfs men knipperlichten niet snap er niets van ben weer een beetje klaar met men dealer zolas je wel eens vaker hebt geleszen


Dat was precies het zelfde als wat ik had, vanaf die tijd nergens geen last mee gehad. Maar ik zou er toch maar mee terug gaan naar de dealer.
Ga ik ook maar niet naar men vaste dealer :evil:
1.2 Sportsound
Black Mettalic/Tear Drops
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Ik had ook een paar keer toen het contact herhaaldelijke malen aan en uit gezet(ook dat mocht niet baten). Dus toen alle reden om naar de dealer te gaan. Maar in heel veel gevallen is het eenmalige storing.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
joedelta

Bericht door joedelta »

ineke schreef:Ik had ook een paar keer toen het contact herhaaldelijke malen aan en uit gezet(ook dat mocht niet baten). Dus toen alle reden om naar de dealer te gaan. Maar in heel veel gevallen is het eenmalige storing.
Ja heel lastig, maar vaak eenmalig.

ach ja, kijk eens hoe vaak een pc iets vreemds doet, iets niet doet, een instelling kwijt is etc...... :roll:
diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Bericht door diabloNL »

Bij mij tot nu toe (1 jaar) ook eenmalig (*klopt op hout*). Ik heb toen de accu los gekoppeld en na een paar minuten weer vast gezet. Probleem was hiermee weg.
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
Gebruikersavatar
yugoslabio
Nuovo Arrivato
Berichten: 35
Lid geworden op: di aug 29, 2006 21:12

Bericht door yugoslabio »

ja klopt allemaal wat hier staat mensen. Heb de dealer inmiddels gesproken en het schijnt een canstoring te zijn een of andere draadboom in auto waar alle alectronische dingen op staat 1 foutje en alles gaat te keer
1.2 Sportsound
Black Mettalic/Tear Drops
k-style
Nuovo Arrivato
Berichten: 61
Lid geworden op: vr mar 30, 2007 20:53
Locatie: Gent

....

Bericht door k-style »

Ik heb dat ook gehad ... was dan net 60km van huis...ik heb dan mijn batterij eens afgekoppeld en mijn probleem was dan opgelost ... het kan zijn dat er op 1 of ander manier water is binnen gekomen in de moterkap... ik had die dag mijn auto wist afstomen...
ik heb er nu geen last meer van
Afbeelding
diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Bericht door diabloNL »

Lijkt wel of iedereen het 1 keer heb gehad of zijn er mensen die het vaker hebben gehad?
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Ik heb het 1 keer gehad.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
joedelta

Bericht door joedelta »

diabloNL schreef:Lijkt wel of iedereen het 1 keer heb gehad of zijn er mensen die het vaker hebben gehad?
Ik heb het nog nooit gehad (in ruim een jaar en 30.000 km) :D
majoh
Nuovo Arrivato
Berichten: 46
Lid geworden op: wo mar 22, 2006 11:36

Bericht door majoh »

Zo na lang niet op dit forum geweest te zijn nu ff dit topic lezen en moet zeggen dat ik ook storingen heb gehad:

1. Alle storing lampjes branden, alle meetertjes deden het niet, maar buitenverlichting was allemaal ok. Fiat Service gebeld, ANWB langs geweest, toen die er was waren er een paar storingslampjes aan, na twee keer aan en uit te zetten was alles weg... Verder niets gedaan dus.

KM stand was toen rond de 40000

2. Richting aanwijzers deden het niet meer, en bij het stoppen van de motor bleven de achterlichten branden. Weer Fiat service gebeld, ANWB weer voor de deur. Probleem was er nog steeds, hij alle zekeringen nagekeken, kon niets vinden, dus maar accu losgekoppeld, en volgende dag naar de garage. Daar bleek dat de boordcomputer kapot was... Die vervangen en alles weer ok.

KM stand was toen rond de 45000



Nu zit ik op de 60000, dus binnenkort weer naar de garage, gelukkig niets meer aan de hand geweest (qua electronica dan, druk op koppeling was wel een keer weg, leuk langs de snelweg en weer de ANWB...)
WillyBilly
Nuovo Arrivato
Berichten: 61
Lid geworden op: zo jun 18, 2006 10:28

Bericht door WillyBilly »

Ik heb dezelfde storing nu voor de 2e keer gehad in 2 jaar.
Contact afgezet en auto afgesloten, dan paar minuten later weer proberen en weg is de storing.

Het is dus geen eenmalige storing :oops:
Met jouw deur hoef je niet tegen de mijne te zitten.
Plaats reactie