En alles was rood

Gebruikersavatar
yugoslabio
Nuovo Arrivato
Berichten: 35
Lid geworden op: di aug 29, 2006 21:12

Bericht door yugoslabio »

WillyBilly schreef:Ik heb dezelfde storing nu voor de 2e keer gehad in 2 jaar.
Contact afgezet en auto afgesloten, dan paar minuten later weer proberen en weg is de storing.

Het is dus geen eenmalige storing :oops:
Nou Willy hebben ze niets uit kunnen lezen dan , toevallig gaat de mijne vrijdag voor een beurtje en gaan ze hem uitlezen voor dit probleem het is mij maar 1 x overkomen
1.2 Sportsound
Black Mettalic/Tear Drops
WillyBilly
Nuovo Arrivato
Berichten: 61
Lid geworden op: zo jun 18, 2006 10:28

Bericht door WillyBilly »

Nee, er was niets terug te vinden volgens de dealer en hij had ook nog nooit gehoord over deze storing.
Toch raar eigenlijk, bij al die dealers staan wel een paar pc's, zou er nou niemand stiekem op internet surfen daar en alle bekende klachten/storingen zien ?!?
Met jouw deur hoef je niet tegen de mijne te zitten.
joedelta

Bericht door joedelta »

WillyBilly schreef:Nee, er was niets terug te vinden volgens de dealer en hij had ook nog nooit gehoord over deze storing.
Toch raar eigenlijk, bij al die dealers staan wel een paar pc's, zou er nou niemand stiekem op internet surfen daar en alle bekende klachten/storingen zien ?!?
Er is natuurlijk (zoals in alle branches) een verschil tussen officiële informatie en niet-officiële.
Vaak is men best op de hoogte van bepaalde zaken, maar wordt van het personeel van de dealer verwacht om het officiële standpunt uit te dragen.

Begrijpelijk toch, en wel zo professioneel.
(Zolang ze achter de schermen dan maar wel iets doen met de niet-officiële informatie.) :wink:
Gebruikersavatar
yugoslabio
Nuovo Arrivato
Berichten: 35
Lid geworden op: di aug 29, 2006 21:12

Bericht door yugoslabio »

WillyBilly schreef:Nee, er was niets terug te vinden volgens de dealer en hij had ook nog nooit gehoord over deze storing.
Toch raar eigenlijk, bij al die dealers staan wel een paar pc's, zou er nou niemand stiekem op internet surfen daar en alle bekende klachten/storingen zien ?!?

Nou mensen hij is vandaag geweest voor een beurt wat een pak geld kost (€230.-)
Ze hebben hem uitgelezen maar idd geen storing gevonden, wel weer voor de 2de maal een nieuw stuurhuis gekregen.
ditmaal het gemodificeerde,ook nieuwe schijven voor en achter, en tevens hebben ze mijn trommels schoongemaakt.
maar 1 ding heeft mijn dealer toegegeven, dat het allemaal kinder ziektes zijn dus sommige mensen zeggen wel wat je eigenlijk niet wil horen.

( mod hannes ) ff wat verbeteringen in de tekst toegepast :wink:
1.2 Sportsound
Black Mettalic/Tear Drops
Plaats reactie