Mijn eerste Flinke SCHADE

JezzaNL
Nuovo Arrivato
Berichten: 79
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 16:11
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door JezzaNL »

Klote man... Zulke dingen gebeuren altijd als je net een nieuwe auto hebt... En de eerste deuk/kras/schade is altijd het ergste... Maar inderdaad gelukkig heb je zelf niks - dat is het belangrijkste...

Schade bedrag valt me nogal mee als ik zo de schade ziet.. Mijn Arose had een kras van 2x5 cm en de halve bumper moest alleen al gespoten worden... Kosten al rond de 200 Euri's...
joedelta

Bericht door joedelta »

JezzaNL schreef:Klote man... Zulke dingen gebeuren altijd als je net een nieuwe auto hebt... En de eerste deuk/kras/schade is altijd het ergste... Maar inderdaad gelukkig heb je zelf niks - dat is het belangrijkste...

Schade bedrag valt me nogal mee als ik zo de schade ziet.. Mijn Arose had een kras van 2x5 cm en de halve bumper moest alleen al gespoten worden... Kosten al rond de 200 Euri's...
Ik heb op mijn FIAT Stilo (na een handige manouvre van mijn buurvrouw en haar Volvo) bij de dealer een geheel nieuwe bumper, gespoten en al voor ? 450 (ex BTW)
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Tja ik ben ook eens uit de bocht gevlogen met mijn moeders auto. 5000 schade.. Ook niet echt fijn, maar dingen gebeuren..
Plaats reactie