airbaglampje gaat branden met verwijzing naar handleiding

Gebruikersavatar
yugoslabio
Nuovo Arrivato
Berichten: 35
Lid geworden op: di aug 29, 2006 21:12

Bericht door yugoslabio »

Waznab schreef:Vreemd hoor, loop zelf ook bij Preuninger Zoetermeer en heb nooit klachten gehad.


Moet binnenkort ook even terug, bij de rechter voorportier komt het elec. raam bedienings paneel een stukje uit de portier zetten.

En de linker achterportier blijft af en toe steken in het slot.

Zal eens kritisch kijken hoe de auto terugkomt. :?
Dat van het elektrish raam bediening heb ik ook gehad heb 2 nieuwe gehad tot er eentje werd opgestuurd met een aanpasing schijnt ook een probleem te zijn die meer gp hebben
1.2 Sportsound
Black Mettalic/Tear Drops
diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Bericht door diabloNL »

yugoslabio schreef:
Waznab schreef:Vreemd hoor, loop zelf ook bij Preuninger Zoetermeer en heb nooit klachten gehad.


Moet binnenkort ook even terug, bij de rechter voorportier komt het elec. raam bedienings paneel een stukje uit de portier zetten.

En de linker achterportier blijft af en toe steken in het slot.

Zal eens kritisch kijken hoe de auto terugkomt. :?
Dat van het elektrish raam bediening heb ik ook gehad heb 2 nieuwe gehad tot er eentje werd opgestuurd met een aanpasing schijnt ook een probleem te zijn die meer gp hebben
Klopt, heb het ook maar laat het lekker zo. Nog even dan ben ik meer met de problemen van de auto bezig als er van genieten. Dit laat ik dus lekker zo. :wink:
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
Gebruikersavatar
SANDER
Junior Stato
Berichten: 307
Lid geworden op: di mei 22, 2007 21:24
Locatie: Amsterdam

lampje

Bericht door SANDER »

Ik heb ook het airbag lampje al meegemaakt met de melding dat ik het boekje moest checken. Ik heb de auto nu voor de 4e dag en vandaag begon het. Ik moet van de week nog terug naar de dealer voor de mattenset, boekje van de radio en het dopje aan de voorkant van het sleepoog, dus kan ik meteen deze melding doorgeven. Ben benieuwd wat ze er mee doen. Kan toch niet goed zijn? Misschien pc even resetten? We wachten rustig af.
Sander: De trotse ex-eigenaar van een bij Savali gechipte (145 pk, 240 nm) zwarte GP 1.4 T-jet SPORT

17" Velgen, Blue&me, Cruisecontrol, Zwarte zijknipperlichten, Pipercross luchtfilter.


Inmiddels de trotse eigenaar van een Focus 1.6 ecoboost
Duploken
Nuovo Arrivato
Berichten: 44
Lid geworden op: zo apr 15, 2007 12:56
Locatie: Oostkamp, België

Bericht door Duploken »

bartike schreef:
teecee schreef:Is er helemaal niemand die deze "airbag waarschuwing" al eens heeft meegemaakt met zijn grande punto?
al een jaar :P

maar dan komt omdat m'n airbag centrale stuk is, en ik geen zin heb om ze te vervangen :oops:
sinds de rotonde in oostende? :twisted: :P
bartike
Membre D'Oro
Berichten: 1384
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 18:59
Locatie: Kapellen ->Belgium

Bericht door bartike »

Duploken schreef:
bartike schreef:
teecee schreef:Is er helemaal niemand die deze "airbag waarschuwing" al eens heeft meegemaakt met zijn grande punto?
al een jaar :P

maar dan komt omdat m'n airbag centrale stuk is, en ik geen zin heb om ze te vervangen :oops:
sinds de rotonde in oostende? :twisted: :P
zwijgen gij :evil: :twisted: :twisted: :twisted: :P :wink:
Afbeelding
Plaats reactie