controleer parkeerverlichting

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Oeroe
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: do jul 27, 2006 19:41

controleer parkeerverlichting

Bericht door Oeroe »

weer een nieuwe dashboard melding. Waarbij het mooie uitroepteken voor het eerst verscheen. Reed achteruit op een drempeltje en in de 1 om weg te rijden. Motor uit en aan loste het niet op (domme was dat de verlichting het gewoon deed). Maar doorgereden naar mn werk omdat ik op tijd moest zijn. Vanmiddag weer rijden en geen spoor van de melding te zien :roll:
Gebruikersavatar
yugoslabio
Nuovo Arrivato
Berichten: 35
Lid geworden op: di aug 29, 2006 21:12

Re: controleer parkeerverlichting

Bericht door yugoslabio »

Oeroe schreef:weer een nieuwe dashboard melding. Waarbij het mooie uitroepteken voor het eerst verscheen. Reed achteruit op een drempeltje en in de 1 om weg te rijden. Motor uit en aan loste het niet op (domme was dat de verlichting het gewoon deed). Maar doorgereden naar mn werk omdat ik op tijd moest zijn. Vanmiddag weer rijden en geen spoor van de melding te zien :roll:
Klopt allemaal heb ik ook gehad dag 2 dat ik mijn Gp had en zoeken staat ook niet eens in je boekje maar is idd je lampje de kleinste van de 3
1.2 Sportsound
Black Mettalic/Tear Drops
Gebruikersavatar
Oeroe
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: do jul 27, 2006 19:41

Bericht door Oeroe »

niet meer terug gekomen :) houden dus zo
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Bericht door Bennink »

Als alle lampjes het gewoon doen, houden zo toch?
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Gebruikersavatar
Oeroe
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: do jul 27, 2006 19:41

Bericht door Oeroe »

Het is een fout in het software systeem van de auto. De metingen van de apparatuur zoals temperatuur, spanning enz werkt niet meer correct. Morgen maar even afspraak maken. :?
GPO
Nuovo Arrivato
Berichten: 167
Lid geworden op: di aug 22, 2006 12:21

Bericht door GPO »

Oeroe schreef:Het is een fout in het software systeem van de auto. De metingen van de apparatuur zoals temperatuur, spanning enz werkt niet meer correct. Morgen maar even afspraak maken. :?
Ik heb deze melding ook al een paar keer gehad. Na een paar honderd meter rijden was het weer verdwenen.

Overigens alle lampjes nagegeken en geen defect kunnen vinden.

Is deze melding de enige mbt de door jou aangegeven fout(en) of moeten er dan nog meer symptomen zijn?
Gebruikersavatar
Oeroe
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: do jul 27, 2006 19:41

Bericht door Oeroe »

vandaag bij de auto dokter geweest en alles is uitgelezen. IN het ergste geval werken er dus onderdelen niet goed meer. Bij mij werkte in het dashboard systeem van de instrumenten paneel niet meer de andere overige 11 software componenten wel. Daarnaast is mn Hill Holder iets minder strak afgesteld zodat je sneller kan wegrijden en vering gekraak opgelost.

maar ik zou zeggen ga langs dan zien ze zo wat er aan de hand is, ze kunnen hem zo uitlezen.
Plaats reactie