Autobedrijf Otten Breda
Toen we eenmaal besloten hadden een grande punto te kopen. Zijn we op oncerzoek uitgegaan welke dealer het dichtstbij was, en die de beste referenties had. Toen zijn we bij Otten uitgekomen.
Daar aangekomen werden we heel vriendelijk ontvangen door de directeur Otten zelf. Echt een heel vriendelijke man, stelde gelijk voor dat we maar een proefritje moesten maken. Zo gezegd zo gedaan.
Helaas voor ons viel de inruil daar tegen. Nu hebben we de Grande Punto bij Swagemakers in Bergen op Zoom besteld. Ook daar waren ze heel vriendelijk. Ik hoop dat de service achteraf ook zo goed is.
Daar aangekomen werden we heel vriendelijk ontvangen door de directeur Otten zelf. Echt een heel vriendelijke man, stelde gelijk voor dat we maar een proefritje moesten maken. Zo gezegd zo gedaan.
Helaas voor ons viel de inruil daar tegen. Nu hebben we de Grande Punto bij Swagemakers in Bergen op Zoom besteld. Ook daar waren ze heel vriendelijk. Ik hoop dat de service achteraf ook zo goed is.
Laatst gewijzigd door paro op ma mar 26, 2007 20:46, 2 keer totaal gewijzigd.
Zalig cruisen in ons knap machien!!!!!!!!!!!!!
Ook een goede keus als je daar voor gaat ik denk dat de stilo"s in prijs verlaagd worden met de komst van de Bravo. SuccesLaTiNo schreef:ah, thanks, maar we gaan bij nader inzien toch verder sparen voor een Stilo Abarth of 147 met weinig km's
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Afgelopen vrijdag was mijn GP bij Autobedrijf Otten geweest voor de 30.000 km beurt en nog wat kleinigheidjes.
Vanmorgen werd ik opgebeld door een medewerker dat het bestelde onderdeel binnen was. Het was blijkbaar het klepje van de zekeringenkast in het dashboard.
in de drukte waren ze het vrijdag vergeten te vertellen, maar er was een bevestigingslipje van het klepje afgebroken. Ik had het zelf niet gezien, want het sloot nog gewoon goed. Desondanks hadden ze meteen een nieuw klepje besteld, wat dus vandaag binnen was gekomen.
Ik wilde zelf toch al even terug wegens het stotteren van de motor (zie topic 30.000 km beurt) en ben dus vanmiddag langs geweest in verband daarmee en de montage van het klepje.
Hulde voor autobedrijf Otten voor de correctheid en snelheid!
Vanmorgen werd ik opgebeld door een medewerker dat het bestelde onderdeel binnen was. Het was blijkbaar het klepje van de zekeringenkast in het dashboard.
in de drukte waren ze het vrijdag vergeten te vertellen, maar er was een bevestigingslipje van het klepje afgebroken. Ik had het zelf niet gezien, want het sloot nog gewoon goed. Desondanks hadden ze meteen een nieuw klepje besteld, wat dus vandaag binnen was gekomen.
Ik wilde zelf toch al even terug wegens het stotteren van de motor (zie topic 30.000 km beurt) en ben dus vanmiddag langs geweest in verband daarmee en de montage van het klepje.
Hulde voor autobedrijf Otten voor de correctheid en snelheid!
Zeker hulde aan autobedrijf OTTEN ik had vanmorgen contact opgenomen met hun i.v.m. de Golf die ik in Tilburg moest inleveren en dat ik maar moest zien hoe ik mijn GP op moest halen. Ze zeiden dat ze mij alleen maar het advies konden geven om vandaag (maandag) om de Golf zo gauw mogelijk moest inleveren, en dat ze voor mij een vervangende GP hadden klaar staan. Dat is nog eens klasse terwijl mijn GP niet eens bij hun in de reparatie is.
BTW: Otten zou proberen om de GP naar breda te halen.
BTW: Otten zou proberen om de GP naar breda te halen.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Kijk, ze doen in ieder geval moeite voor hun klant. (zoals het hoort)ineke schreef:Zeker hulde aan autobedrijf OTTEN ik had vanmorgen contact opgenomen met hun i.v.m. de Golf die ik in Tilburg moest inleveren en dat ik maar moest zien hoe ik mijn GP op moest halen. Ze zeiden dat ze mij alleen maar het advies konden geven om vandaag (maandag) om de Golf zo gauw mogelijk moest inleveren, en dat ze voor mij een vervangende GP hadden klaar staan. Dat is nog eens klasse terwijl mijn GP niet eens bij hun in de reparatie is.
BTW: Otten zou proberen om de GP naar breda te halen.
die GP van jou moet 100 % in orde zijn Joe, die moeten ze volgende maand weer verkopenjoedelta schreef:Afgelopen vrijdag was mijn GP bij Autobedrijf Otten geweest voor de 30.000 km beurt en nog wat kleinigheidjes.
Vanmorgen werd ik opgebeld door een medewerker dat het bestelde onderdeel binnen was. Het was blijkbaar het klepje van de zekeringenkast in het dashboard.
in de drukte waren ze het vrijdag vergeten te vertellen, maar er was een bevestigingslipje van het klepje afgebroken. Ik had het zelf niet gezien, want het sloot nog gewoon goed. Desondanks hadden ze meteen een nieuw klepje besteld, wat dus vandaag binnen was gekomen.
Ik wilde zelf toch al even terug wegens het stotteren van de motor (zie topic 30.000 km beurt) en ben dus vanmiddag langs geweest in verband daarmee en de montage van het klepje.
Hulde voor autobedrijf Otten voor de correctheid en snelheid!