Soort GP-rijder

Wat voor GP-er ben jij?

Ik tune alles wat mogelijk is!!
4
5%
Ik rij sportief.
51
58%
Ik hou van comfortabel rijden.
25
28%
Ik gebruik hem voornamelijk voor de zaak.
4
5%
Ik doe er graag boodschappen mee.
1
1%
Als ie me maar van A naar B brengt.
3
3%
 
Totaal aantal stemmen: 88

Gebruikersavatar
unga
Senior Stato
Berichten: 552
Lid geworden op: wo aug 09, 2006 8:22
Locatie: Purmerend

Bericht door unga »

altijd sportief...niets leukers dan al die sukkels die op de A7 wel 200 op het rechte durven maar ze dan inhalen met 140 + door die mooie bocht naar de A8...geen bluf...en dat met een 1.2 zonder verlaging,zonder 17"...dus zet me niet in een 130 pk diesel :wink:
GP 1.2 8v sportsound crossover black
Gebruikersavatar
PuntoXM
Nuovo Arrivato
Berichten: 174
Lid geworden op: do jul 13, 2006 14:38
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door PuntoXM »

unga schreef:altijd sportief...niets leukers dan al die sukkels die op de A7 wel 200 op het rechte durven maar ze dan inhalen met 140 + door die mooie bocht naar de A8...geen bluf...en dat met een 1.2 zonder verlaging,zonder 17"...dus zet me niet in een 130 pk diesel :wink:
En ergens doe ik dat als "Comfortabeler rijder" (zie auto-historie :D ) ook. Meestal ( :wink: ) rij ik vrij netjes 120-130. Maar wil dan ook geen onnodige snelheid verliezen achter spreekwoordelijke opaatjes op klaverbladen e.d.: snelle bochten zijn veel leuker dan hard rechtuit.
Zou ik misschien daarom de GP en XM (hydractieve vering is leuk: zwevend tapijt rechtuit, sportief in snel bochtenwerk) zo fijn vinden? En die SemperShit banden op de XM (keuze vorige eigenaar :evil: ) zo verfoeien op bergweggetjes :?: Wellicht toch niet 100% comfortabel typje :D
Rogier Verhoef - Autolinkje!
- Grande Punto 1.3mjt90 Edizione Prima
- XM V6 Exclusive
- CX 2400ie Pallas C-matic
Ex: Xantia HDI Break, GSA X1, CX 22 TRS, XM TurboD12, 205 Forever D
Gebruikersavatar
unga
Senior Stato
Berichten: 552
Lid geworden op: wo aug 09, 2006 8:22
Locatie: Purmerend

Bericht door unga »

gezien je andere auto's waren dat ook geen slakken.....dus dat sportieve zit je in je bloed punto xm :wink:
GP 1.2 8v sportsound crossover black
Plaats reactie