Van Doorn en Top failliet

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Mathijs
Membre D'Oro
Berichten: 1205
Lid geworden op: vr feb 02, 2007 21:49
Locatie: Lelystad

Bericht door Mathijs »

Señor Sjon schreef:Nissan zegt Van Rossem op
Enkel Nissan wordt dan niet meer bij Van Rossem geleverd. Renault's blijven nog wel gewoon leverbaar bij Van Rossem.

Gaat hard met de dealers in Flevoland zo. Is Falco een goede of slechte zaak? Het zou in Almere al de 4e zijn in deze eeuw
ACA
Van Asselt
Van Doorn & Top
Falco?
ACA bestaat trouwens nog steeds. Echter is het nu gewoon een occasionhandelaar geworden, en niet meer officieel dealer van Fiat e.d.

Site: http://www.aca-almere.nl/
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

Renault heeft de laatste 20 auto's via Renault NL laten lopen en niet via Van Rossum...
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
Murph
Nuovo Arrivato
Berichten: 14
Lid geworden op: do jun 22, 2006 13:17
Locatie: Almere

Bericht door Murph »

Ik stond dus afgelopen zaterdag ook voor een dichte deur toen ik een afspraak wilde maken in Almere ...met een papiertje waarop stond wegens omstandigheden gesloten en een leeg terrein...

Dus ik net nog ff langsrijden, toen viel het me pas op dat er nergens meer van doorn en top stond...

Wie weet er een goed alternatief in de omgeving (en dan denk ik meer in de richting van Amsterdam of Utrecht/Amersfoort dan Lelystad/Emmeloord..???
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

Murph schreef:Ik stond dus afgelopen zaterdag ook voor een dichte deur toen ik een afspraak wilde maken in Almere ...met een papiertje waarop stond wegens omstandigheden gesloten en een leeg terrein...

Dus ik net nog ff langsrijden, toen viel het me pas op dat er nergens meer van doorn en top stond...

Wie weet er een goed alternatief in de omgeving (en dan denk ik meer in de richting van Amsterdam of Utrecht/Amersfoort dan Lelystad/Emmeloord..???
Van het weekend stond nog wel de showroom redelijk vol. Ze hebben volgens mij alleen de nieuwe kentekenloze auto's weggehaald.

[edit]
http://www.automotive-online.nl/nieuws.asp?ID=4334

Nieuwe clubje gaat Stern heten. Iemand ervaring?!
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
GPO
Nuovo Arrivato
Berichten: 167
Lid geworden op: di aug 22, 2006 12:21

Bericht door GPO »

Zag gisteren dat Auto Janse (Seat) nu ook Alfa Romeo's heeft staan.
Denk dus dat zij dit van VD&T overgenomen hebben.

Nu nog een Fiat dealer in Apeldoorn.
Murph
Nuovo Arrivato
Berichten: 14
Lid geworden op: do jun 22, 2006 13:17
Locatie: Almere

Bericht door Murph »

Señor Sjon schreef:
Murph schreef:Ik stond dus afgelopen zaterdag ook voor een dichte deur toen ik een afspraak wilde maken in Almere ...met een papiertje waarop stond wegens omstandigheden gesloten en een leeg terrein...

Dus ik net nog ff langsrijden, toen viel het me pas op dat er nergens meer van doorn en top stond...

Wie weet er een goed alternatief in de omgeving (en dan denk ik meer in de richting van Amsterdam of Utrecht/Amersfoort dan Lelystad/Emmeloord..???
Van het weekend stond nog wel de showroom redelijk vol. Ze hebben volgens mij alleen de nieuwe kentekenloze auto's weggehaald.

[edit]
http://www.automotive-online.nl/nieuws.asp?ID=4334

Nieuwe clubje gaat Stern heten. Iemand ervaring?!
Klopt showroom stond nog vol, alleen het parkeerterrein ervoor was leeg, en dat stond eerst ook altijd vol.. Stern ken ik niet, wellicht dat iemand anders hier ervaring ermee heeft..


Trouwens alle dealers van de Stern Groep die Fiat doen zijn Falco dealers:

http://www.stern.nl/merkdetail.aspx?pag ... knaam=Fiat

Er is alleen al een Falco Almere, iemand hier ervaring mee?
Gebruikersavatar
Peli
Junior Stato
Berichten: 437
Lid geworden op: zo jan 21, 2007 10:26
Locatie: Almere

Bericht door Peli »

Murph schreef:
Señor Sjon schreef:
Murph schreef:Ik stond dus afgelopen zaterdag ook voor een dichte deur toen ik een afspraak wilde maken in Almere ...met een papiertje waarop stond wegens omstandigheden gesloten en een leeg terrein...

Dus ik net nog ff langsrijden, toen viel het me pas op dat er nergens meer van doorn en top stond...

Wie weet er een goed alternatief in de omgeving (en dan denk ik meer in de richting van Amsterdam of Utrecht/Amersfoort dan Lelystad/Emmeloord..???
Van het weekend stond nog wel de showroom redelijk vol. Ze hebben volgens mij alleen de nieuwe kentekenloze auto's weggehaald.

[edit]
http://www.automotive-online.nl/nieuws.asp?ID=4334

Nieuwe clubje gaat Stern heten. Iemand ervaring?!
Klopt showroom stond nog vol, alleen het parkeerterrein ervoor was leeg, en dat stond eerst ook altijd vol.. Stern ken ik niet, wellicht dat iemand anders hier ervaring ermee heeft..


Trouwens alle dealers van de Stern Groep die Fiat doen zijn Falco dealers:

http://www.stern.nl/merkdetail.aspx?pag ... knaam=Fiat

Er is alleen al een Falco Almere, iemand hier ervaring mee?
Dit is volgens mij al in het pand van VD&T op de markerkant.
GP 1.4 STARJET 16V EMOTION CHIARO AZUUR MET.
Murph
Nuovo Arrivato
Berichten: 14
Lid geworden op: do jun 22, 2006 13:17
Locatie: Almere

Bericht door Murph »

Peli schreef: Dit is volgens mij al in het pand van VD&T op de markerkant.
Klopt, heb nog ff verder gekeken is inderdaad hetzelfde adres als VD&T
Mathijs
Membre D'Oro
Berichten: 1205
Lid geworden op: vr feb 02, 2007 21:49
Locatie: Lelystad

Bericht door Mathijs »

In het lijstje failliete dealerschappen kunnen we nu ook Van Rossem neerzetten jammer genoeg.

Wij hebben -zoals velen anderen- een brief van Renault Nederland gehad, omdat we een voormalige Renault klant zijn.

Geachte heer .......,

Hierbij delen wij u mede dat de Renault-dealerschappen van Van Rossem Lelystad B.V. en Van Rossem Dronten B.V. zijn beeindigd.

Voor een nieuwe of gebruikte Renault kunt u onder andere terecht bij:

Autobedrijf Mafait Lelystad
Schroefstraat 34
8223 ED Lelystad
Tel. 0320-290150
Fax. 0320-290170

Autobedrijf Mafait Almere
Randstad 22/33
1316 BR Almere-Stad
Tel. 036-5483300
Fax. 036-5483359

Op bovenstaande adressen kunt u ook uitstekend terecht voor alle garantie-, reparatie- en/of onderhoudswerkzaamheden aan uw Renault.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Renault Nederland

M.A.C. Hegeman
Directeur Verkoop Dealernetwerk.


Uiteraad heb ik ook nog een fotoshoot genomen van de Van Rossem dealer ter plaatse.

Afbeelding
Keurig pand, glazen geveling. Allemaal prachtig natuurlijk, maar wel harstikke duur.

Afbeelding
Zaterdag, de dag waarop je de meeste klanten kunt verwachten. Helaas blijven de deuren gesloten.

Afbeelding
Ook deze naam zal van het pand worden geschrapt. Weer een dealerschap minder.
Duuc
Berichten: 1
Lid geworden op: di jul 31, 2007 13:39

Bericht door Duuc »

Señor Sjon schreef:Helaas ligt Huizen aan de verkeerde kant van de polder. Voor een beurt moet ik in de file staan. ;)
Sinds 16 juli is Van Doorn & Top Almere over genomen door Falco Autobedrijven.

Ik ga er ook met mijn auto weer heen.
TiMMieJ
Nuovo Arrivato
Berichten: 19
Lid geworden op: do jul 26, 2007 9:19
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door TiMMieJ »

Ik heb mijn GP nu aangemeld bij Boot-Rialto voor het onderhoud na het lezen van dit bericht. Heb hem November vorig jaar via de leasemij hiervandaan gehaald.
Plaats reactie