Geplaatst: ma aug 06, 2007 18:38
Ja zeker dat is waar maar altijd eerst kijken wie er naast je staat.
kan toch ook prima? 90 pk TDI'tje is niet zo snel hoorjoedelta schreef:
ach ja, het blijft leuk....en het is steeds weer een nieuwe belevenis. Ik reed er eens een SEAT Leon TDI uit met mijn GP 1.4 StarJet 16V.....op zich onlogisch, en die kerel in de Leon deed zijn best, maar op de één of andere manier kwam de SEAT maar niet echt op gang.
Het kan inderdaad een 90 pk geweest zijn, maar dan nog zou hij met zijn kracht die bij een veel lager toerental vrij komt dan bij de GP StarJet beter uit de startblokken moeten komen dan de GP (toch?)ExTaxi schreef:kan toch ook prima? 90 pk TDI'tje is niet zo snel hoorjoedelta schreef:
ach ja, het blijft leuk....en het is steeds weer een nieuwe belevenis. Ik reed er eens een SEAT Leon TDI uit met mijn GP 1.4 StarJet 16V.....op zich onlogisch, en die kerel in de Leon deed zijn best, maar op de één of andere manier kwam de SEAT maar niet echt op gang.
mmm lijkt me stug ...heel toevallig rijdt m'n vader ook een E280 CDI V6 200 PK ,440 NM koppel 0-100 :7,7 sec...met alle respect dat gaat je echt niet redden..begrijp me niet verkeerd ,ik zou je willen geloven maar met die spec's zou de E 280 dik 2,3 sec sneller moeten zijn :roll:ExTaxi schreef:van de week een leuk stoplichtsprintje tegen een nieuwe Mercedes 280 CDI. Hij buitenbocht en ik binnenbocht. Dat ging dus mooi tpt de 120 gelijk op.....hehe en hij ging expres nog een keer naast me staan omdat ik de eerste keer al snel weg was.
nee weet ik ok wel, maar met GOED schakelen en snelle reactie kun je wel degelijk snellere auto's het moeilijk maken. Ik zat van de week achter een 160 pk Audi A3 Sportback en van 120-180 liep dat ding dus niet uit. Misschien wel een versnelling hoger, kan best, maar denk dat ie zich toch best verrast voelde door dat vrouwenFiatjeSporting raymon schreef:Ik val je ook niet aan hoor ,heb liever dat een GP wint als een Mercedes ..
Ik reed net op de snelweg en er zit hier zo'n scherpe bocht in waar iedereen ineens 80 gaat rijden, terwijl je 120 mag, maar dan is het dus altijd weer wachten tot het rechtuit gaat. Ik zit daar achter een fout Golfje en ik zat dus al met het gaspedaal in de aanslag....ging helemaal gelijk op.....(dat had die Golf niet verwacht denk ik) dus gaan we vervolgens samen weer naar rechts (we reden per ongeluk al veel te hard, maar vooruit dan maar), hoor ik ineens VRRRROOOOOEEFEFFFF (of zo iets).......knalt er een Lancia Delta Integrale met een snelheid van ik schat 180-190 langs.......dan voel je je ineens heel klein......het blijft een beest zo'n Integrale.Sporting raymon schreef:diesel GP's zijn ook rete snel,maar kijk wel uit met "de wouten" net nog ff blik op de weg gekeken..waren er weer een heleboel die het mooie rooie papiertje in mochten leveren...maar vindt het ook leuk om af en toe ff te kijken of je het "andere " merk kan bijhouden of zelfs eruit rijden...is altijd leuk
alleen als ik het afleg vindt ik het wat minder
denk dat je 35 pk winst hebt met chippennelis h schreef:en als Joe de T-Jet heeft ... wordt het chippen
moet toch 20 pk bijkunnen
Joe probeert het uit en als het goed gaat volgen wij
No way!nelis h schreef:en als Joe de T-Jet heeft ... wordt het chippen
moet toch 20 pk bijkunnen
Joe probeert het uit en als het goed gaat volgen wij