Zijruit van Grande Punto NIET DIEFSTAL-PROOF!!!

Plaats reactie
Gebruikersavatar
nly20509
Nuovo Arrivato
Berichten: 53
Lid geworden op: vr nov 17, 2006 18:10
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Zijruit van Grande Punto NIET DIEFSTAL-PROOF!!!

Bericht door nly20509 »

:evil: Helaas!!! Vannacht is het gebeurd!!! Aan de Prins Bernardstraat te 's-Hertogenbosch (parkeerplaats t.o. KPN gebouw) is mijn zijruitje ingetikt! Jammer, krijg je zo'n troep van! Wat is er gestolen? 1x Zonnebril, 1x gewone bril (WAAROM?), 1x 50 Cent (niet de artiest) en 1x zakje Haribo banaantjes (dit snap ik wel, junke had honger na zijn trip). :evil:
Viva Italia......hmmm...en daar houd mijn Italiaans op......nou ja zeg!
Rogar

Bericht door Rogar »

Das mooi klote! Wel stom dat ze een gewone bril hebben meegenomen...
joedelta

Bericht door joedelta »

Zwaar vervelend man, en wat een enorme buit.....

Er is overigens niets diefstalproof wanneer grof geweld niet geschuwd wordt. :?
Gebruikersavatar
suus
Junior Stato
Berichten: 246
Lid geworden op: vr feb 23, 2007 14:24
Locatie: Moerdijk

Bericht door suus »

Das k*t zeg , hopen voor jou dat alles netjes geregeld wordt.
Wagenparkbeheerder van 2 Grande Punto's, een 1.4 t-jet Sport en een 1.3 mtj Actual. De een is chemical grey en de ander underground grey.
Gebruikersavatar
chrispino
Membre D'Oro
Berichten: 1451
Lid geworden op: di aug 29, 2006 20:15
Locatie: Emmen
Contacteer:

Bericht door chrispino »

Zoiets is echt zwaar Kl.ten, gewoon het idee al dat een ander iets van jou kapot maakt om iets van jou mee te nemen. En dan nog de rommel en rompslomp die je ervan hebt.
Gebruikersavatar
Fabian
Nuovo Arrivato
Berichten: 68
Lid geworden op: ma nov 06, 2006 11:55
Locatie: Den Helder

Bericht door Fabian »

Minder man al dat glas blijft vaak nog wel iets achter.
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Echt kl.. zeg idd al die rompslomp die je er om heen hebt en maakt niet uit of ze veel meenemen of weinig alleen al het idee dat ze aan jou spullen komen. Sterkte.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gebruikersavatar
Leroy073
Nuovo Arrivato
Berichten: 22
Lid geworden op: do mei 31, 2007 10:02

Bericht door Leroy073 »

Echt kut man! Ik woon zelf ook in Den Bosch en zie vaak autoglas langs parkeerplaatsen liggen. Misschien zie je mij weleens rijden... GP Punto Sport Orange
GP 1.4 16v Sport | Carribean Orange | Inox Orange | B&M | Cruise Control | Parkeersensoren | Electrisch Schuif-Kanteldak | Pilot Bi-Xenon
Gebruikersavatar
nly20509
Nuovo Arrivato
Berichten: 53
Lid geworden op: vr nov 17, 2006 18:10
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Bericht door nly20509 »

TJA! Het is idd zwaar vervelend! Zal wel zo'n junk zijn geweest die niet precies wist wat hij wilde maar ja. De puinhoop en de schrik als je al dat glas ziet daaro! Eerst denk je niet dat het van jouw auto afkomt maar dan realiseer je je ineens dat je mooie ruitje eruitligt. GRRR!! :evil: :twisted: .

HEY! Wat betreft de Orange PUNTO uit Den Bosch....JAZEKER!! Die zie ik best vaak, parkeer je ook weleens in de Vughterstraat? Zo ja, dan kan ik mijn ogen NIET van je Punto afhouden....zo heeee....want een super mooi ding! En dan die kleur......jaloezie alom! hahaha.

Groetjes, Ed!

P.S.: vrijdag in de ochtend een noodraampje erin, NIET bij carglass omdat ze pas in de middag tijd hadden. Autotaalglas repareerde direct, kreeg er (GRATIS) een autootje bij zodat ik kon boodschappen (super-service!). De volgende dag ruit gerepareerd binnen een half uurtje. SUPER!
Viva Italia......hmmm...en daar houd mijn Italiaans op......nou ja zeg!
Gebruikersavatar
Leroy073
Nuovo Arrivato
Berichten: 22
Lid geworden op: do mei 31, 2007 10:02

Bericht door Leroy073 »

nly20509 schreef: HEY! Wat betreft de Orange PUNTO uit Den Bosch....JAZEKER!! Die zie ik best vaak, parkeer je ook weleens in de Vughterstraat? Zo ja, dan kan ik mijn ogen NIET van je Punto afhouden....zo heeee....want een super mooi ding! En dan die kleur......jaloezie alom! hahaha.
Nee dat is denk ik een andere.. heb er nu nog maar 1 zien rondrijden een oranje sport dan... ik heb er ook een skydome dak inliggen + bi-xenon verlichting :D
GP 1.4 16v Sport | Carribean Orange | Inox Orange | B&M | Cruise Control | Parkeersensoren | Electrisch Schuif-Kanteldak | Pilot Bi-Xenon
Jelte
Junior Stato
Berichten: 362
Lid geworden op: zo dec 10, 2006 18:44
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Jelte »

Kan zijn dat je mij ziet rijden in DB.
Ik woon in Waalwijk en kom vaak genoeg in Den Bosch.
Ook een Oranje GP met skydak...........

Succes met de schade, dat glas vind je 2 jaar later nog in je auto.

Groeten,

Jelte
Grande Punto Sport 1.3 16V JTD
Caribean Orange, skydome, privacy glass, cruise control, radio mp 3 speler
Gebruikersavatar
nly20509
Nuovo Arrivato
Berichten: 53
Lid geworden op: vr nov 17, 2006 18:10
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Bericht door nly20509 »

Leroy073 schreef:
nly20509 schreef: HEY! Wat betreft de Orange PUNTO uit Den Bosch....JAZEKER!! Die zie ik best vaak, parkeer je ook weleens in de Vughterstraat? Zo ja, dan kan ik mijn ogen NIET van je Punto afhouden....zo heeee....want een super mooi ding! En dan die kleur......jaloezie alom! hahaha.
Nee dat is denk ik een andere.. heb er nu nog maar 1 zien rondrijden een oranje sport dan... ik heb er ook een skydome dak inliggen + bi-xenon verlichting :D
Ahaaa.....maakt niet uit. Als ik een Punto zie dan flip ik toch wel. Wat blijven de modellen mooi, welke je ook maar ziet rijden....ik moet toch altijd even (met alle voorzichtigheid) mijn hoofd meedraaien. Ben altijd benieuwd of het GPC leden zijn.....
Viva Italia......hmmm...en daar houd mijn Italiaans op......nou ja zeg!
Plaats reactie