GP 1.4 16V Emotion 5 deurs New Orleans Blue

joedelta

GP 1.4 16V Emotion 5 deurs New Orleans Blue

Bericht door joedelta »

Nou, hierbij de eerste foto's van mijn GP die gisteren bij de dealer aankwam met nog 15 GP's.
Helaas hebben ze in Italië de verkeerde velgen er onder gehangen (15"in plaats van 17"), maar dat wordt nog opgelost.

foto's verplaatst naar dit topic.
Laatst gewijzigd door joedelta op wo nov 29, 2006 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Punto Rosso
Nuovo Arrivato
Berichten: 40
Lid geworden op: vr mar 31, 2006 19:33
Locatie: Den Haag

Bericht door Punto Rosso »

Wow!!! :shock: :D

Mooi man! Met 17" eronder zal ie helemaal top zijn. Is een hele mooie kleur. Heb lang getwijfeld tussen blauw en rood, maar uiteindelijk voor rood gekozen omdat ik die iets sportiever vind.
Punto Rosso
Nuovo Arrivato
Berichten: 40
Lid geworden op: vr mar 31, 2006 19:33
Locatie: Den Haag

Bericht door Punto Rosso »

Hoe ga je 't probleem met de velgen oplossen?
Want ik denk dat je niet kan wachten om 'm mee te nemen!

Ik hoop voor je dat de dealer de velgen in huis heeft... welke 17" heb je eigenlijk besteld?
joedelta

Bericht door joedelta »

Punto Rosso schreef:Hoe ga je 't probleem met de velgen oplossen?
Want ik denk dat je niet kan wachten om 'm mee te nemen!

Ik hoop voor je dat de dealer de velgen in huis heeft... welke 17" heb je eigenlijk besteld?
Ik had de 15-spaaks besteld (de GP is een emotion, dus de Chrome Shadows kun je niet af-fabriek krijgen)
De dealer ging meteen met de importeur bellen om de juiste velgen te krijgen. Mochten ze niet voor volgende week zaterdag binnen zijn, dan krijg ik de GP mee met 15" velgen en moet ik later even terug komen om ze om te laten wisselen zodra de dealer de 17" velgen heeft.
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

foutje bedankt, maar jij kunt in elk geval al rijden.
dat kunnen vele van ons nog niet zeggen.
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Nou ik zou zeker nu gewoon gaan rijden met 15" en laat ze die 17" maar later brengen. Dit foutje heb ik al vaker gehoord.

Ik zou gisteren belletje krijgen van de dealer dat mijn auto er zou zijn (dat dacht hij begin van de week) maar hij is er dus nog steeds niet. Nu heeft hij importeur gebeld en geeist dat hij er woensdag is en dat ik er in het weekend mee kan rijden. Bij mij ligt het kenteken er namelijk wel al! Nu maar hopen dat alles erop en eraan zit, anders word ik heel boos!
GP Emotion 120MJ (5d) - 17" 15 spaak LM - Zijskirts - Spoiler - Uitlaatsierstuk - Getinte achterruiten - Chemical Grey: Bring it on!
joedelta

Bericht door joedelta »

funk4life schreef:Nou ik zou zeker nu gewoon gaan rijden met 15" en laat ze die 17" maar later brengen. Dit foutje heb ik al vaker gehoord.

Ik zou gisteren belletje krijgen van de dealer dat mijn auto er zou zijn (dat dacht hij begin van de week) maar hij is er dus nog steeds niet. Nu heeft hij importeur gebeld en geeist dat hij er woensdag is en dat ik er in het weekend mee kan rijden. Bij mij ligt het kenteken er namelijk wel al! Nu maar hopen dat alles erop en eraan zit, anders word ik heel boos!
Ik ga zeker rijden als er nog 15" onder zit... :lol:

Ik had het gisteren trouwens nog met de directeur van het autobedrijf over die vertragingen in Antwerpen (waar ik dus geen last van heb gehad, want de GP was in 9 1/2 week na bestelling bij de dealer). Hij vertelde dat op zich het FIAT distributiecentrum geen problemen had met de verwerking van die enorme aantallen GP's (en ook grote aantallen Panda's volgens hem), maar dat de Belgische transportbedrijven te weinig capaciteit hadden en dus bepaalde routes uitgesteld werden.
:?
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

zijn genoeg nederlandse transport bedrijven , huren ze die maar in.
joedelta

Bericht door joedelta »

hannes schreef:zijn genoeg nederlandse transport bedrijven , huren ze die maar in.
goed idee, mail maar naar FIAT!!! :P :wink:
Patrick
Junior Stato
Berichten: 436
Lid geworden op: do mar 09, 2006 20:25
Locatie: Rotterdam

Bericht door Patrick »

kijk, kijk ook de jouwe is al in het land! mooi zo! En mooi blauw is zeker niet lelijk ;) :D :cool:
joedelta

Bericht door joedelta »

Patrick schreef:kijk, kijk ook de jouwe is al in het land! mooi zo! En mooi blauw is zeker niet lelijk ;) :D :cool:
zeker weten...

we komen elkaar vast wel een keer tegen; ik kom vrij vaak in Roosendaal.
joedelta

Bericht door joedelta »

ik kon het natuurlijk niet laten om vandaag even langs de dealer te fietsen, alwaar ik mijn GP 1.4 16V emotion in N.O. Blue vanachter een hek kan zien...oh wat schittert dat blauw toch mooi in de zon...er staan ook nog 4 GP's Sport, 3 zwarte en één rode + een Emotion in Belly dance kleurtje. In de felle zon lijkt dat dus echt groen.
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Nou dan zat mijn GP dus precies in een uitgesteld route.. De dealer is nu dus ook echt pissig geworden op de importeur en hij komt nu deze woensdag binnen, heeft hij geeist en dan kan ik er van het weekend nog mij rijden. Maar ik ga maar nergens meer van uit, haha.
GP Emotion 120MJ (5d) - 17" 15 spaak LM - Zijskirts - Spoiler - Uitlaatsierstuk - Getinte achterruiten - Chemical Grey: Bring it on!
joedelta

Bericht door joedelta »

funk4life schreef:Nou dan zat mijn GP dus precies in een uitgesteld route.. De dealer is nu dus ook echt pissig geworden op de importeur en hij komt nu deze woensdag binnen, heeft hij geeist en dan kan ik er van het weekend nog mij rijden. Maar ik ga maar nergens meer van uit, haha.
echt zwaar..eh...vervelend voor je....
waar moet de GP heen eigenlijk...woon je in een uithoek van het land, of niet? Hier in Breda vallen de vertragingen geloof ik mee, maar het is voor die transportbedrijven natuurlijk een kort ritje vanuit Antwerpen...dan kunnen ze meer GP's op één dag afleveren dan wanneer ze ver weg moeten ...denk ik, ik weet natuurlijk niet of het echt zo werkt.
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Purmerend moet hij heen, maar met mij dus nog 29(inmiddels) andere die ook zitten te wachten. Nu komt het wel mooi uit, ga donderdag, vrijdag en zaterdagochtend naar NewCastle dus anders had hij buiten voor de deur gestaan terwijl ik er toch niet mee kon rijden! Nu staat hij nog bij de dealer (misschien ook buiten, hehe).
GP Emotion 120MJ (5d) - 17" 15 spaak LM - Zijskirts - Spoiler - Uitlaatsierstuk - Getinte achterruiten - Chemical Grey: Bring it on!
Gesloten