1.4 Sedicivalvolve 5 deurs

attola
Nuovo Arrivato
Berichten: 57
Lid geworden op: vr mar 03, 2006 18:32
Locatie: Barendrecht

Gefeliciteerd

Bericht door attola »

Hey familie Romeodelta;
Gefeliciteerd met jullie aanwinst.
Hij is gewoonweg mooi.
Ik mag nog een 3 tal weken wachten op de 3 deurs sport.
Ik spreek je volgende week wel hoe de ervaringen zijn.
groetjes Attola.
Sinds Juni 2006 in het bezit van een GP sport met sky-dome en bleu&me op het stuur. In de kleur "oranje" (zie onder foto's attola via Romeodelta)
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Nee inderdaad onder de zwarte staan ze niet zo goed. Toch blij dat ik ze niet gekozen heb uiteindelijk. En zie ik daar op de foto's ook een mooie Chemical Grey uitvoering staan??
GP Emotion 120MJ (5d) - 17" 15 spaak LM - Zijskirts - Spoiler - Uitlaatsierstuk - Getinte achterruiten - Chemical Grey: Bring it on!
joedelta

Bericht door joedelta »

funk4life schreef:Nee inderdaad onder de zwarte staan ze niet zo goed. Toch blij dat ik ze niet gekozen heb uiteindelijk. En zie ik daar op de foto's ook een mooie Chemical Grey uitvoering staan??
Ik gok er op dat dit Jungle Grey is.... :roll:
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Zo je bent echt scherp.. Vond het al wat aan de te lichte kant, maar kan ook door foto komen. Maar denk dat je ook gelijk hebt.
GP Emotion 120MJ (5d) - 17" 15 spaak LM - Zijskirts - Spoiler - Uitlaatsierstuk - Getinte achterruiten - Chemical Grey: Bring it on!
joedelta

Bericht door joedelta »

funk4life schreef:Zo je bent echt scherp.. Vond het al wat aan de te lichte kant, maar kan ook door foto komen. Maar denk dat je ook gelijk hebt.
ja, ben scherp, komt door de spanning voor mijn GP die ik zaterdag afgeleverd krijg, denk ik :wink:
Gebruikersavatar
Romeodelta
Senior Stato
Berichten: 720
Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Romeodelta »

:arrow: Ja de GP op de foto is inderdaad een 589 Jungle grey. Er stond ook een 595 Chemical grey maar heb er eigenlijk geen foto van gemaakt. De kleuren die daar stonden vinden we ook terug op deze site. Wie o wie besteld er nu eens een GP in de kleur 783 Buikdanszand metaliek of 380 Alternatieve groen metaliek of van mijn part een 249 Effen wit. Die zou ik wel eens in het eggie willen zien.
joedelta

Bericht door joedelta »

Romeodelta schreef::arrow: Ja de GP op de foto is inderdaad een 589 Jungle grey. Er stond ook een 595 Chemical grey maar heb er eigenlijk geen foto van gemaakt. De kleuren die daar stonden vinden we ook terug op deze site. Wie o wie besteld er nu eens een GP in de kleur 783 Buikdanszand metaliek of 380 Alternatieve groen metaliek of van mijn part een 249 Effen wit. Die zou ik wel eens in het eggie willen zien.
Buikdanszand? hoe veel M3 zou je daar bij krijgen....of, hoeveel heb je nodig om in de GP tot aan de buik in het zand te dansen? :wink:
joedelta

Bericht door joedelta »

Romeodelta schreef::arrow: Ja de GP op de foto is inderdaad een 589 Jungle grey. Er stond ook een 595 Chemical grey maar heb er eigenlijk geen foto van gemaakt. De kleuren die daar stonden vinden we ook terug op deze site. Wie o wie besteld er nu eens een GP in de kleur 783 Buikdanszand metaliek of 380 Alternatieve groen metaliek of van mijn part een 249 Effen wit. Die zou ik wel eens in het eggie willen zien.
Alternatief Groen? Ja daar is toch wel een markt voor denk ik...boswachters, leden van Greenpeace of Groen Links... :wink:
attola
Nuovo Arrivato
Berichten: 57
Lid geworden op: vr mar 03, 2006 18:32
Locatie: Barendrecht

Bericht door attola »

Iedere kleur staat wel op de GP,heb zelf de Carribean Orange jenomen met een sky-dome op een GP sport,moet nog 3 weekjes wachten,ben wel benieuwd.
Sinds Juni 2006 in het bezit van een GP sport met sky-dome en bleu&me op het stuur. In de kleur "oranje" (zie onder foto's attola via Romeodelta)
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Klinkt zeker goed Atolla. Oranje staat ook echt heel goed op de auto en valt lekker op. Super kleur. Het dak is ook echt geweldig, vooral nu ik er achter ben gekomen dat hij ook open kan. Mijn GP staat ook voor zaterdag in de planning bij de dealer, klaar en wel!
GP Emotion 120MJ (5d) - 17" 15 spaak LM - Zijskirts - Spoiler - Uitlaatsierstuk - Getinte achterruiten - Chemical Grey: Bring it on!
Berry
Junior Stato
Berichten: 449
Lid geworden op: vr mar 03, 2006 12:39
Locatie: Maasbracht

Bericht door Berry »

attola schreef:Iedere kleur staat wel op de GP,heb zelf de Carribean Orange jenomen met een sky-dome op een GP sport,moet nog 3 weekjes wachten,ben wel benieuwd.
Hee Attola. Wel meteen foto's maken als je je GP hebt. Ik ben echt benieuwd naar die kleur.
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Dat lijkt me duidelijk dat hij foto's MOET maken, haha. De eerste Grande Punto die ik zag was ook een oranje en hij viel goed op!
GP Emotion 120MJ (5d) - 17" 15 spaak LM - Zijskirts - Spoiler - Uitlaatsierstuk - Getinte achterruiten - Chemical Grey: Bring it on!
Plaats reactie