Geplaatst: wo sep 26, 2007 17:18
1.6 seconde sneller is al iets hoor
De Club voor GP's en EVO's
https://forum.grandepuntoclub.nl/
Jij verwart het koppel met de pk's. Ook de T-JET heeft het maximum vermogen bij 5000 toeren, het maximum koppel ligt bij 2000 toeren.fra-boy schreef:Volgens mij is het een ander type Turbo gecombineerd met een ander motormanagement. Maar ik ben niet de techneut van deze site . Zo komt het volle vermogen (overigens niet veel meer dan de T-jet) pas vrij bij 5000 toeren. En dat terwijl het volle vermogen van de T-jet al bij 2000 toeren vrijkomt. Dat moet toch een geheel andere rijervaring zijn. En ik vind de acceleratiecijfers van de Abarth toch tegenvallen. Hij zal in ieder geval heel wat meer gaan kosten dan de T-jet................
Oops Ik bedoelde inderdaad het koppel, zie je wel dat ik geen techneut benWouter81 schreef:Jij verwart het koppel met de pk's. Ook de T-JET heeft het maximum vermogen bij 5000 toeren, het maximum koppel ligt bij 2000 toeren.fra-boy schreef:Volgens mij is het een ander type Turbo gecombineerd met een ander motormanagement. Maar ik ben niet de techneut van deze site . Zo komt het volle vermogen (overigens niet veel meer dan de T-jet) pas vrij bij 5000 toeren. En dat terwijl het volle vermogen van de T-jet al bij 2000 toeren vrijkomt. Dat moet toch een geheel andere rijervaring zijn. En ik vind de acceleratiecijfers van de Abarth toch tegenvallen. Hij zal in ieder geval heel wat meer gaan kosten dan de T-jet................
dat zijn de 2 kleuren (die je ook ziet) die speciaal gemaakt zijn voor de T-jet reclame...(de kleuren van de italiaanse vlag) alleen mist hier de kleur waar iedereen blijkbaar op kickt.... de wittebartike schreef:leuk filmpje!
die groene kleur is ook wel speciaal