Rode logo's op alle Fiat's in zicht !

Kijk hier voor nieuws over Fiat.
Gebruikersavatar
Derk
Nuovo Arrivato
Berichten: 21
Lid geworden op: di jul 17, 2007 20:09
Locatie: Nijkerk GLD

Bericht door Derk »

ik dacht dat hij op 28 augustus om 00.59 van de band gerold is.. dan zou die van jou ook een deze dagen nederland moeten bereiken ! waarschijnlijk met de blauwe logo's als je naar de datum kijkt .
Grande Punto Sport T-Jet 120
joedelta

Bericht door joedelta »

Derk schreef:ik dacht dat hij op 28 augustus om 00.59 van de band gerold is.. dan zou die van jou ook een deze dagen nederland moeten bereiken ! waarschijnlijk met de blauwe logo's als je naar de datum kijkt .
:roll:
Het omslagpunt voor de nieuwe logo's kan op de 5-deurs op een andere dag liggen dan bij de 3-deurs GP, want ze worden in een andere fabriek gemaakt, maar goed, we gaan het zien :D
Giovanni Tutore
Avere Una Vita
Berichten: 4980
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31

rood logo

Bericht door Giovanni Tutore »

Mijn dealer peste me dat ik op mijn suggestivo ook rode zal krijgen. Toen ik daar zelf een beetje rood van werd zei hij, dat dat bij de panda's pas gebeurde nadat er een rondschrijven van was geweest en dat hij dat nog niets gezien had voor de GP's.
Ik bid niet voor bruine bonen maar wel voor het blauwe logo...
Gebruikersavatar
pkamer
Nuovo Arrivato
Berichten: 78
Lid geworden op: wo sep 19, 2007 21:36
Locatie: Amsterdam

Bericht door pkamer »

Ik was gisteren bij mijn dealer, Falco Amsterdam en daar stonden net een Bravo en een Panda met het nieuwe rode logo in de showroom.
Peter - 1.4 T-Jet 16V Sport 5 deurs:

Sky dome - Cruise control - Getint
glas - Parkeersensoren - MP3 -
Rode logo's - Crossover Black!
Rogar

Bericht door Rogar »

De mijne is ook met de nieuwe rode logo's aangekomen!
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Rogar schreef:De mijne is ook met de nieuwe rode logo's aangekomen!
Cool! Ook op het stuur dus?
Had ook een GP met allemaal specificaties.
Rogar

Bericht door Rogar »

buxol schreef:
Rogar schreef:De mijne is ook met de nieuwe rode logo's aangekomen!
Cool! Ook op het stuur dus?
Ja ook op het stuur. Ik ben de foto's aan het uploaden, dus ze zijn zo te zien in m'n topic.
joedelta

Bericht door joedelta »

De mijne is vandaag aangekomen, maar die heeft dus nog het blauwe logo!
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

joedelta schreef:De mijne is vandaag aangekomen, maar die heeft dus nog het blauwe logo!
Vreemd dat er bij de een wel het rode logo er op zit en bij de andere niet terwijl de levering ongeveer op de zelfde tijd is :?: :?:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
joedelta

Bericht door joedelta »

ineke schreef:
joedelta schreef:De mijne is vandaag aangekomen, maar die heeft dus nog het blauwe logo!
Vreemd dat er bij de een wel het rode logo er op zit en bij de andere niet terwijl de levering ongeveer op de zelfde tijd is :?: :?:
Ze zijn uit een andere fabriek gerold. Ik denk dat de fabriek waar de 3-deurs gemaakt worden eerder door de blauwe logo's was. :wink:
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

joedelta schreef:
ineke schreef:
joedelta schreef:De mijne is vandaag aangekomen, maar die heeft dus nog het blauwe logo!
Vreemd dat er bij de een wel het rode logo er op zit en bij de andere niet terwijl de levering ongeveer op de zelfde tijd is :?: :?:
Ze zijn uit een andere fabriek gerold. Ik denk dat de fabriek waar de 3-deurs gemaakt worden eerder door de blauwe logo's was. :wink:
was gisteren bij de dealer en daar stond een oranje 5 deurs t jet sport met de rode logo's, ook op de velgen zag er gaaf uit.
daarnaast stond een zelfde 3 deurs T jet sport in het zwart en deze had weer de blauwe logo's, de verkoper zei dat ze tegelijk geleverd waren.
dus jouw redenering gaat hierbij niet op Joe.
ik snap de filosofie van fiat hierachter ook niet meer. :roll:
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Nee dan weet ik het ook niet, is overigens wel vreemd dan.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Snap het ook niet helemaal...wanneer nu rode of blauwe logo's. Ik denk dat die italianen maar net wat ze binnen hand bereik hebben er op monteren.
Afbeelding
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Er zijn nog redelijk wat factoren die tussen fabricage en aflevering zitten, de ene GP zal sneller bij de dealer staan dan de andere. Dit zal het beeld ook vertekenen.
Had ook een GP met allemaal specificaties.
Gebruikersavatar
fra-boy
Senior Stato
Berichten: 748
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 20:44
Locatie: Groningen

Bericht door fra-boy »

tonyvandenbroek schreef:Snap het ook niet helemaal...wanneer nu rode of blauwe logo's. Ik denk dat die italianen maar net wat ze binnen hand bereik hebben er op monteren.
Ja inderdaad: ik heb vernomen dat ze een bakje met rode logo's hebben en een bakje met overtollige blauwe, die moesten gewoon op. De lopende band Italiaan (waarschijnlijk een Pool of een robot) mag kiezen. Laatst is er bij een dealer een maandagochtend-GP afgeleverd, met een rood logo op het stuur, en een blauwe aan de voorkant. Waarchijnlijk wordt het volgende jaar Tri-colore :wink:
Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic, Glory White, Cool and Blue, Interscope, Leren stuurwiel, Dynamic + pakket, rood interieur. Voorheen: Witte GP Sport 1.4. T-jet
Plaats reactie