De kilometerstand knippert. De rest werkt normaal.
Wat betekent dit? Kilometerstand 18500
Knipperende kilomterstand
- Ferreman
- Junior Stato
- Berichten: 346
- Lid geworden op: vr jun 01, 2007 13:56
- Locatie: Ubach-Palenberg (Duitsland)
Knipperende kilomterstand
-Live fast. Die young in a nice pair of pants-
Officieel sponsor CJIB en Bundes-Verkehrs-Amt
Punto-loos
Officieel sponsor CJIB en Bundes-Verkehrs-Amt
Punto-loos
- Roderick
- Membre D'Oro
- Berichten: 1074
- Lid geworden op: za jan 13, 2007 21:42
- Locatie: Aalsmeerderbrug, onder de rook van Schiphol
- Contacteer:
Kan je misschien wat specifieker zijn ? ik heb het zelfde probleem en ook al mijn dealer er over geinformeerd, maar moet nog even wachten op mn handschoenen kastje
maar kan je iets duidelijker zijn over wat het probleem veroorzaakt ? welke onderdelen daarmee te maken hebben enzo...
dank je alvast,
Roderick
maar kan je iets duidelijker zijn over wat het probleem veroorzaakt ? welke onderdelen daarmee te maken hebben enzo...
dank je alvast,
Roderick
Niet echt eigenlijk (ik ben immers geen monteur). Ik denk dat er talloze redenen zijn dat apparaten op de CAN bus uit sync kunnen raken. Op het engelse forum zijn er ook al diverse oorzaken genoemd waardoor dit probleem kan optreden:
- kapotte electronica contactslot
- te lage accuspanning tijdens starten
- niet up-to-date software van body computer/instrument cluster/blue&me
Je dealer zal specifiek dus eerst kijken of er software updates zijn (en zo ja deze doorvoeren) en daarna de proxy alignment uitvoeren. Als het probleem dan nog niet weg is, zullen ze de examiner eraan moeten hangen terwijl het probleem optreedt (indien dit niet altijd optreedt) en uit moeten lezen welk component de verstoring veroorzaakt.
- kapotte electronica contactslot
- te lage accuspanning tijdens starten
- niet up-to-date software van body computer/instrument cluster/blue&me
Je dealer zal specifiek dus eerst kijken of er software updates zijn (en zo ja deze doorvoeren) en daarna de proxy alignment uitvoeren. Als het probleem dan nog niet weg is, zullen ze de examiner eraan moeten hangen terwijl het probleem optreedt (indien dit niet altijd optreedt) en uit moeten lezen welk component de verstoring veroorzaakt.
Mochten er meer reacties komen met dit onderwerp, kun je HIER verder praten. Er zijn verscillende mensen die dit al gehad hebben, waarschijnlijk knippert nu ook je serviceinterval op het menu links achter het stuur.
Dit topic wordt gesloten.
Dit topic wordt gesloten.
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.