Lekkage

Plaats reactie
Gebruikersavatar
SANDER
Junior Stato
Berichten: 307
Lid geworden op: di mei 22, 2007 21:24
Locatie: Amsterdam

Lekkage

Bericht door SANDER »

Ik had lekkage op de plek waar de ruitenwisser het raam in gaat. Daar was de kit niet goed (vanuit de fabriek) waardoor ik lekkage had in mijn achterbak. Vandaag opgelost door dealer Haaker in Badhoevedorp. Prima service, goedkope leenauto en snel klaar. Probleem weer opgelost dus.

Zijn er nog meer mensen met dit probleem ?
Sander: De trotse ex-eigenaar van een bij Savali gechipte (145 pk, 240 nm) zwarte GP 1.4 T-jet SPORT

17" Velgen, Blue&me, Cruisecontrol, Zwarte zijknipperlichten, Pipercross luchtfilter.


Inmiddels de trotse eigenaar van een Focus 1.6 ecoboost
Gebruikersavatar
ed.de.vries
Membre D'Oro
Berichten: 1276
Lid geworden op: vr dec 01, 2006 0:09
Locatie: Grevenbicht

lekkage.

Bericht door ed.de.vries »

Ook ik had dit probleem,alleen: mijn dealer wilde de achterruit opnieuw kitten.
Ik was daar niet zo kapot van,daar ik ontdekte dat de binnen dringend druppels bij het openen van de klep van onderzijde naar bovenkant liepen,en niet andersom.Ik heb toen zelf de afdichtrubber van de ruitewisser ingang met veel geduld en gepriegel,met silliconkit bewerkt,
en zie: probleem opgelost.
Al geen lekkage meer gehad vanaf mei dit jaar.
Misschien een tip voor anderen die hetzelfde hebben.
Groeten uit Grevenbicht.
Gebruikersavatar
SANDER
Junior Stato
Berichten: 307
Lid geworden op: di mei 22, 2007 21:24
Locatie: Amsterdam

Re: lekkage.

Bericht door SANDER »

ed.de.vries schreef:Ook ik had dit probleem,alleen: mijn dealer wilde de achterruit opnieuw kitten.
Ik was daar niet zo kapot van,daar ik ontdekte dat de binnen dringend druppels bij het openen van de klep van onderzijde naar bovenkant liepen,en niet andersom.Ik heb toen zelf de afdichtrubber van de ruitewisser ingang met veel geduld en gepriegel,met silliconkit bewerkt,
en zie: probleem opgelost.
Al geen lekkage meer gehad vanaf mei dit jaar.
Misschien een tip voor anderen die hetzelfde hebben.
Groeten uit Grevenbicht.
Ik ben blij dat mijn dealer het probleem meteen heeft gevonden.
Sander: De trotse ex-eigenaar van een bij Savali gechipte (145 pk, 240 nm) zwarte GP 1.4 T-jet SPORT

17" Velgen, Blue&me, Cruisecontrol, Zwarte zijknipperlichten, Pipercross luchtfilter.


Inmiddels de trotse eigenaar van een Focus 1.6 ecoboost
Plaats reactie