geluid T-jet motor

johnny t-jet
Nuovo Arrivato
Berichten: 25
Lid geworden op: do aug 23, 2007 9:12
Locatie: overijssel
Contacteer:

overlijden airco

Bericht door johnny t-jet »

De oorzaak voor het overlijden van de airco is bekend : in de fabriek is er ipv een halve liter , er een volle liter (ja handmatig) ingekiepert . De pomp kon dit niet waarderen :roll: maar alles blijkt nu kapot te zijn .
Er werd gezegd dat de uitvoering die achter ''mijn punto'' op de band heeft gestaan waarschijnlijk helemaal geen vloeistof heeft gekregen en er dus nu 2 zijn met dit probleem.
3 daagjes in een panda en ik kan weer is de verwachting !
voorheen johnny jtd !
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Slaperig monteurtje geweest. :roll: of met zijn gedacht overal behalve met het bijvullen va vloeistof.

Het kan ook de auto voor je zijn die geen vloeistof heeft. Hij zal wel gedacht hebben. Kiep hier maar alles in, ben ik het kwijt :lol:
Afbeelding
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Re: overlijden airco

Bericht door ineke »

johnny t-jet schreef:De oorzaak voor het overlijden van de airco is bekend : in de fabriek is er ipv een halve liter , er een volle liter (ja handmatig) ingekiepert . De pomp kon dit niet waarderen :roll: maar alles blijkt nu kapot te zijn .
Er werd gezegd dat de uitvoering die achter ''mijn punto'' op de band heeft gestaan waarschijnlijk helemaal geen vloeistof heeft gekregen en er dus nu 2 zijn met dit probleem.
3 daagjes in een panda en ik kan weer is de verwachting !

O ja lekker is dat zeg, maar gelukkig wordt het snel verholpen.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
johnny t-jet
Nuovo Arrivato
Berichten: 25
Lid geworden op: do aug 23, 2007 9:12
Locatie: overijssel
Contacteer:

Bericht door johnny t-jet »

ok , de airco is gerestaureerd (nou ja vernieuwd dus.. :lol: ) . De zekeringkast gaf ook nog een probleem vwb de elect. aansluiting hebben ze gemerkt . Toekomstige GP rijders hebben dan vanaf nu ook meer zekerheid want Fiat Italie heeft besloten hiervoor een modificatie uit te voeren , per direct .
De monteur gevraagd even een stukje met mij mee te rijden om het geluid aan te horen. Hij hoorde niets bijzonders maar merkte wel dat het torretje al goed los was ( na 3000 km ). Met de A31, Duitsland, in de buurt kan dat kloppen :wink: .
voorheen johnny jtd !
joedelta

Bericht door joedelta »

johnny t-jet schreef:ok , de airco is gerestaureerd (nou ja vernieuwd dus.. :lol: ) . De zekeringkast gaf ook nog een probleem vwb de elect. aansluiting hebben ze gemerkt . Toekomstige GP rijders hebben dan vanaf nu ook meer zekerheid want Fiat Italie heeft besloten hiervoor een modificatie uit te voeren , per direct .
De monteur gevraagd even een stukje met mij mee te rijden om het geluid aan te horen. Hij hoorde niets bijzonders maar merkte wel dat het torretje al goed los was ( na 3000 km ). Met de A31, Duitsland, in de buurt kan dat kloppen :wink: .
Kun je even wat specifieker zijn waar nu de modificatie van ontwikkeld is? Welk onderdeel? en wat voor storing gaf dat onderdeel nu precies?

(handig om in de gaten te houden bij mijn eigen T-Jet)
johnny t-jet
Nuovo Arrivato
Berichten: 25
Lid geworden op: do aug 23, 2007 9:12
Locatie: overijssel
Contacteer:

Bericht door johnny t-jet »

De monteur merkte op geen stroom doorvoer (voor de airco dus) te hebben na de zekering nagekeken te hebben . Bleek dat door die ''beweging'' de bewuste stroomkabel los is geraakt . Dat mag natuurlijk niet en dat is de reden om een modificatie door te voeren van de zekering kast. Althans dat is wat ik heb begrepen.
Wellicht toch een duidelijk teken dat ze het niveau hoog willen houden , volgens mij.
voorheen johnny jtd !
Plaats reactie