Mijn GP sport ( exotica red )

joedelta

Bericht door joedelta »

Hij is erg mooi, maar twee keer dezelfde foto's op het forum plaatsen is misschien iets te veel van het goede... :wink:
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

Rabbit schreef:
hannes schreef:
Rabbit schreef:Bedankt voor de vele lofbetuigingen.

Tis inderdaad een SCHITTERENDE kleur. Ik zat ook met wat twijfels in het begin, maar nu zijn ze gewoonweg weggeblazen :lol:

Opties die ik heb:

- de verdonkerde ruiten
- speciale vloermatjes
- het kleur uiteraard
- nog wat kleine dingetjes ( maar ze komen niet in mijn op )

kzal het later es posten, als ik de factuur bij de hand heb. De wagen staat nu in de garagebox en tis al iets te laat om nog te gaan.

Ik moet echt wel bekennen dat er een klein nadeel is aan de lak: zéér gevoelig voor steenslag, maar ja van ver zie je dit uiteraard niet. :)
:( dat steenslag probleem zal ik met de zwarte GP ook hebben en als je dan een witte grondlak hebt ( had mijn zwarte ibiza) dan zie je het nog beter, dus mijn vraag is , heb je al steenslag? ( hoop uiteraard van niet :wink: )zo,ja wat is de grondkleur?
Ik heb het al hoor :(

Her en der, maar ja dat is natuurlijk omdat ie nieuw is, dat zal later niet meer zoveel opvallen.

De grondlaag is grijs/wit kan dat?
dat kan inderdaad , 'k snap niet dat ze bij de donkere kleuren nog steeds geen donkere grondlaag gebruiken :x
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

Bij een donkere grondlaag slaat vaak de kleur dood. Met een lichtere grondlaag blijft de kleur vaak wat sprekender.
attola
Nuovo Arrivato
Berichten: 57
Lid geworden op: vr mar 03, 2006 18:32
Locatie: Barendrecht

foto's GP.

Bericht door attola »

Hij is echt gaaf,ik hoop binnenkort de GP sport in de kleur exotic orange te krijgen.Deze kleur heb ik genomen omdat ik dacht dat er veel GP's sport in de kleur exotic red gekocht zouden worden(ik vind het wel een mooie kleur,staat ook goed bij het model).Ik wens je veel rijplezier en veilige kilometers.gr Attola.
Sinds Juni 2006 in het bezit van een GP sport met sky-dome en bleu&me op het stuur. In de kleur "oranje" (zie onder foto's attola via Romeodelta)
Gebruikersavatar
Romeodelta
Senior Stato
Berichten: 720
Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Romeodelta »

:arrow: Ja he Atola.....waar blijft dat oranje racemonster nou :twisted: ik vind het nu toch wel tijd worden hoor :evil: ben van nature een heel ongeduldig ventje :x laat die Italianen eens opschieten :( gewoon dag en nacht doorwerken daar :) (of doen ze dat al) 8)
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

Ik heb gisteren ook de rode sport gezien bij de dealer. Mij viel wel het kleurverschil op tussen de metalen delen enerzijds en de kunststof delen anderszijds. Bij de metallic kleuren zie je dit praktisch niet.
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
joedelta

Bericht door joedelta »

Señor Sjon schreef:Ik heb gisteren ook de rode sport gezien bij de dealer. Mij viel wel het kleurverschil op tussen de metalen delen enerzijds en de kunststof delen anderszijds. Bij de metallic kleuren zie je dit praktisch niet.
Vond je het kleurverschil groot? Ik zag het niet bij de GP sport bij mijn dealer. Heb je hem binnen (kunstlicht) of buiten gezien? Mijn dealer had hem buiten staan.
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

Ik heb hem bij kunstlicht gezien. Voor mij vrij duidelijk was het dat de metalen delen iets donkerder waren, en wellicht ook iets dieper van kleur. De kunststof delen waren toch iets lichter.

Foto's zijn met K750i geschoten, je kan het hierop een beetje zien. Bumper is iets lichter; minder vol van kleur.

Afbeelding


En natuurlijk de gehele auto. ;)

Afbeelding
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
joedelta

Bericht door joedelta »

Ik vind het kleurverschil echt minimaal hoor. :P
Dat de bumper minder "vol" van kleur lijkt komt volgens mij doordat in de bumper de witte tegelvloer wordt gereflecteerd. Daardoor lijkt hij wat bleek. :D
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

Ik vind het kleurverschil echt minimaal hoor. :P
Dat de bumper minder "vol" van kleur lijkt komt volgens mij doordat in de bumper de witte tegelvloer wordt gereflecteerd. Daardoor lijkt hij wat bleek. :D
Zoals ik al zei, deze foto is genomen met de camera van een telefoon. ;)
In het echt zie je het wat beter. Tja, rood is nou eenmaal een moeilijke kleur wat dat betreft. Helemaal belachelijk dat je ervoor bij moet betalen... maar ja marketing he.
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

Señor Sjon schreef:Bij een donkere grondlaag slaat vaak de kleur dood. Met een lichtere grondlaag blijft de kleur vaak wat sprekender.
:wink: thanks Senor Sjon :) alweer iets geleerd :roll:
Plaats reactie