Toch maar op LPi
- Ferreman
- Junior Stato
- Berichten: 346
- Lid geworden op: vr jun 01, 2007 13:56
- Locatie: Ubach-Palenberg (Duitsland)
Toch maar op LPi
Hoi allemaal, aangezien er niet echt reactie is op mijn leren interieur plannen, heb ik besloten maar iets anders te gaan doen.
Ik rijd zoveel kilometers... En iedere keer schrik ik bij het tanken (ook al woon ik in Duitsland). Ik heb eigenlijk al mijn auto's op gas gereden. Maar dat was altijd G3.
Donderdag hoor ik hoeveel het me gaat kosten (Via Kozole in Landgraaf). Als dat enigszins meevalt dan gaat het dus gebeuren.
Heeft er al iemand ervaring met een GP 1.2 8v op LPi?
Ik hoor het graag!
Ik rijd zoveel kilometers... En iedere keer schrik ik bij het tanken (ook al woon ik in Duitsland). Ik heb eigenlijk al mijn auto's op gas gereden. Maar dat was altijd G3.
Donderdag hoor ik hoeveel het me gaat kosten (Via Kozole in Landgraaf). Als dat enigszins meevalt dan gaat het dus gebeuren.
Heeft er al iemand ervaring met een GP 1.2 8v op LPi?
Ik hoor het graag!
-Live fast. Die young in a nice pair of pants-
Officieel sponsor CJIB en Bundes-Verkehrs-Amt
Punto-loos
Officieel sponsor CJIB en Bundes-Verkehrs-Amt
Punto-loos
Is LPi iets anders dan G3? Of is G3 de Duitse variant?
Naar ik weet zijn er geen GP's op gas... misschien zijn de motoren er niet voor geschikt?
Naar ik weet zijn er geen GP's op gas... misschien zijn de motoren er niet voor geschikt?
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Nee, LPi is een subset van G3.Bennink schreef:Is LPi iets anders dan G3?
Gewoon een G3 systeem dat LPG in vloeibare vorm inspuit.
Grande Punto 1.4 T-Jet 16v Sport Exotica Red
En een Prius...
Renault Mégane III Estate 1.5 dCi TCE Bose
En een Prius...
Renault Mégane III Estate 1.5 dCi TCE Bose
Bennink schreef:Is LPi iets anders dan G3? Of is G3 de Duitse variant?
Naar ik weet zijn er geen GP's op gas... misschien zijn de motoren er niet voor geschikt?
Voordat ik de GP kocht wilde ik ook een gas installatie in laten bouwen, van de dealer hadden ze het me afgeraden.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gas is om op te koken!
Nee, even serieus.. Bij veel auto's hoor je over motorproblemen wanneer er op LPG (of LPi) wordt gereden wanneer niet door de importeur wordt gegarandeerd dat er probleemloos op gas kan worden gereden. Volgens mij raadt Fiat niet aan om op gas te rijden, ik zou het persoonlijk dus niet proberen. Daarnaast krijg je natuurlijk een meer beperkte actieradius en een lelijk weggewerkte tankdop in je bumper
Nee, even serieus.. Bij veel auto's hoor je over motorproblemen wanneer er op LPG (of LPi) wordt gereden wanneer niet door de importeur wordt gegarandeerd dat er probleemloos op gas kan worden gereden. Volgens mij raadt Fiat niet aan om op gas te rijden, ik zou het persoonlijk dus niet proberen. Daarnaast krijg je natuurlijk een meer beperkte actieradius en een lelijk weggewerkte tankdop in je bumper
- Ferreman
- Junior Stato
- Berichten: 346
- Lid geworden op: vr jun 01, 2007 13:56
- Locatie: Ubach-Palenberg (Duitsland)
Tot nu toe altijd gas in laten bouwen. (de afgelopen 5 jaar op gas gereden) Nooit grote problemen gehad.
Alleen geen ervaring met LPi. Dealer (Kozole) zegt dat het geen probleem is.
In Italie rijd heel veel op gas. Dus dat zou bij een Fiat geen probleem mogen zijn. LPG gat komt achter de nummerplaat, met een klapsysteem.
Alleen geen ervaring met LPi. Dealer (Kozole) zegt dat het geen probleem is.
In Italie rijd heel veel op gas. Dus dat zou bij een Fiat geen probleem mogen zijn. LPG gat komt achter de nummerplaat, met een klapsysteem.
-Live fast. Die young in a nice pair of pants-
Officieel sponsor CJIB en Bundes-Verkehrs-Amt
Punto-loos
Officieel sponsor CJIB en Bundes-Verkehrs-Amt
Punto-loos
Dat is een goede oplossing Geen lelijke gaten in de bumpers. Kun je dan nog wel een kentekenplaathouder van de GPC monteren?Ferreman schreef:LPG gat komt achter de nummerplaat, met een klapsysteem.
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
-
- Avere Una Vita
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
- Locatie: Velserbroek
- Contacteer:
Lijkt me duidelijkchrispino schreef:Ik zou zeggen als dat niet mogelijk is dan ook geen gas.Bennink schreef:Dat is een goede oplossing Geen lelijke gaten in de bumpers. Kun je dan nog wel een kentekenplaathouder van de GPC monteren?Ferreman schreef:LPG gat komt achter de nummerplaat, met een klapsysteem.
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa