rem schijven achterwielen ?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
vinnie1985
Junior Stato
Berichten: 219
Lid geworden op: di okt 09, 2007 15:07
Locatie: Eijsden

rem schijven achterwielen ?

Bericht door vinnie1985 »

hoi ik heb een starjet 1.4 16v racing en in het boekje staat dat ik trommel remmen heb achter maar ik heb gezien dat die van mij remschijven achter heeft heeft iemand de zelfde uitvoering met schijven of trommels achter hoor ik het graag
joedelta

Re: rem schijven achterwielen ?

Bericht door joedelta »

vinnie1985 schreef:hoi ik heb een starjet 1.4 16v racing en in het boekje staat dat ik trommel remmen heb achter maar ik heb gezien dat die van mij remschijven achter heeft heeft iemand de zelfde uitvoering met schijven of trommels achter hoor ik het graag
Volgens mij hebben alle 1.4 StarJet 16V's trommels achter, behalve de Racing (en de voormalige Sport).
Gebruikersavatar
vinnie1985
Junior Stato
Berichten: 219
Lid geworden op: di okt 09, 2007 15:07
Locatie: Eijsden

Bericht door vinnie1985 »

ja maar in het boekje met technische gegevens staat dat ik trommels zou moeten hebben de racing uitvoering ?
ben vandaag bij de dealer geweest om het te bekijken daar had ik schijven ? maarjah ik vind het niet erg dat ik schijven achter heb :D
joedelta

Bericht door joedelta »

vinnie1985 schreef:ja maar in het boekje met technische gegevens staat dat ik trommels zou moeten hebben de racing uitvoering ?
ben vandaag bij de dealer geweest om het te bekijken daar had ik schijven ? maarjah ik vind het niet erg dat ik schijven achter heb :D
Fout in het boekje dus (zal niet de enige zijn :wink: )
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Bericht door Sporting raymon »

deze vraag is idd al vaker langsgekomen :wink:
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
Gebruikersavatar
maanbo
Nuovo Arrivato
Berichten: 74
Lid geworden op: ma okt 02, 2006 11:29
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Bericht door maanbo »

vinnie1985 schreef:ja maar in het boekje met technische gegevens staat dat ik trommels zou moeten hebben de racing uitvoering ?
ben vandaag bij de dealer geweest om het te bekijken daar had ik schijven ? maarjah ik vind het niet erg dat ik schijven achter heb :D
klopt 4 schijven op de starjet racing, wij gaan hem vandaag ophalen en toen we van de week gingen kijken zagen we dat ook. :wink:
Ben niet blont, ben een vrouw.......sorry
Plaats reactie