Sappel schreef:hier even 2 foto's van een "kale" abarth:
ziet er erg strak uit zo!!!!!
Wow! Wat een verschil met die meegespoten wielkasten! Ik vind die zwarte plastic troep erop zo lelijk! Zou het mogelijk zijn om dat af fabriek zo te nemen?
Ik zag trouwens ook een foto van een sport met WITTE wijzerplaten? Krijg je bij een witte lakkleur ook automatisch witte wijzerplaten misschien?
LaTiNo schreef:Ik zag trouwens ook een foto van een sport met WITTE wijzerplaten? Krijg je bij een witte lakkleur ook automatisch witte wijzerplaten misschien?
Bedoel je nu de Abarth? Want een Sport heeft standaard witte wijzerplaten, ongeacht de kleur.
Bavo Galema is om 18.00 uur in Gek op Wielen op RTL 7 bij Abarth dealer Nieuwkoop.
Herhaling is zaterdag 6 september om 17.30 uur op RTL 7, of kijk op de site: http://www.rtl.nl/automotor/gekopwielen/home/
Een echte test van de GP Abarth schijnt nog te komen, maar wat een mooie auto is het
Alleen had ik liever dat Allard Kalff i.p.v. Galema erin gereden had. Kalff presenteert het leuker.
Ik denk dat hij geen tijd had, in Autowereld voor de uitzending zat hij nog met Harley-Davidson in Barcelona
Mito 1.3 Jtd - Bianco spino - Nav - Bose - 115 pk by Savali
Grote kans dat de Abarth ook nog in RTL Autowereld langs komt. Beide programma's worden door dezelfde producent gemaakt en volgens mij moet je als merk (dik) betalen om je auto in beeld te krijgen....
jpkramer schreef:Grote kans dat de Abarth ook nog in RTL Autowereld langs komt. Beide programma's worden door dezelfde producent gemaakt en volgens mij moet je als merk (dik) betalen om je auto in beeld te krijgen....
Dat weet ik wel zeker, voor niks gaat de zon op. En weet je wie dat uiteindelijk betaalt ? Juist, de eindgebruiker.
Goh, wat zou de kostprijs van de GP Abarth zijn ???
Mito 1.3 Jtd - Bianco spino - Nav - Bose - 115 pk by Savali
Leuke wagen! Ben benieuwd naar de verdere foto's Maar wat is die witte streep op de spiegel?
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Of je neemt een Zwarte, dan is de verbreding minder opvallend. Zelf zou ik in ieder geval voor een zwarte Abarth gaan.
Als je dan GEEN lederen interieur hebt, is het dashboard niet zo wit (hoogglans).
Bij een zwarte is dat zwart, en bij een rode rood (bij hoogglans). Dat zal één van de redenen zijn dat ik een lederen interieur zou nemen in de Abarth. Dan is het dashboard ook bekleed met mooi leer en rode stikkels.
Vind peroonlijk het het zwarte hoogglans iets TE van het goeie.
Maar ontopic: De zwarte randen kun je zelf mee laten spuiten. He zal alleen een duur kostenplaatje hebben.
Op alle Abarth's zit deze rand. zowel de kale Abarth, als de Esseesse.
mm das dan weer een tegenvaller, vind het net zoiets als bij goedkope auto's waarvan de bumper en de spiegels ook niet meegespoten zijn om kost te besparen.
Misschien dat hij in het echt wel mooier is met die randen, maar zo op de foto's vind ik met wit toch net iets cleaner.
Hee, Carlo... die Abarth Grande Punto esseesse die je meehelpt, is dezelfde als autoweek gereden heeft:
Carlo Abarth schreef:
Volgens de RDW heeft de auto nog altijd 114kW... dus jij houdt ons voor de gek, of de RDW loopt achter Maar dan is een wijziging in het RDW register dus niet bij de prijs inbegrepen....
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Hij is pas omgebouwd, is een GP die eerst als normale Abarth bij de importeur was toen er een aantal 1000 km op de teller stond is deze omgebouwd tot esseesse. Ik hou dus niemand voor de gek...
Die RDW toch ook... enig idee wanneer deze is omgebouwd?
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.