Foto's Abarth Grande Punto

swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Foto's Abarth Grande Punto

Bericht door swans »

dat is te zien op de foto!
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Giovanni Tutore
Avere Una Vita
Berichten: 4980
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31

Re: Foto's Abarth Grande Punto

Bericht door Giovanni Tutore »

JA. Alles origineel. Frans van Dungen had 'm mee naar FIAT NL en daar waren net wat Italianen op bezoek. Nou die waren zwaar onder de indruk. Zo zelfs dat ze nu de onderdelen geblokkeerd hebben. Hij zat nog op de binnenschermen achter te wachten maar die krijgt hij nu niet meer -]
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: Foto's Abarth Grande Punto

Bericht door Sunrise »

Hier vind je de specs: http://www.fiatdealer.nl/default.asp?fo ... iebsstatus. :arrow: gebruikte auto's :arrow: halverwege de pagina. Hij is nog steeds te koop :wink:
jpkramer
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4699
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 21:57

Re: Foto's Abarth Grande Punto

Bericht door jpkramer »

Sunrise schreef:Hier vind je de specs: http://www.fiatdealer.nl/default.asp?fo ... iebsstatus. :arrow: gebruikte auto's :arrow: halverwege de pagina. Hij is nog steeds te koop :wink:
Directe link: http://www.autoscout24.nl/partner/fall/ ... mber=21436
Giovanni Tutore
Avere Una Vita
Berichten: 4980
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31

Re: Foto's Abarth Grande Punto

Bericht door Giovanni Tutore »

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Foto's Abarth Grande Punto

Bericht door swans »

8000km op de klok en meer durven vragen dan de nieuwprijs das gek!
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Gebruikersavatar
Goose
Senior Stato
Berichten: 732
Lid geworden op: wo okt 04, 2006 10:11
Locatie: Gent

Re: Foto's Abarth Grande Punto

Bericht door Goose »

ik wil de bumpers en sideskirts wel :p
GP, Privacy Windows, mistlichten, Crossover Black, Denim Black interior, No Punto logo on the back 13 Mjt 90 Pk Dynamic, 17" OZ Superlegerra
Giovanni Tutore
Avere Una Vita
Berichten: 4980
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31

Re: Foto's Abarth Grande Punto

Bericht door Giovanni Tutore »

swans schreef:8000km op de klok en meer durven vragen dan de nieuwprijs das gek!
Oke, ik weet dat je het toch niet leest, maar... Er zit nogal wat werk in dit fraais. O.A. KW set, chiptuning, Abarth .) bumpers en skirts...
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Foto's Abarth Grande Punto

Bericht door swans »

Mag niet uitmaken!

als ik mijn gp voor 30.000 euro verbouw en hem verkoop over 3 jaar, dan krijg ik er gewoon de dagwaarde voor...!

met andere woorden: dit is een normale t-jet racing volgens de boekjes.
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Giovanni Tutore
Avere Una Vita
Berichten: 4980
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31

Re: Foto's Abarth Grande Punto

Bericht door Giovanni Tutore »

Je hoeft 'm niet te kopen.... ~]
Gebruikersavatar
Goose
Senior Stato
Berichten: 732
Lid geworden op: wo okt 04, 2006 10:11
Locatie: Gent

Re: Foto's Abarth Grande Punto

Bericht door Goose »

swans schreef:Mag niet uitmaken!

als ik mijn gp voor 30.000 euro verbouw en hem verkoop over 3 jaar, dan krijg ik er gewoon de dagwaarde voor...!

met andere woorden: dit is een normale t-jet racing volgens de boekjes.
Ik geef je wel gelijk hoor :!:

zo redeneren die dealers ook he, ja , ogenblikje, lijstje er bij , ah ja , is nog zoveel waard.

Ok, je hebt hem met bladgoud laten bekleden, maar ja, dat doet er niet toe hé, in mijn boekje staat zoveel, ..., dealers, you're screwed anyway :P
GP, Privacy Windows, mistlichten, Crossover Black, Denim Black interior, No Punto logo on the back 13 Mjt 90 Pk Dynamic, 17" OZ Superlegerra
Gebruikersavatar
ed.de.vries
Membre D'Oro
Berichten: 1276
Lid geworden op: vr dec 01, 2006 0:09
Locatie: Grevenbicht

Re: Foto's Abarth Grande Punto

Bericht door ed.de.vries »

Zeker is!! Al gooi je ik weet niet hoeveel er tegenaan,om je auto mooier te maken,en al
verspijker je flinke bedragen aan ACC: en tuning enz, bij inruil/verkoop tellen de Km,en jaren!!
Ten tijde dat ik nog vrij actief was in de auto aan/verkoop/inruil processen, was een
standaard gegeven, breng de inruiler maar bij ons in de orgineel uitvoering, en dát ging
meestal niet , dus telde alleen dag/inruilprijs, en was je de vaak duur betaalde spullen kwijt,bij
verkoop of inruil.
Dus!! opleuken en dergelijk is mooi voor je zelf,maar je krijg er geen stuiver meer voor terug bij
verkoop/inruil, al is eea van goud. Je bent het kwijt!! bij inruil/verkoop.
:der ALTE: :wink:
Gebruikersavatar
Carlo Abarth
Junior Stato
Berichten: 396
Lid geworden op: ma jun 23, 2008 14:16
Locatie: Zevenaar
Contacteer:

Re: Foto's Abarth Grande Punto

Bericht door Carlo Abarth »

Het inruilverhaal gaat hier helemaal niet op omdat de auto door de dealer zelf zo is gemaakt. Bovendien stond deze GP al te koop voor de Abarth leverbaar was dus voor iemand die dat had gewild was het een mooie manier zoiets bijzonders te rijden.
Ze hadden vast ook niet verwacht dat de Abarth zo goedkoop zou worden.

Wat er aan tuning is gebeurd is natuurlijk wel verschillend met inruil, de nodige originele Abarth-spullen is wel wat anders dan neon, een aftermarket-spoiler, etcetera. Heb een 2003 Punto Abarth en er schitterend leer in laten zetten, auto was iets lager en had 17"originele Fiat wielen. Dealer was er gek op betaalde er goed voor en ondanks dat het de duurste van Autotrack was daarna was de auto binnen no-time weg...

De meeste dingen betalen zich niet terug inderdaad, en terecht. In dit geval ben ik het echter niet met de redenering eens. Infeite is dit een meer dan bomvolle TJET, met zeer veel opties.
Gebruikersavatar
Italia
Junior Stato
Berichten: 348
Lid geworden op: ma mei 22, 2006 8:23
Locatie: Noord-Holland

Re: Foto's Abarth Grande Punto

Bericht door Italia »

Ben het helemaal met Carlo eens. ~] ~]
Abarth GP Wit, spiegels in de Italiaanse kleuren, veel plezier ///// Non parole, ma fatti !..
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: Foto's Abarth Grande Punto

Bericht door Sunrise »

Dat is nu ook de reden dat alle "originele" onderdelen nog aanwezig zijn. Je kunt de auto krijgen zoals jij wilt. En ook over die prijs valt te praten is gezegd op de mini-meeting ~]
Plaats reactie