Antenne schroefmaat

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Michel
Nuovo Arrivato
Berichten: 130
Lid geworden op: do aug 09, 2007 14:54
Locatie: Delft

Antenne schroefmaat

Bericht door Michel »

Hey all. Ik ben op zoek naar een alternatieve antenne. Ik heb het andere topic over antennes al eens gezien en ik vind die halfords optie wel wat maar die is enkel in het zilver te verkrijgen, maar heb eigenlijk graag een zwarte.
Op ebay zoekend kwam ik het volgende tegen:
http://stores.ebay.com/SHORTANTENNA/Sho ... tenna.html
Weet iemand of deze de goede schroefmaat hebben? Fiat wordt niet genoemd in de compatability list, maar ik neem aan dat dat toch allemaal redelijk standaard is.
1.4 T-jet sport | exotica red | sport-leder | skydome | cruise control | getinte achterruiten
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Bericht door Bennink »

AutoStyle heeft een zwarte. Ik heb zelf ook de zwarte variant. Je krijg hierbij een M5 en M6 verloopmoertje, zodat ie altijd past. Ik geloof dat ik de M5 erin gedraaid heb, maar durf je het niet zeker te zeggen.

EDIT: Deze heb ik:

Afbeelding
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Gebruikersavatar
Michel
Nuovo Arrivato
Berichten: 130
Lid geworden op: do aug 09, 2007 14:54
Locatie: Delft

Bericht door Michel »

Bennink schreef:AutoStyle heeft een zwarte. Ik heb zelf ook de zwarte variant. Je krijg hierbij een M5 en M6 verloopmoertje, zodat ie altijd past. Ik geloof dat ik de M5 erin gedraaid heb, maar durf je het niet zeker te zeggen.

EDIT: Deze heb ik:

<plaatje>
Ziet er goed uit! Zoiets zoek ik ook. Heb hem bij halfords niet gevonden in het zwart.
1.4 T-jet sport | exotica red | sport-leder | skydome | cruise control | getinte achterruiten
Plaats reactie