Madeno Racing tuning afgerond
-
- Membre D'Oro
- Berichten: 1763
- Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
Jazeker wel, dat gebeurt hoor! Tuners laten ook vaak weten of ze dan kostenloos de software terugplaatsen, of tegen een geringe vergoeding. Genoeg verhalen van mensen die op die manier hun tuning kwijt zijn geraakt.
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
Ach ik ben er niet zo bang voor. Ik meld het ook wel even bij de dealer anders en anders gaat hij gewoon even terug naar MadenoExTaxi schreef:Jazeker wel, dat gebeurt hoor! Tuners laten ook vaak weten of ze dan kostenloos de software terugplaatsen, of tegen een geringe vergoeding. Genoeg verhalen van mensen die op die manier hun tuning kwijt zijn geraakt.
-
- Membre D'Oro
- Berichten: 1763
- Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
dan moet je dat wel afspreken met Madeno, want sommige tuners laten je gewoon weer dokken, al denk ik idd dat dat bij Madeno niet zo is.Dennytje schreef:Ach ik ben er niet zo bang voor. Ik meld het ook wel even bij de dealer anders en anders gaat hij gewoon even terug naar MadenoExTaxi schreef:Jazeker wel, dat gebeurt hoor! Tuners laten ook vaak weten of ze dan kostenloos de software terugplaatsen, of tegen een geringe vergoeding. Genoeg verhalen van mensen die op die manier hun tuning kwijt zijn geraakt.
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
Beetje oud topic, maar alsnog:
C.T.H. Tuning in Hamont [Bels Limburg] doet het voor 500 muntjes:
- Runs voor en na remapping op geremde vermogenstestbank
- Testrit door tuner en jezelf ter controle
- Garantie op chipwerk, extra verzekering af te sluiten voor evenuele gevolgschade nav corrupte remapping
- Data-opslag in centrale databank met gratis terugplaatsing, ongelimiteerd [ik ga dit gebruiken om door de apk te kunnen]
- Runprints met alle data erop, van voor en na.
Enige minpuntje wat genoemd kan worden is dat de tuner een proffesional is maar tevens ook niet erg spraakzaam. Hij vertelt je het broodnodige en geeft antwoord op je vragen, maar hij nodigt niet uit om gezellig te kletsen
Kleine kanttekenig: Elke tuning went, zelfs de overstap van een GP naar een Lambo is zo eigen gemaakt Als "gewenning" een criteria zou zijn om niet/wel te tunen, is de insteek fout. Ik persoonlijk wil zoveel mogelijk uit het blokje en onderstel halen, maar binnen veilige grenzen en wil per definitie sneller zijn dan de standaard Abarth. Dat maakt de mijne dan ook weer Aparther
Sorry voor het "oude koeien uit de sloot halen", maar leek me toegevoegde waarde aan het topic
C.T.H. Tuning in Hamont [Bels Limburg] doet het voor 500 muntjes:
- Runs voor en na remapping op geremde vermogenstestbank
- Testrit door tuner en jezelf ter controle
- Garantie op chipwerk, extra verzekering af te sluiten voor evenuele gevolgschade nav corrupte remapping
- Data-opslag in centrale databank met gratis terugplaatsing, ongelimiteerd [ik ga dit gebruiken om door de apk te kunnen]
- Runprints met alle data erop, van voor en na.
Enige minpuntje wat genoemd kan worden is dat de tuner een proffesional is maar tevens ook niet erg spraakzaam. Hij vertelt je het broodnodige en geeft antwoord op je vragen, maar hij nodigt niet uit om gezellig te kletsen
Kleine kanttekenig: Elke tuning went, zelfs de overstap van een GP naar een Lambo is zo eigen gemaakt Als "gewenning" een criteria zou zijn om niet/wel te tunen, is de insteek fout. Ik persoonlijk wil zoveel mogelijk uit het blokje en onderstel halen, maar binnen veilige grenzen en wil per definitie sneller zijn dan de standaard Abarth. Dat maakt de mijne dan ook weer Aparther
Sorry voor het "oude koeien uit de sloot halen", maar leek me toegevoegde waarde aan het topic
'03 Punto MKIIa Abarth 1.8 16v VFD: 156pk/183nm
Hallo allen,
leuk dat tunen allemaal. Ik werk zelf bij Saab. Ja ik weet het, ander merk, maar daarom rijd ik wel in een GP.
Bij ons op het werk gebeurt tunen regelmatig. Naast het leuke van tunen, sneller gaan dus, heb je natuurlijk ook dat je brandstofverbruik omhoog gaat. Nu is het bij Saab zo, dat wanneer je 'normaal' rijdt, je dan ook een gunstiger verbruik krijgt. Hoe is dat bij de tuning van MR op de GP T-jet?
Groeten Bennie
leuk dat tunen allemaal. Ik werk zelf bij Saab. Ja ik weet het, ander merk, maar daarom rijd ik wel in een GP.
Bij ons op het werk gebeurt tunen regelmatig. Naast het leuke van tunen, sneller gaan dus, heb je natuurlijk ook dat je brandstofverbruik omhoog gaat. Nu is het bij Saab zo, dat wanneer je 'normaal' rijdt, je dan ook een gunstiger verbruik krijgt. Hoe is dat bij de tuning van MR op de GP T-jet?
Groeten Bennie
-
- Membre D'Oro
- Berichten: 1763
- Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
dat gaat zondermeer ook op dan. Realiteit is dat het verbruik niet veel meer zal worden dan voor de tuning omdat je aan de ene kant natuurlijk dat extra vermogen zo nu en dan ook aanspreekt en aan de andere kant als je rustig aan doet wat minder verbruikt.
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor