Nieuwe wijzigingen GP voor 2008

Gebruikersavatar
marcop76
Nuovo Arrivato
Berichten: 45
Lid geworden op: wo nov 01, 2006 23:45
Locatie: Utrecht

Nieuwe wijzigingen GP voor 2008

Bericht door marcop76 »

Wat nieuwe informatie over de modellen en uitvoeringen voor 2008.

Active uitvoering
De instapversie zal vanaf volgend jaar standaard geleverd worden met
airconditioning. De Active Airco (zoals de nieuwe naam zal worden) zal verkrijgbaar zijn vanaf €12.795,-.
Ten opzichte van het huidige gamma betekent dit in feite dat airconditioning
wordt toegevoegd voor een meerprijs van slechts € 200,- inclusief BPM/BTW.
Een wijziging ten opzichte van het huidige gamma is dat het aantal beschikbare opties op de Active Airco beperkter zal zijn dan nu het geval is.

GP uitvoering
Nieuwe sportieve versie die de SportSound zal vervangen. Uitrusting is gelijk aan
die van de SportSound, echter de airco is nu standaard. Bovendien is de
bekleding anders dan u gewend bent. De GP is namelijk voorzien van de
bekleding die u inmiddels kent van de Panda Young.
Fiat Group Automobiles Netherlands BV
Daarnaast kunt u op de GP een GP+ pakket bestellen. Dit pakket bestaat uit een contrasterende striping op de flanken en de buitenspiegelkappen in dezelfde kleur. Dit pakket is beschikbaar in combinatie met de exterieurkleuren 599 (blauw metallic, het pakket is dan in wit uitgevoerd) of 891 (zwart metallic, het pakket is dan in rood uitgevoerd).
Het GP+ pakket kunt u bestellen onder optiecode 988 en zal €225,- inclusief
BPM/BTW gaan kosten.
De GP is er vanaf € 14.295,- en is leverbaar met een 1.2 en 1.4 8v benzinemotor
De Punto GP met GP+ pakket (de GP wordt overigens geleverd met de
bekende 15â€
designed by Giugiaro - created bij Fiat - build in Turino - driven in heaven !!!
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Re: Nieuwe wijzigingen GP voor 2008

Bericht door Sporting raymon »

[quote="marcop76"]Wat nieuwe informatie over de modellen en uitvoeringen voor 2008.

Active uitvoering
De instapversie zal vanaf volgend jaar standaard geleverd worden met
airconditioning. De Active Airco (zoals de nieuwe naam zal worden) zal verkrijgbaar zijn vanaf €12.795,-.
Ten opzichte van het huidige gamma betekent dit in feite dat airconditioning
wordt toegevoegd voor een meerprijs van slechts € 200,- inclusief BPM/BTW.
Een wijziging ten opzichte van het huidige gamma is dat het aantal beschikbare opties op de Active Airco beperkter zal zijn dan nu het geval is.

GP uitvoering
Nieuwe sportieve versie die de SportSound zal vervangen. Uitrusting is gelijk aan
die van de SportSound, echter de airco is nu standaard. Bovendien is de
bekleding anders dan u gewend bent. De GP is namelijk voorzien van de
bekleding die u inmiddels kent van de Panda Young.
Fiat Group Automobiles Netherlands BV
Daarnaast kunt u op de GP een GP+ pakket bestellen. Dit pakket bestaat uit een contrasterende striping op de flanken en de buitenspiegelkappen in dezelfde kleur. Dit pakket is beschikbaar in combinatie met de exterieurkleuren 599 (blauw metallic, het pakket is dan in wit uitgevoerd) of 891 (zwart metallic, het pakket is dan in rood uitgevoerd).
Het GP+ pakket kunt u bestellen onder optiecode 988 en zal €225,- inclusief
BPM/BTW gaan kosten.
De GP is er vanaf € 14.295,- en is leverbaar met een 1.2 en 1.4 8v benzinemotor
De Punto GP met GP+ pakket (de GP wordt overigens geleverd met de
bekende 15â€
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
Gebruikersavatar
marcop76
Nuovo Arrivato
Berichten: 45
Lid geworden op: wo nov 01, 2006 23:45
Locatie: Utrecht

Bericht door marcop76 »

Hoi Sporting Raymon,

Je kunt dit helaas niet ergens teruglezen.
Ik werk namelijk voor Fiat/Fiat Financial Solutions en heb toegan tot deze info.
Meestal weten de dealers het dan ook binnen een paar dagen, maar voordat de klanten het weten, duurt het nog wel even. Lees: eerst voorraad verkopen.

Maar ik kan mijn GPC vrienden natuurlijk deze info niet achterhouden

groeten en een super 2008.

Marco
designed by Giugiaro - created bij Fiat - build in Turino - driven in heaven !!!
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Bericht door Bennink »

Nice! De edizione Lusso ziet er erg goed uit. Laatst mee gereden en eigenlijk het enige dat ik miste was het lederen stuur. Lijkt me een mooie uitvoering zo dus :-)
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Bericht door Sporting raymon »

marcop76 schreef:Hoi Sporting Raymon,

Je kunt dit helaas niet ergens teruglezen.
Ik werk namelijk voor Fiat/Fiat Financial Solutions en heb toegan tot deze info.
Meestal weten de dealers het dan ook binnen een paar dagen, maar voordat de klanten het weten, duurt het nog wel even. Lees: eerst voorraad verkopen.

Maar ik kan mijn GPC vrienden natuurlijk deze info niet achterhouden

groeten en een super 2008.

Marco

Bedankt Marco voor deze info :wink:
@bennink:ga je GP ver(h)uilen voor een Honda Hybride :?:
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
Gebruikersavatar
SANDER
Junior Stato
Berichten: 307
Lid geworden op: di mei 22, 2007 21:24
Locatie: Amsterdam

Bericht door SANDER »

Bedankt voor de info man !!
Sander: De trotse ex-eigenaar van een bij Savali gechipte (145 pk, 240 nm) zwarte GP 1.4 T-jet SPORT

17" Velgen, Blue&me, Cruisecontrol, Zwarte zijknipperlichten, Pipercross luchtfilter.


Inmiddels de trotse eigenaar van een Focus 1.6 ecoboost
Knoopie
Nuovo Arrivato
Berichten: 51
Lid geworden op: za aug 18, 2007 10:58
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Bericht door Knoopie »

Je bent er wel van bewust dat alles wat in F.I.S. staat, gecertifeerde informatie is? Anders hadden we ook geen code nodig om erin te komen. Ik zeg dit niet om je aan te vallen, maar kijk uit met de informatie die je van F.I.S. afhaalt en op een andere site zet ;)

Groeten Daan
Fiat Falco Beverwijk, 0251-278848
Gebruikersavatar
marcop76
Nuovo Arrivato
Berichten: 45
Lid geworden op: wo nov 01, 2006 23:45
Locatie: Utrecht

Bericht door marcop76 »

Klopt is inderdaad gecertificeerde informatie, daarom laat ik ook een aantal dingen bewust weg, die niet bestemd zijn voor extern.
designed by Giugiaro - created bij Fiat - build in Turino - driven in heaven !!!
Noud
Nuovo Arrivato
Berichten: 137
Lid geworden op: wo okt 17, 2007 13:36
Locatie: Nieuwegein

Bericht door Noud »

Aangezien ik graag reken en modellen maak ben ik eens aan de slag gegaan met deze informatie.

Als ik zo de prijs van een 1.2 Edizione Cool terugreken met de BPM regels van 1 februari kom ik uit op een basis prijs ex BPM en BTW van 10190. Voorheen was dit 10138.
Hebben ze de basisprijzen toch weer met zo'n 50 euro verhoogd na de vorige verhoging in november van ongeveer 120 euro. (200 inclusief BTW en BPM)

Dus waar het voordeel bijna 400 euro had kunnen zijn blijft er nog zo'n 310 euro over voor de klant door de verhoging van de basisprijzen.
Is overgens niets mis mee. Tenslotte worden alle prijzen langzaam verhoogd op allerlei producten en diensten dus waarom zou Fiat het niet mogen. De verhoging is ook maar 0,5%. Zelfs met de verhoging van november blijft het percentage nog onder de 2%.

Al met al verwacht ik dat de B label Punto's in Februari tot 200 euro goedkoper zullen worden dan voor de prijsverhoging van november 2007 (dus tot 400 euro goedkoper dan nu). De C-label zullen de oude prijzen terug krijgen van voor de prijsverhoging (min 200 euro). De D-labels zullen op de huidige prijs blijven en de E label zal nog wel iets duurder worden dan die nu is (+200).
Grande Punto 5 drs 1.4 T-Jet Sport New Orleans Blue
Noud
Nuovo Arrivato
Berichten: 137
Lid geworden op: wo okt 17, 2007 13:36
Locatie: Nieuwegein

Bericht door Noud »

De prijzen voor Januari 2008 zijn bekend.
Ben ik effe blij dat onze sporting voor Novemver 2007 besteld was. De zelfde uitvoering met dezelfde opties kost nu 600 euro meer.

Voor iedereen die nog een auto wil bestellen. Doe dat niet in Januari, ik verwacht dat in februari dat de prijzen wel weer iets dalen en Fiat daar flink reclame mee gaat maken dat ze het voordeel aan de klant teruggeven. Oude truk van eerst de prijs verhogen en dan hard roepen dat je veel korting krijgt.
De dealers zullen in januari wel proberen hun oude voorraad auto's kwijt te raken. Hebben ze nu het sterke argument voor dat ze die wel voor de oude prijs kunnen/willen leveren.
Grande Punto 5 drs 1.4 T-Jet Sport New Orleans Blue
Noud
Nuovo Arrivato
Berichten: 137
Lid geworden op: wo okt 17, 2007 13:36
Locatie: Nieuwegein

Bericht door Noud »

De prijzen voor Januari 2008 zijn bekend.
Ben ik effe blij dat onze sporting voor Novemver 2007 besteld was. De zelfde uitvoering met dezelfde opties kost nu 600 euro meer.

Voor iedereen die nog een auto wil bestellen. Doe dat niet in Januari, ik verwacht dat in februari dat de prijzen wel weer iets dalen en Fiat daar flink reclame mee gaat maken dat ze het voordeel aan de klant teruggeven. Oude truuk van eerst de prijs verhogen en dan hard roepen dat je veel korting krijgt.
De dealers zullen in januari wel proberen hun oude voorraad auto's kwijt te raken. Hebben ze nu het sterke argument voor dat ze die wel voor de oude prijs kunnen/willen leveren.
Grande Punto 5 drs 1.4 T-Jet Sport New Orleans Blue
Jacob
Junior Stato
Berichten: 456
Lid geworden op: ma jul 09, 2007 20:38
Locatie: Hengelo

Bericht door Jacob »

Zo zeg, de prijzen zijn inderdaad weer flink gestegen :shock:

Ik ben eerlijkgezegd wel benieuwd over welke prijs ik straks bijtelling ga betalen .. de prijs toen de auto werd besteld of prijs van moment van levering??
Rogar

Bericht door Rogar »

Jacob schreef:Zo zeg, de prijzen zijn inderdaad weer flink gestegen :shock:

Ik ben eerlijkgezegd wel benieuwd over welke prijs ik straks bijtelling ga betalen .. de prijs toen de auto werd besteld of prijs van moment van levering??
Over de prijs op je faktuur (incl. af-fabriek opties).
Jacob
Junior Stato
Berichten: 456
Lid geworden op: ma jul 09, 2007 20:38
Locatie: Hengelo

Bericht door Jacob »

Rogar schreef:
Jacob schreef:Zo zeg, de prijzen zijn inderdaad weer flink gestegen :shock:

Ik ben eerlijkgezegd wel benieuwd over welke prijs ik straks bijtelling ga betalen .. de prijs toen de auto werd besteld of prijs van moment van levering??
Over de prijs op je faktuur (incl. af-fabriek opties).
Dat zal dus hoogstwaarschijnlijk de prijs zijn op moment van bestelling :). Ach, we zien het wel op het loonstrookje van januari
Rogar

Bericht door Rogar »

Jacob schreef:
Rogar schreef:
Jacob schreef:Zo zeg, de prijzen zijn inderdaad weer flink gestegen :shock:

Ik ben eerlijkgezegd wel benieuwd over welke prijs ik straks bijtelling ga betalen .. de prijs toen de auto werd besteld of prijs van moment van levering??
Over de prijs op je faktuur (incl. af-fabriek opties).
Dat zal dus hoogstwaarschijnlijk de prijs zijn op moment van bestelling :). Ach, we zien het wel op het loonstrookje van januari
Klopt. Lijkt me niet dat ze de auto nog duurder gaan maken als je hem geleverd krijgt, dat zou niet héééél tof zijn...
Plaats reactie