Fiat herziet Grande Punto-gamma

Gesloten
Gebruikersavatar
fra-boy
Senior Stato
Berichten: 748
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 20:44
Locatie: Groningen

Fiat herziet Grande Punto-gamma

Bericht door fra-boy »

Op de site van de Telegraaf.

Leuke foto ook, wel jammer dat je het kenteken niet meer kan zien :roll:

Afbeelding

Zie voor het artikel:

http://www.telegraaf.nl/autotelegraaf/2 ... mma__.html
Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic, Glory White, Cool and Blue, Interscope, Leren stuurwiel, Dynamic + pakket, rood interieur. Voorheen: Witte GP Sport 1.4. T-jet
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Ja zeker leuke foto.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Peter
Junior Stato
Berichten: 481
Lid geworden op: za sep 22, 2007 15:09
Locatie: Gent (B)

Bericht door Peter »

Gek toch he - Opel en Peugeot doen het dan blijkbaar beter met de Corsa en de 207 - terwijl de Corsa het onderstel van de GP heeft, en sommige motoren ook gemeenschappelijk zijn - toch in ieder geval de 1.3 jtd.

De mensen blijken toch erg op imago te blijven kopen, terwijl de GP zo'n lekker bakkie is en technisch gewoon erg goed en betrouwbaar.

Hier in B "moet" je in deze klasse gewoon een VW Polo hebben, anders "is het maar niets".

Maar ja, zo blijft de GP exclusiever, en da's ook wat waard.

Het valt me trouwens op, was voor het werk van de week weer meerdere dagen in NL, dat je daar de GP vaker ziet dan in B.

Tenminste, vergeleken met Vlaanderen. De enkele keer dat ik naar Wallonië moet, zie ik er iedere keer wel een paar rijden daar. Je zag daar trouwens ook vaker Uno's, destijds.
GP 1.2i 8V Dynamic 5drs Crossover Black - 1 okt '07
Gebruikersavatar
fra-boy
Senior Stato
Berichten: 748
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 20:44
Locatie: Groningen

Bericht door fra-boy »

Tja, ik denk dat Fiat nog steeds in de fase zit van: 'zich opnieuw moeten bewijzen'. Mensen zijn kennelijk zeer traditioneel en vasthoudend in hun keuzes, en gaan af op het 'imago', zelfs in weerwil van objectieve testen.
Maarach wat zijn ze toch saai, vooral die VW's en Opels. Dan vind ik de Peugeot nog een positieve uitzondering.......
Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic, Glory White, Cool and Blue, Interscope, Leren stuurwiel, Dynamic + pakket, rood interieur. Voorheen: Witte GP Sport 1.4. T-jet
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

Dit is echt al een hele oude foto. :P Ik weet zo snel niet meer in welk topic deze gepost is.

Topic moved >>> Foto's Grande Punto
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Bericht door Bennink »

Señor Sjon schreef:Dit is echt al een hele oude foto. :P Ik weet zo snel niet meer in welk topic deze gepost is.

Topic moved >>> Foto's Grande Punto
De titel (en de link in de eerste post) doen mij vermoeden dat het gaat over de veranderingen in de standaarduitrustingen. Hier is al een topic over geopend, dus deze wordt verplaatst en gesloten.

Link bestaande topic: Nieuwe wijzigingen GP voor 2008
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Gesloten