UItstekend

Alles wat met Fiat te maken heeft.
punto52
Nuovo Arrivato
Berichten: 38
Lid geworden op: vr feb 10, 2006 23:42
Locatie: belgie

UItstekend

Bericht door punto52 »

Nu fiat goed bezig is met hun laatste modellen,en de klepper als de grande punto,is de verkoop zelfs in italie enorm gestegen,boven de verwachting,vindt ik tof,want ze verdienen het.
Admin GPC
Junior Stato
Berichten: 464
Lid geworden op: di feb 07, 2006 12:46
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Admin GPC »

Helemaal mee eens.

Keep Up The Good Work Fiat :!:
Houd het rubber tussen de lijnen en de glimmende kant boven.
punto52
Nuovo Arrivato
Berichten: 38
Lid geworden op: vr feb 10, 2006 23:42
Locatie: belgie

punto grande sporting diesel

Bericht door punto52 »

ik zat in de mooie in rood grande sporting,de afwerking was kompleet,echte lederen zetels kup,volledig sportieve uitlaat,zijskirts enz.voor de totaal was het op het salon 20000 euro,maar dan wel de mooieste,groeten,ik hoop dat jullie veel leden krijgen,het is meer dan de moeite,in belgie op vorhand waren er al 40000inschrijvingen voor de grande de eerste maand. 8)
Admin GPC
Junior Stato
Berichten: 464
Lid geworden op: di feb 07, 2006 12:46
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Admin GPC »

Als je mij nou al die adressen geeft kan ik ze aanschrijven over dit forum :wink:
Houd het rubber tussen de lijnen en de glimmende kant boven.
punto52
Nuovo Arrivato
Berichten: 38
Lid geworden op: vr feb 10, 2006 23:42
Locatie: belgie

leden

Bericht door punto52 »

zou ik graag doen,mischien geeft fiat me de adressen,ha ha :lol:
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Bericht door LaTiNo »

Ik vind de nieuwe Punto een hartstikke leuk autootje, zeker vergeleken met de concurrentie. Maar ja, dat vond ik ook van de oude Punto. Het is te hopen dat deze nieuwe net zo'n succes word als de Panda en dat ie automatisch de Idea ook een beetje meesleept. Als de nieuwe Stilo volgend jaar nou ook een success word dan is Fiat weer uit het slop!

Het enige wat ik echt jammer vind is dat er niet meteen een 1.6 beschikbaar is of nog beter, de 1.8 met 133 pk.
Ik heb nu een 156 2.0 met 165 pk en wilde tijdelijk 'downsizen', maar het was denk ik makkelijker geweest als er een 1.6 met pakweg 110pk zou zijn geweest :(
Maar goed, mijn vriendin heeft een Bravo HGT en daar kan ik ook veel rijplezier uit halen :)
Daarnaast vind ik het interieur niet zo super, maar goed, ook weer in vergelijking met mijn superdeluxe Alfa, want als je het vergelijkt met de Polo dan ziet het er weer goed uit! En als je kijkt naar de prijs dan krijg je best veel auto voor je geld!
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Re: leden

Bericht door LaTiNo »

punto52 schreef:zou ik graag doen,mischien geeft fiat me de adressen,ha ha :lol:
Wat je wel kunt doen is flyers laten drukken en die bij de dealers verspreiden. Vragen aan de verkopers of ze die aan alle klanten die er eentje hebben gekocht mee te geven. En een stapeltje bij de werkplaats op de balie. Ik denk dat ik dat wel voor elkaar zou kunnen krijgen bij Preuninger in Delft.
Niemand hier die toevallig in een drukkerij werkt? :)
Admin GPC
Junior Stato
Berichten: 464
Lid geworden op: di feb 07, 2006 12:46
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Admin GPC »

Wat je wel kunt doen is flyers laten drukken en die bij de dealers verspreiden. Vragen aan de verkopers of ze die aan alle klanten die er eentje hebben gekocht mee te geven. En een stapeltje bij de werkplaats op de balie. Ik denk dat ik dat wel voor elkaar zou kunnen krijgen bij Preuninger in Delft.
Niemand hier die toevallig in een drukkerij werkt?
Ben ik inderdaad al mee bezig...
Helaas is het drukken nog vrij prijzig in full-color.
Als ik er een paar klaar heb zal ik het posten op 't forum,
misschien dat er dan meer mensen zijn die eventueel willen
verspreiden bij onder andere de dealers bij hun in de buurt.
Houd het rubber tussen de lijnen en de glimmende kant boven.
punto52
Nuovo Arrivato
Berichten: 38
Lid geworden op: vr feb 10, 2006 23:42
Locatie: belgie

puntogrande

Bericht door punto52 »

inderdaad,ik richte een schrijven tot fiat,met gunstig antwoord,wat de idea betreft ik zag één uit brazillie getuned,ongelooflijk knap,de grande sporting is dan werkelijk kompleet,voor de eerste maal dit kwartaal heeft fiat een enorme winst,zelfs beter dan verwacht,het goede mag ook eens gezegd worden,ciao 8)
Admin GPC
Junior Stato
Berichten: 464
Lid geworden op: di feb 07, 2006 12:46
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: puntogrande

Bericht door Admin GPC »

punto52 schreef:inderdaad,ik richte een schrijven tot fiat,met gunstig antwoord,wat de idea betreft ik zag één uit brazillie getuned,ongelooflijk knap,de grande sporting is dan werkelijk kompleet,voor de eerste maal dit kwartaal heeft fiat een enorme winst,zelfs beter dan verwacht,het goede mag ook eens gezegd worden,ciao 8)
http://www.grandepuntoclub.nl/Forum/viewtopic.php?t=18
Houd het rubber tussen de lijnen en de glimmende kant boven.
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Hey hoe zit het met die flyers? Misschien is een link op de website van www.fiat.nl een leuk idee. Als je het goed verkoopt gaan ze er misschien wel mee akkoord. Proberen kan altijd toch!
sardo
Nuovo Arrivato
Berichten: 118
Lid geworden op: vr feb 17, 2006 13:05
Locatie: kwintsheul
Contacteer:

Bericht door sardo »

Ik zal morgen bij de dealer ook wat reclame maken voor het forum, als ik mijn nieuwe GP ga afhalen.
GP un'emozione per sempre
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Ga je hem morgen afhalen?? Shit jij wel he, moet je wel ook even foto's er van maken en hier op zetten.

Misschien is het leuk om iets van 20 flyers neer te leggen bij je dealer als dat zou mogen van hem. Kan hij ze daar nog wel even een keer kopieren en meegeven als mensen naar de GP komen kijken. Mooi verhaaltje erbij dat het een goed forum is, waar vooral over de kwaliteit van de auto wordt gesproken enzo..
sardo
Nuovo Arrivato
Berichten: 118
Lid geworden op: vr feb 17, 2006 13:05
Locatie: kwintsheul
Contacteer:

Bericht door sardo »

Als iemand mij kan vertellen waar de flyers staan zal ik wel proberen wat uit te draaien.
GP un'emozione per sempre
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Ach dat weet ik niet, ben je zelf niet creabea? Haha. Hoe lang heb je moeten wachten op je auto trouwens/
Plaats reactie