NIEUW: 1.6 MultiJet 16 v dieselmotor
NIEUW: 1.6 MultiJet 16 v dieselmotor
de nieuwe 1.6 diesel al leverbaar voor de Bravo
http://www.fiat.nl/cgi-bin/pbrand.dll/F ... 1074150178
redelijke prestaties, mooi vervruik, vooral de 105 pk versie
hij komt toch hopelijk wel in de GP ?
(iemand interesse in een GP T-Jet ?)
http://www.fiat.nl/cgi-bin/pbrand.dll/F ... 1074150178
redelijke prestaties, mooi vervruik, vooral de 105 pk versie
hij komt toch hopelijk wel in de GP ?
(iemand interesse in een GP T-Jet ?)
-
- Avere Una Vita
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
- Locatie: Velserbroek
- Contacteer:
- tonyvandenbroek
- Presidente GPC
- Berichten: 16093
- Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
- Locatie: Someren
- Contacteer:
- PuntoXM
- Nuovo Arrivato
- Berichten: 174
- Lid geworden op: do jul 13, 2006 14:38
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
Ben vooral benieuwd of deze 1.6MJT wél een beetje fatsoenlijke verbruikscijfers laat zien. De 1.3MJT loopt prachtig (maar met turbogaatje en relatief onzuinig), de 1.9MJT is krachtig (maar maakt stationair een pak dieselherrie en zuipt simpelweg bijna evenveel als een andereb auto op benzine - alleen in Bravo gereden overigens).
Stille 105pk en "gewoon" 1 op 20 lopen bij rustig gebruik, net als een soepele PSA-roffel of krachtige VW-nagelaar :roll:
Stille 105pk en "gewoon" 1 op 20 lopen bij rustig gebruik, net als een soepele PSA-roffel of krachtige VW-nagelaar :roll:
Rogier Verhoef - Autolinkje!
- Grande Punto 1.3mjt90 Edizione Prima
- XM V6 Exclusive
- CX 2400ie Pallas C-matic
Ex: Xantia HDI Break, GSA X1, CX 22 TRS, XM TurboD12, 205 Forever D
- Grande Punto 1.3mjt90 Edizione Prima
- XM V6 Exclusive
- CX 2400ie Pallas C-matic
Ex: Xantia HDI Break, GSA X1, CX 22 TRS, XM TurboD12, 205 Forever D
Hmm, de 105 en 120 pk verschillen 15 pk, maar qua koppel slechts 5...? Nice, dan is de 105pk goed genoeg voor mij. Het verschil in koppel tussen nu (115Nm tov 295Nm.... hmmmm :roll: ) is aanzienlijk!
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Helemaal niet, jij wilde een T-Jet (over die andere gedrochten hebben we het maar niet)Bennink schreef:Hmm, de 105 en 120 pk verschillen 15 pk, maar qua koppel slechts 5...? Nice, dan is de 105pk goed genoeg voor mij. Het verschil in koppel tussen nu (115Nm tov 295Nm.... hmmmm :roll: ) is aanzienlijk!
Ik wil HEEEEEL graag die T-Jet... maar ja: is niet echt gunstig in de lease, in vergelijking met de 1.4 8-kleppert die ik nu heb :roll:Rogar schreef:Helemaal niet, jij wilde een T-Jet (over die andere gedrochten hebben we het maar niet)Bennink schreef:Hmm, de 105 en 120 pk verschillen 15 pk, maar qua koppel slechts 5...? Nice, dan is de 105pk goed genoeg voor mij. Het verschil in koppel tussen nu (115Nm tov 295Nm.... hmmmm :roll: ) is aanzienlijk!
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
295nm trekt ook wel hard, hoor.
Grande Punto 1.4 T-Jet 16v Sport Exotica Red
En een Prius...
Renault Mégane III Estate 1.5 dCi TCE Bose
En een Prius...
Renault Mégane III Estate 1.5 dCi TCE Bose