Mr. Punto

joedelta

Bericht door joedelta »

één van de doelstellingen van de GP voor FIAT is om dat wat bij te stellen. Ik vind de bouwkwaliteit tot nu toe in ieder geval heel netjes bij de mijne :D
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

dat lees je ook terug in de bladen, de GP word hier kwalitatief vergeleken met de Duitse merken qua afwerking en gebruikte materialen, alleen springen we er nog eens bovenuit door de uitstraling :lol: wat de Duitsers dus niet hebben :wink:
joedelta

Bericht door joedelta »

hannes schreef:dat lees je ook terug in de bladen, de GP word hier kwalitatief vergeleken met de Duitse merken qua afwerking en gebruikte materialen, alleen springen we er nog eens bovenuit door de uitstraling :lol: wat de Duitsers dus niet hebben :wink:
De meeste Duitse auto's hebben wel uitstraling: een saaie. :wink:
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

joedelta schreef:
hannes schreef:dat lees je ook terug in de bladen, de GP word hier kwalitatief vergeleken met de Duitse merken qua afwerking en gebruikte materialen, alleen springen we er nog eens bovenuit door de uitstraling :lol: wat de Duitsers dus niet hebben :wink:
De meeste Duitse auto's hebben wel uitstraling: een saaie. :wink:

:lol: :lol: :lol: zo stond het dus ook in de bladen vermeld, maaraangezien ik aan de grens woon :!: :wink:
joedelta

Bericht door joedelta »

...voel je je een beetje een Duitser? Of ga ik nu te ver? :wink: :oops:
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

:lol: :lol: :lol: je gaat helemaal niet te ver, voel me absoluut geen Duitser maar je weet hoe gevoelig ze zijn wat hun auto's betreft, vanddar de hint dat ik aan de grens woon :wink:
joedelta

Bericht door joedelta »

hannes schreef::lol: :lol: :lol: je gaat helemaal niet te ver, voel me absoluut geen Duitser maar je weet hoe gevoelig ze zijn wat hun auto's betreft, vanddar de hint dat ik aan de grens woon :wink:
Is aan de auto's over het algemeen niet te merken dat ze gevoelig zijn. :lol: :lol: :lol: :lol: (OK de Duitse auto's zijn weer genoeg afgezeken.)
Gebruikersavatar
fra-boy
Senior Stato
Berichten: 748
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 20:44
Locatie: Groningen

Bericht door fra-boy »

Toch wat veel chroom in verhouding tot de vele kleuren die dit leven rijk is, ik denk dat ik die van mij straks maar donkerpaars ga verven :)
Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic, Glory White, Cool and Blue, Interscope, Leren stuurwiel, Dynamic + pakket, rood interieur. Voorheen: Witte GP Sport 1.4. T-jet
Plaats reactie