Ook wij hebben vandaag de nieuwe GP mogen ophalen

phantagarow
Nuovo Arrivato
Berichten: 13
Lid geworden op: di apr 11, 2006 23:23
Locatie: Den Haag

Bericht door phantagarow »

@DR_DRE

De BT op zich werkt goed maar wij hebben een probleempje dat het geluid steeds zacht is van de spraakmodule en van de telefoon. Als we het geluid harder zetten op het moment dat er een telefoongesprek binnenkomt is er niets aan de hand, hetzelfde geldt voor de spraakmodule, als die Miep iets zegt dan horen we het niet meteen, als we hem dan weer harder zetten is er niets aan de hand. :? Dat betekent dat steeds het geluid terug gaat naar niveau nul en dus niet de laatste instelling van het hardere volume onthoudt.

By the way, ik heb een Nokia 6600 en mijn man Harald heeft een Sony Ericsson P910i en die zijn eigenlijk zonder problemen gepaart met het autosysteem. Maar het kopiëren van het adresboek ging weer niet goed. :roll: 1 van de 2 telefoons had contact met de auto (de ander had dan de BT uitstaan), als je dan opgeeft dat ie het adresboek moet kopiëren dan geeft ie aan dat ie geen Bluetooth apparaat heeft gevonden. Beetje vaag allemaal. :cry: Morgen hebben we een afspraak bij de dealer die er dan even tijd voor heeft om er naar te kijken (en hopelijk kan oplossen). :!:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

Heb je het Bluetooth systeem of het latere Blu&Me systeem? Handleiding kan je bij Techniek downloaden.
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
phantagarow
Nuovo Arrivato
Berichten: 13
Lid geworden op: di apr 11, 2006 23:23
Locatie: Den Haag

Bericht door phantagarow »

Helaas nog het "gewone" Bluetooth systeem. :cry:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

Het lijken trouwens wel de 15" velgen van de Edizione Prima.
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
joedelta

Bericht door joedelta »

Nee, die hebben 5 dikke en 10 dunne spaken.... :D

deze 16"hebben 6 dikke en 6 dunne spaken :wink:
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

Ik heb alleen zitten dubben over welke 17" velgen, die EPrima velgjes vond ik wel heel klein ten opzichte van de auto. Er lagen ook balonnetjes omheen. Reed ook niet lekker, beetje zoekerig. Alsof het rubber nog een beetje rechtdoor ging terwijl je stuurde (op hogere snelheid, bv baan wisselen/kleine correcties)
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
joedelta

Bericht door joedelta »

Ja, het rijgedrag (wegligging/stuurgedrag) tussen 15"en 17" is echt een wereld van verschil heb ik gemerkt. Ik heb een week met 15"onder mijn GP rondgereden wat best goed reed, maar met die 17" wielen die er nu onder liggen is het echt nog stukken beter.... :D
Gebruikersavatar
Peter_R
Junior Stato
Berichten: 438
Lid geworden op: ma mei 01, 2006 21:01
Locatie: Haarlem

Bericht door Peter_R »

Gefeliciteerd! Ziet er erg mooi uit! T lijkt trouwens net op de of die man op de derde foto een stuk van zn vinger mist :P Resetten ze trouwens de kilometerteller als je hem komt ophalen?
joedelta

Bericht door joedelta »

Señor Sjon schreef:Ik heb alleen zitten dubben over welke 17" velgen, die EPrima velgjes vond ik wel heel klein ten opzichte van de auto. Er lagen ook balonnetjes omheen. Reed ook niet lekker, beetje zoekerig. Alsof het rubber nog een beetje rechtdoor ging terwijl je stuurde (op hogere snelheid, bv baan wisselen/kleine correcties)
welke 17" heb je nou genomen? De 15-spaaks zijn in ieder geval makkelijk schoon te maken. Je kunt overal goed bij. Onder mijn Stilo Multiwagon had ik de 16" die ook standaard onder de Stilo Abarth zitten en dat vond ik echt vreslijke velgen om schoon te maken. :?
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

Zie ondertitel en mijn topic.

Ik heb uiteindelijk voor de 15 spaaks gekozen.
- makkelijker schoon te maken
- ik heb er niet veel vertrouwen in dat dat gepolijste hart van de CS goed blijft in de winter. En lelijke geworden 17" velgen zien er niet uit.
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

misschien een tip.

in de winter de velgen inspuiten met zuurvrije vaseline.
deze filmlaag blijft erop zitten tot je hem weer poetst :wink:
joedelta

Bericht door joedelta »

hannes schreef:misschien een tip.

in de winter de velgen inspuiten met zuurvrije vaseline.
deze filmlaag blijft erop zitten tot je hem weer poetst :wink:
Goeie tip, alleen wel uitkijken dat de vaseline niet in het remsysteem komt. :wink:

De originele FIAT LM-velgen onder mijn Bravo en Stilo konden trouwens goed tegen de winterse omstandigheden, dus ik verwacht geen problemen.
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

correct, ik haal als ik een velg goed schoon heb deze er even af en spuit hem dan in.

het mooie is dat als je je auto gaat wassen en je wast je velg dat hij gelijk in één keer schoon is en weer als nieuw uitziet :wink:
joedelta

Bericht door joedelta »

maar ja, er af halen zonder krik wordt lastig.. :? ..dat wordt voorzichtig spuiten met die vaseline :)
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

dus iemand met velgen groter dan 15 inch heeft helemaal geen krik :?:

kom ik hem nog uit de xsara aan het halen :lol: :lol:
Plaats reactie