Modificatie 5260 remslangen

Plaats reactie
Noud
Nuovo Arrivato
Berichten: 137
Lid geworden op: wo okt 17, 2007 13:36
Locatie: Nieuwegein

Modificatie 5260 remslangen

Bericht door Noud »

Vanmorgen kregen wij een brief van de Fiat dealer.

Ze willen de auto zo spoedig mogelijk controleren en zonodig modificeren.
Wie heeft er nog meer een brief gekregen van zijn dealer?

Grappig. Kunnen ze meteen naar de andere puntjes kijken van onze 6 weken oude punto.

- een van de rubberstrippen op het dak laat los.
- Er zit in de achterklep een los onderdeel dat bij openen en sluiten op en neer rolt.
- De afdichtrubbers van de achterklep zitten niet mooi om de randen heen.
- De plaat die op het dashboard onder de voorruit ligt zit niet overal even hoog. Bij de bestuurder kan ik er onder kijken en bij de bijrijder ligt die mooi verdiept in de opening.

Allemaal kleine puntjes die ze denk ik zo kunnen oplossen. En het kan nu ook gecombineerd worden met het nuttige.
Grande Punto 5 drs 1.4 T-Jet Sport New Orleans Blue
joedelta

Re: Modificatie 5260 remslangen

Bericht door joedelta »

Noud schreef:Vanmorgen kregen wij een brief van de Fiat dealer.

Ze willen de auto zo spoedig mogelijk controleren en zonodig modificeren.
Wie heeft er nog meer een brief gekregen van zijn dealer?

Grappig. Kunnen ze meteen naar de andere puntjes kijken van onze 6 weken oude punto.

- een van de rubberstrippen op het dak laat los.
- Er zit in de achterklep een los onderdeel dat bij openen en sluiten op en neer rolt.
- De afdichtrubbers van de achterklep zitten niet mooi om de randen heen.
- De plaat die op het dashboard onder de voorruit ligt zit niet overal even hoog. Bij de bestuurder kan ik er onder kijken en bij de bijrijder ligt die mooi verdiept in de opening.

Allemaal kleine puntjes die ze denk ik zo kunnen oplossen. En het kan nu ook gecombineerd worden met het nuttige.
De strips op het dak, dat gebeurt vaker, heb ik ook gehad. Dat van die plaat op het dash......verkijk je er niet op, het dashboard is gewelfd en die plaat (de luchtuitlaat van de ontwaseming) steekt opzettelijk aan de ene kant verder uit dan aan de andere kant, alhowel je er niet echt onder moet kunnen kijken.

Maar hoe zit dat met die modificatie? Heb je daar meer info over? Wordt er gesproken over bepaalde productiedata, of geldt dit voor alle GP's?
Noud
Nuovo Arrivato
Berichten: 137
Lid geworden op: wo okt 17, 2007 13:36
Locatie: Nieuwegein

Bericht door Noud »

Weet ook niet meer. Alleen dat het om remslangen gaat en er zo spoedig mogelijk naar gekeken moet worden.
Er stond alleen mijn kenteken en chasisnummer in. Dus niets over productiedata, reeksen chasisnummers of uitvoeringen.

Het is trouwens een 1.4TJET Sport
Grande Punto 5 drs 1.4 T-Jet Sport New Orleans Blue
joedelta

Bericht door joedelta »

Noud schreef:Weet ook niet meer. Alleen dat het om remslangen gaat en er zo spoedig mogelijk naar gekeken moet worden.
Er stond alleen mijn kenteken en chasisnummer in. Dus niets over productiedata, reeksen chasisnummers of uitvoeringen.

Het is trouwens een 1.4TJET Sport
interessant, ik heb zelf ook een 1.4 T-Jet Sport, maar ik heb nog niets gehoord.
Gebruikersavatar
ed.de.vries
Membre D'Oro
Berichten: 1276
Lid geworden op: vr dec 01, 2006 0:09
Locatie: Grevenbicht

remslang perikels T-Jet Sport???

Bericht door ed.de.vries »

:?: :?: Ik heb sinds 1 October 07 ook een Jetje 120 turbo.
Heb ook GEEN bericht van F.N. ontvangen.
Ga zelf maar eens polsen bij dealer Coumans Geleen,
deze moet er wel meer van weten denk ik.
Groetjes allemaal, en tot 15 Maart in het Limburgse land,
:arrow: Dan is immers de Meeting van de GPC!!!!
:der ALTE:
bartike
Membre D'Oro
Berichten: 1384
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 18:59
Locatie: Kapellen ->Belgium

Bericht door bartike »

het is maar een bepaalde serie, waarvan de remslangen tussen een bepaalde datum geproduceerd zijn geweest.
ff checken of de datum erop staat ja of nee, en indien ze niet voldoen aan het schrijven moeten ze vervangen worden. :wink:
Afbeelding
Waaghals
Nuovo Arrivato
Berichten: 48
Lid geworden op: di okt 09, 2007 17:11
Locatie: Maastricht

Bericht door Waaghals »

ik heb die brief ook gehad. remslangen zijn inmiddels in bestelling. bij mij moesten ze dus vervangen worden. Mijn gp is van januari
Noud
Nuovo Arrivato
Berichten: 137
Lid geworden op: wo okt 17, 2007 13:36
Locatie: Nieuwegein

Bericht door Noud »

Afspraak is gemaakt. Vrijdag gaat die naar Dirk Kramer en ze kijken ook meteen even naar de andere puntjes.

Auto is in januari afgeleverd maar wanneer die geproduceerd is weet ik niet.
Grande Punto 5 drs 1.4 T-Jet Sport New Orleans Blue
Noud
Nuovo Arrivato
Berichten: 137
Lid geworden op: wo okt 17, 2007 13:36
Locatie: Nieuwegein

Bericht door Noud »

Er zijn twee remslangen vervangen. Volgens de dealer was er een heel kleine kans dat ze bij een noodstop konden losschieten.
De plaat in het dashbord schijnt inderdaad zo te horen.
Van de bevestiginsklemmetjes in de achterklep was er een losgeraakt en dat is ook opgelost.
En de rubberen strip in het dak is vastgelijmd. Schijnt zo te horen als ze los zitten.

Kunnen we weer veel plezierige kilometers gaan maken, want ondanks kleine schoonheids foutjes is het een heerlijke auto.
Plaats reactie