Verlichting achter verwarmingsknoppen

Plaats reactie
diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Verlichting achter verwarmingsknoppen

Bericht door diabloNL »

Het lampje achter mijn koud/warm draaiknop gaat soms uit en na een tik op het dashboard weer aan (meestal). Nou wil ik een kijkje nemen maar heb geen idee of het makkelijk te openen is.

Heeft iemand al eens die afdekplaat verwijderd die op het verwarmings regelpaneel zit (de simpele versie zonder climate control).

Thanks!
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Bericht door diabloNL »

Inmiddels heb ik het al opgelost. Je moet de radio eruit halen en dan kan je het frontpaneel van de verwarming naar voren klappen. Heel voorzichtig want de onderste klipjes blijven vast zitten.
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
bartike
Membre D'Oro
Berichten: 1384
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 18:59
Locatie: Kapellen ->Belgium

Bericht door bartike »

inderdaad, normaal moet je er langs achter de soketjes uithalen en zo lampje vervagen. maar op de manier dat jij zegt gaat het ook, alleen een beetje voorzichtig zijn :wink:
Afbeelding
diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Bericht door diabloNL »

Achter was heel weinig ruimte, of moet je dat afdekplaatje onder de console eruit halen op een of andere manier?
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
Plaats reactie