van Deursen Geldrop

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bramus
Nuovo Arrivato
Berichten: 24
Lid geworden op: za mar 01, 2008 22:47
Locatie: Amsterdam

van Deursen Geldrop

Bericht door bramus »

Gister toch wat onverwacht mijn bestelling geplaatst voor de GP. Sinds enige tijd was ik al wel aan het rond kijken voor vervanging van mijn 206. Via dit forum ea, internet en tijdritjes keek ik op mijn gemak rond; haast had ik zeker niet.
Toen ik bij mijn moeder in Eindhoven was vroeg ze mij of ik haar panda wilde gaan ophalen bij van Deursen in Geldrop. Daar aangekomen viel mijn oog meteen op een GP sport met 18` wielen en uitlaat van novitech. Eenmaal binnen kreeg ik de sleutels van de panda. Ik vroeg de verkoper naar de GP die ik buiten had zien staan. Helaas was deze al verkocht. Wel kon ik een proefrit maken in een andere GP: ook een sport (zwart), iets verlaagd, K&N luchtfilter en novitech uitlaat. Na een proefrit was ik verkocht: een heerlijk geluid (licht hoorde je de turbo fluiten!!!!) en een strakke wegligging.
Nadat ik de panda thuis had gebracht ging ik terug om verder te praten. Alle vragen die ik nog had werden bij een GP beantwoord en liet men mij zien. (stootstrips, logo`s er evt af, evt andere uitlaat, evt andere velgen, evt andere filter, interieur)Graag wilde ik stootstrips in kleur en dit zou bij de aflevering er al op zitten (mits de kleur zou hechten op de strips). Na een tijdje babbelen waren we er uit. Voor mijn 206 kreeg ik een zeer goed aanbod (beter als de peugeot dealers hadden gedaan) en de deal was beklonken.
Na al het papierwerk vroeg ik de verkoper waarom zij eigenlijk zo`n verlaagde, strakke GP hadden staan. Deze bleek van hem zelf te zijn!
Super service, alle tijd werd genomen en perfecte uitleg. Een sportieve dealer (heeft ook K&N filters op voorraad en sportieve accesoires) voor een sportieve auto.
Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

Bericht door walpunto »

mooi stukkie geef hem ff de site door zodat ie ook lid wordt.
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
Gebruikersavatar
bramus
Nuovo Arrivato
Berichten: 24
Lid geworden op: za mar 01, 2008 22:47
Locatie: Amsterdam

Bericht door bramus »

Is idd een goeie walpunto, zal ik zeker doen!!
Gebruikersavatar
sportsound
Nuovo Arrivato
Berichten: 126
Lid geworden op: za jun 24, 2006 17:46

Bericht door sportsound »

Heb je de auto al,foto's.

Greetz Mark
Gebruikersavatar
bramus
Nuovo Arrivato
Berichten: 24
Lid geworden op: za mar 01, 2008 22:47
Locatie: Amsterdam

Bericht door bramus »

@ Mark,

helaas nog geen auto, wachten duurt erg lang!!! As dinsdag is de GP 2 weken in bestelling; pics zullen zeker volgen!
Plaats reactie