Welke tuner levert een singleframe grille?

Gebruikersavatar
Maxximum
Membre D'Oro
Berichten: 1553
Lid geworden op: do feb 21, 2008 13:20
Locatie: NL, Sint Jansteen

Bericht door Maxximum »

Je hebt gelijk. Iedereen mag zijn mening zeggen.
Het zou leuk zijn om het dan te beplakken met carbon folie ofzo.
Alleen zit het kenteken dan nog op die plaats, en geloof dat GP1.2Belgje hem ergens anders wilde.

Zelf staat er bij mij een zwarte GP in bestelling, dus voor mij zal het allemaal niet veel uitmaken.
ik zou de grill grijs/zilver kunnen maken om het contrast wat meer uit te laten komen... maar ik denk dat ik het "extreme tuning" gevoel een beetje achter me ga laten.

Mijn astra was niet overdreven uitgebouwd, maar toch is het moeilijk om een nieuwe eigenaar ervoor te vinden.
GP 1.4 T-Jet 16V Sport 120 - Crossover Black metallic - Cruise-control - Privacy glass
Afbeelding
CHECK MY GP PICTURES! @ PERSONAL TOPIC
Bill Gates (MicroSoft) schreef:If you can't make it good, at least make it look good
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

jeroengt schreef:...
aan deze topic begrijp ik dat weinig mensen dit mooi vinden maar ik in ieder geval wel.
toch jammer dat er zo fel tegenin gegaan wordt hier.
Als er een vraag wordt gesteld waar zo'n grille verkrijgbaar is kun je toch gewoon antwoorden of niks zeggen.
ff lekker generaliseren:
Mee eens. Tot nu toe is het blijkbaar niet mogelijk om zo'n topic te openen, zonder dat iedereen voor de 100ste keer zijn mening geeft.
Had ook een GP met allemaal specificaties.
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Bericht door swans »

ik ben er van overtuigd dat als je op de sloop een audi front kan scoren en je er mee naar een goede schadeexpert gaat, of een goede tuner... ze deze zo kunnen overzetten (met enige hak en zaag werk natuurlijk)
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
joedelta

Bericht door joedelta »

buxol schreef:
jeroengt schreef:...
aan deze topic begrijp ik dat weinig mensen dit mooi vinden maar ik in ieder geval wel.
toch jammer dat er zo fel tegenin gegaan wordt hier.
Als er een vraag wordt gesteld waar zo'n grille verkrijgbaar is kun je toch gewoon antwoorden of niks zeggen.
ff lekker generaliseren:
Mee eens. Tot nu toe is het blijkbaar niet mogelijk om zo'n topic te openen, zonder dat iedereen voor de 100ste keer zijn mening geeft.
Ik denk gewoon dat veel mensen (inclusief ikzelf) zich op hun ziel danwel op de ziel van hun GP getrapt voelen en dan spreekt onze emotie.

Desondanks kan en wil ik niemand van zijn mening afbrengen om iets te doen wat ik nooit zou doen.
Maar Buxol, je maakt een terechte opmerking....misschien kunnen we ook soms wel eens even ons zelf in proberen te houden....(maar dat zal niet meevallen)
Gebruikersavatar
Maxximum
Membre D'Oro
Berichten: 1553
Lid geworden op: do feb 21, 2008 13:20
Locatie: NL, Sint Jansteen

Bericht door Maxximum »

Ik ben wel bang dat het te laat is. GP1.2Belgje heb ik eigenlijk al weer even niet meer gezien. Hoop niet dat hij het heeft gehad met GPC. Zou het namelijk ontzettend mooi vinden om iemand zoveel werk in zijn auto te zien steken. en wellicht doe je zelf ook nog ideeën op.

Ik had graag die koplampen in de GP gezien.
GP 1.4 T-Jet 16V Sport 120 - Crossover Black metallic - Cruise-control - Privacy glass
Afbeelding
CHECK MY GP PICTURES! @ PERSONAL TOPIC
Bill Gates (MicroSoft) schreef:If you can't make it good, at least make it look good
Gp1.2Belgje
Nuovo Arrivato
Berichten: 11
Lid geworden op: za mar 15, 2008 18:24

Bericht door Gp1.2Belgje »

Haha die antwoorde :d lachen moet kunnen.
Ja kweni , maar die fotos die jullie tonen hebben nog steeds de originele grill met logo , mijn eerste prioriteit is grill zonder logo , die audi look a like was maar eigen ontwerp die ik misschien later zal toepassen.
binnen 2 weken verlaag ik en ga ik me camera afhalen bij de reparatie dus dan kome de fototjes :D.
mijn voorlichten zijn pas 18 april bij mij :( iets misgegaan in met stock.
Gp 1.2 8v Opties : zwart metalic ,lederen interieur,getinte ruite, blue&me
Tuning Reeds Gedaan :Woofer+neon in bageruimte,Achterlichten,Koplampen,Zonneband Tuning Nog te doen :Velgen+verlaging,
Chiptunen-Luchtfilterset,Voorbumper Custom (eigen Ontwerp)
Peter
Junior Stato
Berichten: 481
Lid geworden op: za sep 22, 2007 15:09
Locatie: Gent (B)

Bericht door Peter »

Gp1.2Belgje schreef: binnen 2 weken verlaag ik en ga ik me camera afhalen bij de reparatie dus dan kome de fototjes :D.
Ga je dan ook gelijk je 17" velgen hebben? Ben benieuwd naar de pictures. En ook hoe de verlaging het rijgedrag (comfort vooral) gaat beïnvloeden.
GP 1.2i 8V Dynamic 5drs Crossover Black - 1 okt '07
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Peter schreef:
Gp1.2Belgje schreef: binnen 2 weken verlaag ik en ga ik me camera afhalen bij de reparatie dus dan kome de fototjes :D.
Ga je dan ook gelijk je 17" velgen hebben? Ben benieuwd naar de pictures. En ook hoe de verlaging het rijgedrag (comfort vooral) gaat beïnvloeden.

Dat kan ik nu ook al vertellen.

Iets minder comfort, maar een ontzettende strakke wegligging. Zeker in combinatie met het sport onderstel :lol:
Afbeelding
Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

Bericht door walpunto »

tonyvandenbroek schreef:
Peter schreef:
Gp1.2Belgje schreef: binnen 2 weken verlaag ik en ga ik me camera afhalen bij de reparatie dus dan kome de fototjes :D.
Ga je dan ook gelijk je 17" velgen hebben? Ben benieuwd naar de pictures. En ook hoe de verlaging het rijgedrag (comfort vooral) gaat beïnvloeden.

Dat kan ik nu ook al vertellen.

Iets minder comfort, maar een ontzettende strakke wegligging. Zeker in combinatie met het sport onderstel :lol:
sluit mij volledig aan bij tony.
is top staat top rijdt top.
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Bericht door swans »

wil hem ook verlagen moet er alleen nog eens met de dealer overleggen :roll:
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Gebruikersavatar
Maxximum
Membre D'Oro
Berichten: 1553
Lid geworden op: do feb 21, 2008 13:20
Locatie: NL, Sint Jansteen

Bericht door Maxximum »

ik ook wel,
maar zou het ook nog lekker rijden zijn als er OOIT een kinderzitje op de achterbank word gezet :oops:

mijn 2e corsa was ook 4cm verlaagd. Reed enorm goed en strak door de bochten. maar op belgische betonnen snelwegen werd je wel gebroken...
GP 1.4 T-Jet 16V Sport 120 - Crossover Black metallic - Cruise-control - Privacy glass
Afbeelding
CHECK MY GP PICTURES! @ PERSONAL TOPIC
Bill Gates (MicroSoft) schreef:If you can't make it good, at least make it look good
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Maxximum schreef:ik ook wel,
maar zou het ook nog lekker rijden zijn als er OOIT een kinderzitje op de achterbank word gezet :oops:

JAAAA ! Mijn zoon van inmiddels vier zit al bijna 2 jaar in een verlaagde GP. Hij vindt het allemaal prachtig. :D
Afbeelding
Gp1.2Belgje
Nuovo Arrivato
Berichten: 11
Lid geworden op: za mar 15, 2008 18:24

Bericht door Gp1.2Belgje »

Dit worde de velgen http://www.online-velgen.nl/wheels_9_127_17_1057.html

en de auto word 35mm verlaagd

waneer is nog een vraag :D hopelijk zo snel mogelijjk
Gp 1.2 8v Opties : zwart metalic ,lederen interieur,getinte ruite, blue&me
Tuning Reeds Gedaan :Woofer+neon in bageruimte,Achterlichten,Koplampen,Zonneband Tuning Nog te doen :Velgen+verlaging,
Chiptunen-Luchtfilterset,Voorbumper Custom (eigen Ontwerp)
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Bericht door Bennink »

Gefeliciteerd! Dat zijn fraaie velgen! Fraai met die zwarte binnenkant!

Om iedereen wat klikken te besparen:
Afbeelding

EDIT: Wat me nu trouwens opvalt: gaat dat lukken met de wielbouten van de GP? Volgens mij heb je er niet zoveel nodig...

EDIT2: Oh ik zie het al: daar gaan gewoon de bouten in die je nodig hebt :-)

Afbeelding
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Gebruikersavatar
Maxximum
Membre D'Oro
Berichten: 1553
Lid geworden op: do feb 21, 2008 13:20
Locatie: NL, Sint Jansteen

Bericht door Maxximum »

ze noemen ze niet voor niets multi-steek velgen :lol:
je kan ze bijna op elke auto monteren....
GP 1.4 T-Jet 16V Sport 120 - Crossover Black metallic - Cruise-control - Privacy glass
Afbeelding
CHECK MY GP PICTURES! @ PERSONAL TOPIC
Bill Gates (MicroSoft) schreef:If you can't make it good, at least make it look good
Plaats reactie