sportuitlaat monteren

Plaats reactie
Gebruikersavatar
mvt
Nuovo Arrivato
Berichten: 61
Lid geworden op: vr sep 08, 2006 21:38
Locatie: almere

sportuitlaat monteren

Bericht door mvt »

zit al een tijdje te denken om een sporteinddemper te zetten.het lijkt zo simpel maar ik twijfel nog een beetje.iemand enige ervaring met het plaatsen van een uitlaat?zelf dacht ik aan deze http://www.remcoshop.nl/RCAudio.sf/?Obj ... ts/WH-0125
gp 1.4 16v sportsoundplus,crossoverblack ,interscope,blu me ,armsteun,geen logo`s on the back
Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

Bericht door walpunto »

ga voor zo iets naar een expert.
bv onze sponsor ac -delco in utrecht.
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Bericht door swans »

gemaakt van pisbakken rvs niet doen...
ga idd naar iemand die er verstand van heeft (en niet zo'n blonde mokkel achter de toonbank (no offense!!!)

ik zeg skytune.com (zitten in belgië) deze leveren maatwerk en voordat de demper gemonteerd word kan je luisteren of het geluid goed is (zoniet kan je nog van demper veranderen)
kleine indicatie
van voor (vanaf katalysator) tot achter in RVS zonder tussendemper en met eindemper kost zo'n 400 euro... (dit alles is inclusief montage!)
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
bartike
Membre D'Oro
Berichten: 1384
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 18:59
Locatie: Kapellen ->Belgium

Bericht door bartike »

witte hoer merk :lol: kan nooit goed zijn

gewoon een degelijk merk, iets meer betalen , maar dan ben je zeker dat het blijft hangen en lang mee gaat.
Afbeelding
Gebruikersavatar
mvt
Nuovo Arrivato
Berichten: 61
Lid geworden op: vr sep 08, 2006 21:38
Locatie: almere

Bericht door mvt »

mijn plan was eigenlijk om die demper op een einddemper van een gp(die ik hier al heb liggen) te lassen.En em dan om te ruilen voor de bestaande mocht het niet helemaal bevallen kan ik em altijd weer omruilen.dan ben ik maar zo rond de 100 euro kwijt met beugels erbij.
zit alleen ff met de hoogte te kijken omdat je net op de hoogte uitkomt van de onderste rand van je bumper dan wordt het weer zagen etc :( daar voel ik niet zoveel voor vandaar de vraag om enige ervaring hiermee
gp 1.4 16v sportsoundplus,crossoverblack ,interscope,blu me ,armsteun,geen logo`s on the back
Gebruikersavatar
Maxximum
Membre D'Oro
Berichten: 1553
Lid geworden op: do feb 21, 2008 13:20
Locatie: NL, Sint Jansteen

Bericht door Maxximum »

als je kijkt naar een "niet" universele uitlaat (remus, supersprint enz) dan word het meestal zo gefabriceerd dat je niet moet zagen.
Een Remus gaat, uit ervaring, veel langer mee dan een rvs universele uitlaat.
GP 1.4 T-Jet 16V Sport 120 - Crossover Black metallic - Cruise-control - Privacy glass
Afbeelding
CHECK MY GP PICTURES! @ PERSONAL TOPIC
Bill Gates (MicroSoft) schreef:If you can't make it good, at least make it look good
Gebruikersavatar
mvt
Nuovo Arrivato
Berichten: 61
Lid geworden op: vr sep 08, 2006 21:38
Locatie: almere

hoelang is niet lang?

Bericht door mvt »

hoelang is niet lang? normaal ruil ik meauto tussen de 3 en de 4 jaar in hij is nu net een jaar oud
gp 1.4 16v sportsoundplus,crossoverblack ,interscope,blu me ,armsteun,geen logo`s on the back
Gebruikersavatar
Maxximum
Membre D'Oro
Berichten: 1553
Lid geworden op: do feb 21, 2008 13:20
Locatie: NL, Sint Jansteen

Bericht door Maxximum »

ik zeg niet hoelang,
ik zeg veel langer 8)
het is gewoon vervelend dat je de beugels van je originele uitlaat op de nieuwe moet lassen... is stiekem allemaal veel werk denk ik.
GP 1.4 T-Jet 16V Sport 120 - Crossover Black metallic - Cruise-control - Privacy glass
Afbeelding
CHECK MY GP PICTURES! @ PERSONAL TOPIC
Bill Gates (MicroSoft) schreef:If you can't make it good, at least make it look good
Gebruikersavatar
e.klaui
Nuovo Arrivato
Berichten: 17
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 18:29
Locatie: maassluis

achter demper

Bericht door e.klaui »

je zou ook hier kunnen kijken als je in de buurt van zwijndrecht woont
http://www.autocomfort.nu/joomla/index. ... &Itemid=39
je moet gewoon je merk en model ingeven en waar je naar zoekt.
de prijs zit zo'n beetje rond de 270€
Plaats reactie