neon lights

Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Bericht door Bennink »

Royveer schreef:Als jullie het leuk vinden kan ik de resultaten plaatsen.
Ik vind het leuk :-) ben net zoals Giovanni ZEER benieuwd
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Gebruikersavatar
Fre
Nuovo Arrivato
Berichten: 181
Lid geworden op: do jun 12, 2008 18:07
Locatie: Heusden-Zolder

Bericht door Fre »

Vooral die ledverlichting bij het openen van de deuren spreekt mij aan. Dit gaat volgens mij echt een super effect geven :) . Ben al benieuwd voor de foto's :wink: .
Op mijn oprit : Fiat Grande Punto 1.3 JTD - Chemical Grey - Blue & Me enzo
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Bericht door swans »

Bennink schreef:
Royveer schreef:Als jullie het leuk vinden kan ik de resultaten plaatsen.
Ik vind het leuk :-) ben net zoals Giovanni ZEER benieuwd

ik doe mee,... ben ook zeer benieuwd!!! :D
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
grande"black_mumba
Nuovo Arrivato
Berichten: 22
Lid geworden op: di jun 19, 2007 21:35

Bericht door grande"black_mumba »

linksboven (op de 12continu) zit de plus (met extra plus die doorloopt naar de schakelaar)
wat bedoel je met extra plus? een tweede kabel?
Afbeelding

Checked: 1.3 MJet Dynamite Crossover Black, 75pk, 15" Magma by Kronprinz velgen, rode remklauwen en -trommels, frontgrills spuiten, ruiten 95% blinderen, booskijkers
To do: ...
Gebruikersavatar
Royveer
Nuovo Arrivato
Berichten: 75
Lid geworden op: wo mei 14, 2008 20:32
Locatie: Bovenkarspel

Bericht door Royveer »

Nu een paar weken later is het zover... mijn LED verlichting is deels geplaatst.

er zijn nu LED strips geplaatst onder mijn dashboard.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De strips zijn bedienbaar met de afstandbediening, keuze heb ik tussen de basiskleuren (rood, groen, blauw, geel, paars, cyaan en wit) en ik kan alle kleuren die daar tussen zitten ook instellen door in een van de fade programma's te pauzeren.

De dealer had een uitdaging bij het monteren onder de stoelen, deze zouden niet meer verstelbaar zijn door de snoeren. nadat ik vertelde dat er ook snoeren voor de airbag en sensoren viel het stil... beetje jammer dat een monteur daar zelf niet aan denkt.

Nadat mijn broertje er naar gekenen heeft (monteur) en heeft bevestigd dat het mogelijk is ben ik de dealer maar weer eens gaan stalken, ze gaan proberen de verlichting alsnog te installeren gelijk tijdig met het verhelpen van de piepende remmen.

Indien het ze niet lukt doe ik het zelf onder de stoelen, het is relatief eenvoudig maar het was de afpraak dat ze er zelf voor zouden zorgen. bovendien heb ik voor de verlichting in de deuren geen gereedschap en durf die niet uit elkaar te halen.

foto's van het resultaat volgen...
GP T-jet - Skydome - Cruise Control - Blue&me Nav - Getinte ruiten - wachten op pakeersensoren
Gebruikersavatar
Royveer
Nuovo Arrivato
Berichten: 75
Lid geworden op: wo mei 14, 2008 20:32
Locatie: Bovenkarspel

Bericht door Royveer »

Zoals beloofd nog even een filmpje van het resultaat:

http://nl.youtube.com/watch?v=c_79SmRA-oI


Sorry voor de kwaliteit, maar heb nog geen tijd gevonden om het beter te doen, mischien even op vakantie.
GP T-jet - Skydome - Cruise Control - Blue&me Nav - Getinte ruiten - wachten op pakeersensoren
Gebruikersavatar
Roy
Nuovo Arrivato
Berichten: 118
Lid geworden op: di mar 06, 2007 13:37
Locatie: Peer, Limburg Belgie

Re:

Bericht door Roy »

CRaZy_CoPTeR69 schreef:ik heb ze gewoon via mn radio aangsloten, heb de + op 12v continu staan en de - ernaast geprikt (zal wel ff een foto maken dat t wat duidelijker te zien is) zit bij mij ook gewoon een schakelaar tussen.
Afbeelding
Zo heb ik het ook gedaan (laten doen eigenlijk :? )
Bedieningspaneel is onder de middenconsole gelijmd.
Roy, nep Abarth.
Gebruikersavatar
black GP
Junior Stato
Berichten: 309
Lid geworden op: ma apr 27, 2009 14:17
Locatie: België- Gent

Re:

Bericht door black GP »

Royveer schreef:Zoals beloofd nog even een filmpje van het resultaat:

http://nl.youtube.com/watch?v=c_79SmRA-oI


Sorry voor de kwaliteit, maar heb nog geen tijd gevonden om het beter te doen, mischien even op vakantie.
echt leuk dat je meer dan 1 kleur kan kiezen. de leds verlichten ook nog meer dan ik dacht. hoe zit het met de verlichting aan de portieren? OOK ik ben heel benieuwd naar dit resultaat
1.4 8.v Dynamic Crossover Black Gp (bj: 2008) : SOLD new car: Ford Fiesta titanium 1.6 TDi (bj: 2010)
Plaats reactie