nou hehe, poe poe

Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Ach, wordt meteen lekker ingereden..

Welke film ga je kijken Buxol?
Afbeelding
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

De nieuwe Underworld-film geloof ik.
Had ook een GP met allemaal specificaties.
Gebruikersavatar
Romeodelta
Senior Stato
Berichten: 720
Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Romeodelta »

joedelta schreef:
TeChNo2 schreef:nou euh smaken verschillen maar die novitec-rommel komt niet in/aan/onder/op mijn auto ! :twisted:
ik had ook niet mooi moeten typen.....gewoon zooi dan? Komt er bij mij ook niet op/aan/onder hoor. :wink:
:arrow: Volgens mij hebben jullie geen goede ervaring met Novitec als ik dit zo lees? Hoe dat zo?. Ik heb wel onder een Punto sporting Novitec veren gehad. Geen problemen mee gehad. Maar nu heb ik de Vogtland besteld voor de GP. :D
1.4 Abarth Punto Evo
Nero Scorpione
17" antraciet (wintervelgen)
Eibach verlaagd met Koni FSD en 18" zwarte Sparco asseto gara
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Bericht door Sporting raymon »

Gefeliciteerd :wink:

Raymon
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
joedelta

Bericht door joedelta »

Romeodelta schreef:
joedelta schreef:
TeChNo2 schreef:nou euh smaken verschillen maar die novitec-rommel komt niet in/aan/onder/op mijn auto ! :twisted:
ik had ook niet mooi moeten typen.....gewoon zooi dan? Komt er bij mij ook niet op/aan/onder hoor. :wink:
:arrow: Volgens mij hebben jullie geen goede ervaring met Novitec als ik dit zo lees? Hoe dat zo?. Ik heb wel onder een Punto sporting Novitec veren gehad. Geen problemen mee gehad. Maar nu heb ik de Vogtland besteld voor de GP. :D
nee hoor, ik reageerde gewoon op TechNo, was maar een geintje...TechNo en ik zijn minimalistische tuners.... :wink:
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

joedelta schreef:
nee hoor, ik reageerde gewoon op TechNo, was maar een geintje...TechNo en ik zijn minimalistische tuners.... :wink:
Mijn huidige auto (corsa gsi 1.8) heeft spoilers (leuk met de drempels :evil: ), zijskirts, een (weliswaar klein) dakspoilertje) en noem de hele handel maar op... ben er helemaal van genezen. En tot nu toe vind ik de GP het mooist zonder allerlei toevoegingen... ik heb nog geen foto's gezien van getunede (schrijf je dat zo ?) GP's die daar volgens mij echt mooier/stoerder van zijn geworden...maar...smaken verschillen uiteraard: gelukkig maar! :lol:
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

buxol schreef:De nieuwe Underworld-film geloof ik.
speelt die momenteel alleen in Belgie :?:
Plaats reactie