Rabbit

Gebruikersavatar
Rabbit
Nuovo Arrivato
Berichten: 92
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 18:28

Bericht door Rabbit »

joedelta schreef:
Rabbit schreef:dit is enkele cm verder ...

foto's
Van welk deel van de GP is deze foto?
Dat is eigenlijk het boordje van de kofferklep onderaan. Het deel dat eigenlijk naar de bumper kijkt als je de koffer sluit.

Het is ook dat deel waar indien het regent, de regendruppels blijven opstaan.

Ik hoop dat je me begrijpt.
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

De onderrand van de achterklep dus?

Lijkt wel alsof de verf oplost. Maar hebben ze niets gezegd over die blaasjes? Daar zou ik zeker nog ff mee langsgaan.
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

Rabbit schreef:--------------------------------------------------------------------------------

Ik verveelde me zonet.

En ik ben eens onder en op mijn auto gaan liggen bij wijze van spreken en heb nog wat plekjes ontdekt.

Geef me eens jullie mening over deze plekken:

dit is een GOED stuk

Afbeelding


degene die zegt dat dit wat je opde foto's ziet ook steenslag zal zijn, die heeft een slag in zijn koffer.

Rabbit ik zal je dit zeggen als ik deze auto had en ze deden er niets mee dan ging hij door de pui zo weer de showroom in.

en die chef van fiat was dat iemand van de importeur :?:
Gebruikersavatar
Peter_R
Junior Stato
Berichten: 438
Lid geworden op: ma mei 01, 2006 21:01
Locatie: Haarlem

Bericht door Peter_R »

hannes schreef:
Rabbit ik zal je dit zeggen als ik deze auto had en ze deden er niets mee dan ging hij door de pui zo weer de showroom in.
:lol:
Gebruikersavatar
Rabbit
Nuovo Arrivato
Berichten: 92
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 18:28

Bericht door Rabbit »

Peter_R schreef:
hannes schreef:
Rabbit ik zal je dit zeggen als ik deze auto had en ze deden er niets mee dan ging hij door de pui zo weer de showroom in.
:lol:
Nee mijn contactpersoon is steeds iemand van de garage zelf. Laat ons zeggen het hoofd van de mecaniciens van Fiat die ook expertises doet met de experts van verzekeringen.

Ik heb zelfs geen flauw idee of die after-sales er wel degelijk is geweest.
joedelta

Bericht door joedelta »

het is natuurlijk allemaal mostert na de maaltijd, maar hoe kan het dat je dit niet eerder gezien hebt, en heb je je wel goed voorbereid op de komst van de deskundigen van FIAT? Je had niet eens een rapport van de carrosserie dacht ik te lezen? In zo'n geval moet je gewoon heel strikt zijn en alles op papier zetten. (Als je een fijne dealer hebt, dan helpt hij je daarbij, maar dat is natuurlijk niet altijd het geval.)

Maar het is nog niet te laat....gewoon er boven op zitten en de dealer/importeur blijven lastigvallen als dat nodig blijkt te zijn....succes!!!!
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Hey ik welk topic zijn je andere foto's te zien dan, kan ze even niet vinden!
GP Emotion 120MJ (5d) - 17" 15 spaak LM - Zijskirts - Spoiler - Uitlaatsierstuk - Getinte achterruiten - Chemical Grey: Bring it on!
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

funk4life schreef:Hey ik welk topic zijn je andere foto's te zien dan, kan ze even niet vinden!
Via het profiel van rabbit kan je al zijn opzoeken.
Profiel kan je via de gebruikerslijst of onderaan elke Rabbit-post bereiken.
Had ook een GP met allemaal specificaties.
Gebruikersavatar
Rabbit
Nuovo Arrivato
Berichten: 92
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 18:28

Bericht door Rabbit »

Indien je werkelijk ALLE info wilt: lees eens dit topic door.

Het is van een forum waar ik eingenlijk in mijn vrije tijd ZEER VEEL zit.


http://www.vtm.be/auto/forum/showthread.php?t=16813
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

joedelta schreef:het is natuurlijk allemaal mostert na de maaltijd, maar hoe kan het dat je dit niet eerder gezien hebt, en heb je je wel goed voorbereid op de komst van de deskundigen van FIAT? Je had niet eens een rapport van de carrosserie dacht ik te lezen? In zo'n geval moet je gewoon heel strikt zijn en alles op papier zetten. (Als je een fijne dealer hebt, dan helpt hij je daarbij, maar dat is natuurlijk niet altijd het geval.)

Maar het is nog niet te laat....gewoon er boven op zitten en de dealer/importeur blijven lastigvallen als dat nodig blijkt te zijn....succes!!!!
ik sluit me hier helemaal bij aan, gewoon blijven gaan en anders zelf contact opnemen met de importeur als je er met de garage niet uitkomt.

dit heb ik ook eens gedaan en bij mij werd het toen direct opgelost buiten de dealer waar ik hem gekocht had om.
GPEdizione
Nuovo Arrivato
Berichten: 62
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 18:11
Locatie: Hengelo O.V.

Bericht door GPEdizione »

ZO rabbit..

HEb je verhaal zo`n beetje paar keer gelezen.. maar is zeker niet mooi..
Dus na het verhaal heb ik dus ook het een en ander bekeken...
En als ik eerlijk ben kan ik ook wel het een en ander ontdekken.. Nu is het niet zo erg als wat jij hebt.. maar lijkt of je gewoon onder het spuiten de deur los hadden staan en er gewoon een paar schilfers of iets dergelijks mee zijn gespoten..

Nou heb ik trouwens ook nog iets voor de 5 deurs rijders onder ons..
Mijn achter portieren die komen tegen de wang van de wielkuip aan..
Gevolg , lak beschadigt en op den duur roest aan de deur en wang...

Foto`s volgen nog..

De foto`s kun je hier vinden :
http://members.home.nl/ignissport/Lakproblemen
Laatst gewijzigd door GPEdizione op wo mei 10, 2006 18:41, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Romeodelta
Senior Stato
Berichten: 720
Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Romeodelta »

GPEdizione schreef:ZO rabbit..

HEb je verhaal zo`n beetje paar keer gelezen.. maar is zeker niet mooi..
Dus na het verhaal heb ik dus ook het een en ander bekeken...
En als ik eerlijk ben kan ik ook wel het een en ander ontdekken.. Nu is het niet zo erg als wat jij hebt.. maar lijkt of je gewoon onder het spuiten de deur los hadden staan en er gewoon een paar schilfers of iets dergelijks mee zijn gespoten..

Nou heb ik trouwens ook nog iets voor de 5 deurs rijders onder ons..
Mijn achter portieren die komen tegen de wang van de wielkuip aan..
Gevolg , lak beschadigt en op den duur roest aan de deur en wang...

Foto`s volgen nog..
:arrow: Hallo GP Edizione. dat heb ik ook bij mijn 5 deurs. Rechts achter zie je dat de onderkant van de deur tegen de wielkuip aanloopt. Ik heb net gecontroleerd of de deur klemloopt maar dat is niet het geval. Als je dit wil controleren moet je een reepje papier op de plek houden en dan de deur dichtdoen. Als het papiertje klemt dan weet je dat die daar vastloopt. Of het is alleen als de deur dichtvalt dat hij even de wielkuip raakt of tijdens het rijden door carrosserie beweging. Je ziet ook duidelijk dat de rechter deur lager hangt dan de linker, de naad is duidelijk kleiner.
1.4 Abarth Punto Evo
Nero Scorpione
17" antraciet (wintervelgen)
Eibach verlaagd met Koni FSD en 18" zwarte Sparco asseto gara
GPEdizione
Nuovo Arrivato
Berichten: 62
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 18:11
Locatie: Hengelo O.V.

Bericht door GPEdizione »

Weet wel ... dat hier wel iets aan gedaan moet worden ..
Als je er mee door blijft rijden.. het misschien wel roestvorming tot gevolg kan hebben...
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

GPEdizione schreef:ZO rabbit..

HEb je verhaal zo`n beetje paar keer gelezen.. maar is zeker niet mooi..
Dus na het verhaal heb ik dus ook het een en ander bekeken...
En als ik eerlijk ben kan ik ook wel het een en ander ontdekken.. Nu is het niet zo erg als wat jij hebt.. maar lijkt of je gewoon onder het spuiten de deur los hadden staan en er gewoon een paar schilfers of iets dergelijks mee zijn gespoten..

Nou heb ik trouwens ook nog iets voor de 5 deurs rijders onder ons..
Mijn achter portieren die komen tegen de wang van de wielkuip aan..
Gevolg , lak beschadigt en op den duur roest aan de deur en wang...

Foto`s volgen nog..

De foto`s kun je hier vinden :
http://members.home.nl/ignissport/Lakproblemen
zo te zien hebben ze bij fiat in de spuitcabine last van stof en andere onreinigheden die door de lucht zweven.
want dat is tijdens het spuiten in de lak gekomen.
joedelta

Bericht door joedelta »

Señor Sjon schreef:De onderrand van de achterklep dus?

Lijkt wel alsof de verf oplost. Maar hebben ze niets gezegd over die blaasjes? Daar zou ik zeker nog ff mee langsgaan.
toch maar even de onderkant van mijn achterklep gecheckt.....gelukkig helemaal strak in de lak....oef.... :o
Plaats reactie