Welk GPC lid heeft zijn GP al

Wie van de Leden heeft zijn GP al ?

Peiling eindigde op zo jun 04, 2006 15:34

Al lekker kunnen rond rijden.....
17
35%
Wachten vol verwachting af......
32
65%
 
Totaal aantal stemmen: 49

joedelta

Bericht door joedelta »

ja, schijtbeesten. Ik had mijn GP gisterenavond nog gewassen en gepoetst, maar vanmorgen leek mijn GP wel een vogeluitlaatplaats....yuk
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

Patrick schreef:tja bijna een maand nu in bezit en zit al op de 3300km's....vandaag maar eens goed gewassen in de ochtend. (was het weer er ook voor). Het was ook nodig, want vrijdag hadden een stel volgels mij GP gevonden en besloten dat blauw niet de kleur was maar wit :evil: ;)
had ik deze week met mijn xsara, die zat zóóó vol met zo'n groooote flaters was echt niet meer normaal.
was idd ook bijna wit :evil:
waar halen die k...............t vogels het allemaal vandaan :wink:
Gebruikersavatar
Romeodelta
Senior Stato
Berichten: 720
Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Romeodelta »

Patrick schreef:tja bijna een maand nu in bezit en zit al op de 3300km's....vandaag maar eens goed gewassen in de ochtend. (was het weer er ook voor). Het was ook nodig, want vrijdag hadden een stel volgels mij GP gevonden en besloten dat blauw niet de kleur was maar wit :evil: ;)
:arrow: EEN maand in bezit....vandaag maar eens gewassen :roll: ....toch niet de eerste wasbeurt :o .....ik was hem zowat elke week......ja ik bedoel de GP :D Hij moet wel goed glimmen hoor :wink:
1.4 Abarth Punto Evo
Nero Scorpione
17" antraciet (wintervelgen)
Eibach verlaagd met Koni FSD en 18" zwarte Sparco asseto gara
Patrick
Junior Stato
Berichten: 436
Lid geworden op: do mar 09, 2006 20:25
Locatie: Rotterdam

Bericht door Patrick »

Romeodelta schreef:
Patrick schreef:tja bijna een maand nu in bezit en zit al op de 3300km's....vandaag maar eens goed gewassen in de ochtend. (was het weer er ook voor). Het was ook nodig, want vrijdag hadden een stel volgels mij GP gevonden en besloten dat blauw niet de kleur was maar wit :evil: ;)
:arrow: EEN maand in bezit....vandaag maar eens gewassen :roll: ....toch niet de eerste wasbeurt :o .....ik was hem zowat elke week......ja ik bedoel de GP :D Hij moet wel goed glimmen hoor :wink:
eh en toch was het pas de eerste keer. Door de weeks veels te druk en afgelopen tijd zaten de weekenden ook gewoon te vol!
Mijn vorige auto waste ik al helemaal niet vaak....blijf je bezig.
Maar goed bij deze heb ik me wel voorgenomen hem iets vaker te onderhouden en met LM velgen moet dat sowieso wel! :D :)
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Zo ik heb hem nu drie weken in bezit 3 weken in bezit en er staat inmiddels 2350km op de teller. 2350 heerlijke km trouwens. Gisteren mocht ook mijn vriendin er eens even een lekker stuk in rijden en kon ik even lekker gaan slapen. Ze voelde zich vereerd, haha.

Van het weekend naar Maastricht er mee gereden en wat is het daar mooi zeg. Echt super om hele mooie foto's van de GP te maken, mits je batterij is opgeladen van mijn camera. Je raadt het natuurlijk al, die was op. Verbleef het weekend in een heel mooi kasteel, met een hele mooie grote op rijlaan. Dit hadden ook mooie foto's kunnen wezen.. Binnenkort dan nog maar eens terug rijden, want ach ja, wat is nou 224km rijden in je GP: een verademing!

Ik heb hem wel inderdaad moeten laten wassen na afloop van ons uitje want hij was behoorlijk smerig geworden door alle dooie vliegen die op mijn voorruit zaten geplakt. Wat zijn die irritant zeg. Gelukkig hebben ze een car-wash uitgevonden anders blijf ik bezig met schoon maken (zeker twee keer per week de velgen en de ruiten rondom).
GP Emotion 120MJ (5d) - 17" 15 spaak LM - Zijskirts - Spoiler - Uitlaatsierstuk - Getinte achterruiten - Chemical Grey: Bring it on!
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

funk4life schreef:Zo ik heb hem nu drie weken in bezit 3 weken in bezit en er staat inmiddels 2350km op de teller. 2350 heerlijke km trouwens. Gisteren mocht ook mijn vriendin er eens even een lekker stuk in rijden en kon ik even lekker gaan slapen. Ze voelde zich vereerd, haha.

Van het weekend naar Maastricht er mee gereden en wat is het daar mooi zeg. Echt super om hele mooie foto's van de GP te maken, mits je batterij is opgeladen van mijn camera. Je raadt het natuurlijk al, die was op. Verbleef het weekend in een heel mooi kasteel, met een hele mooie grote op rijlaan. Dit hadden ook mooie foto's kunnen wezen.. Binnenkort dan nog maar eens terug rijden, want ach ja, wat is nou 224km rijden in je GP: een verademing!

Ik heb hem wel inderdaad moeten laten wassen na afloop van ons uitje want hij was behoorlijk smerig geworden door alle dooie vliegen die op mijn voorruit zaten geplakt. Wat zijn die irritant zeg. Gelukkig hebben ze een car-wash uitgevonden anders blijf ik bezig met schoon maken (zeker twee keer per week de velgen en de ruiten rondom).
tip :idea: neem als je weg gaat altijd geladen reserve batterijen mee :wink:
die camera's vreten batterijen, kan erover meepraten :D
Gebruikersavatar
Romeodelta
Senior Stato
Berichten: 720
Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Romeodelta »

:arrow: Zo jullie draaien aardig wat KM. Ik heb de GPnu ook 3 weken en er staat iets over de 1000KM op. Mijn vrouw rijdt ermee naar haar werk een 45KM heen en weer. Ja en ik woon 675m van mijn werk. Dus om nou met de GP naar het werk te gaan lijkt mij een beetje overdreven. Maar in het weekend kan ik lekker in de GP rijden.
1.4 Abarth Punto Evo
Nero Scorpione
17" antraciet (wintervelgen)
Eibach verlaagd met Koni FSD en 18" zwarte Sparco asseto gara
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

Romeodelta schreef::arrow: Zo jullie draaien aardig wat KM. Ik heb de GPnu ook 3 weken en er staat iets over de 1000KM op. Mijn vrouw rijdt ermee naar haar werk een 45KM heen en weer. Ja en ik woon 675m van mijn werk. Dus om nou met de GP naar het werk te gaan lijkt mij een beetje overdreven. Maar in het weekend kan ik lekker in de GP rijden.
dat heb je met een nieuwe auto meestal in de eerste weken

naar familie en vrienden.
die willen ook allemaal een proefritje maken ( liefst de autobaan op)
met mooi weer ( zoals deze week ) wat dagtochtjes maken om de auto lekker in te rijden enz enz.

dat zal straks bij ons ook wel zo gaan :wink:
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

PS nog een tipje voor de Batterijen:


Ik gebruik altijd GP2500 AA batterijen in mijn Fuji s7000. Daar kan ik bijna 1 volle week mee vooruit. Goed er zitten er dan ook 4 in maar dan heb je POWER genoeg. Daarbij heb ik nog een extra setje in mijn Fotocamera tas zitten ook van GP2500AA. Deze zijn altijd geladen, zoniet kunnen ze in de auto ook nog opgeladen worden.

Dus zorg inderdaad voor een extra setje. Kost weinig, veel pleizier.
Afbeelding
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

Patrick schreef: eh en toch was het pas de eerste keer. Door de weeks veels te druk en afgelopen tijd zaten de weekenden ook gewoon te vol!
Mijn vorige auto waste ik al helemaal niet vaak....blijf je bezig.
Mijn buurvrouw had haar nieuwe auto nog geen 24 uur, toen was ie al 3 keer gewassen (echt waar), bij mij staat de poetsbeurten-teller nog op 0 trouwens...
joedelta

Bericht door joedelta »

TeChNo2 schreef:
Patrick schreef: eh en toch was het pas de eerste keer. Door de weeks veels te druk en afgelopen tijd zaten de weekenden ook gewoon te vol!
Mijn vorige auto waste ik al helemaal niet vaak....blijf je bezig.
Mijn buurvrouw had haar nieuwe auto nog geen 24 uur, toen was ie al 3 keer gewassen (echt waar), bij mij staat de poetsbeurten-teller nog op 0 trouwens...
Bij mij staat de teller op 3, maar met dat overwaaiend sahara zand, lijkt hij in een half uur de kleur belly dance sand aan te nemen....een soort kameleon GP dus.
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

joedelta schreef:
TeChNo2 schreef:
Patrick schreef: eh en toch was het pas de eerste keer. Door de weeks veels te druk en afgelopen tijd zaten de weekenden ook gewoon te vol!
Mijn vorige auto waste ik al helemaal niet vaak....blijf je bezig.
Mijn buurvrouw had haar nieuwe auto nog geen 24 uur, toen was ie al 3 keer gewassen (echt waar), bij mij staat de poetsbeurten-teller nog op 0 trouwens...
Bij mij staat de teller op 3, maar met dat overwaaiend sahara zand, lijkt hij in een half uur de kleur belly dance sand aan te nemen....een soort kameleon GP dus.
en hier bij ons is elke auto oranje van het stuifmeel, bah :evil:
Scoob
Nuovo Arrivato
Berichten: 10
Lid geworden op: di apr 18, 2006 18:19
Locatie: Oostakker

Bericht door Scoob »

Grande Punto SPORT 1.9 CHemical GREY
6 Maart besteld, zou eind deze week, begin volgende week in mijn bezit moeten zijn... Nog ff geduld dus...
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

hannes schreef:
Romeodelta schreef::arrow: Zo jullie draaien aardig wat KM. Ik heb de GPnu ook 3 weken en er staat iets over de 1000KM op. Mijn vrouw rijdt ermee naar haar werk een 45KM heen en weer. Ja en ik woon 675m van mijn werk. Dus om nou met de GP naar het werk te gaan lijkt mij een beetje overdreven. Maar in het weekend kan ik lekker in de GP rijden.
dat heb je met een nieuwe auto meestal in de eerste weken

naar familie en vrienden.
die willen ook allemaal een proefritje maken ( liefst de autobaan op)
met mooi weer ( zoals deze week ) wat dagtochtjes maken om de auto lekker in te rijden enz enz.

dat zal straks bij ons ook wel zo gaan :wink:
Wij laten er echt maar een happy few in rijden. Hoogstens ik, mijn vriendin en misschien mijn vader. (die is aan een nieuwe auto toe, vind ik)
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Ach is altijd met een nieuwe auto. De gehele familie wil altijd eventjes rijden. Het antwoord is ook altijd het zelfde. Rijd prima, of in die trend.

Natuurlijk rijd je zelf op het begin gruwelijk veel. Je wilt de auto dan ook aan iedereen laten "showen".

Maar na een paar maandjes is de nieuwigheid er al vlug af. Meestal heb je dan al de eerste steenslag of 1 of ander klein krasje.
Afbeelding
Gesloten